Sexuele blokade tussen mij en mijn vriendin

23-04-2019 01:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmidels 15 maanden een relatie met een leuke meid en wonen 5mnd samen.
Zij is 25 jaar en ik 31. Ik hou zielsveel van haar, en ik denk zij ook van mij.

Alleen lopen we tegen een probleem aan. En dit probleem begind inmidels tussen ons in te staan. Ik weet gewoon niet meer wat ik nog kan doen.

Onze sex is op zn zachts uitgedrukt kut. Soms 3-4 weken niets. Hoe hard ik ook mijn best doe met massages, kaarsjes, bloemen, muziekje, lieve woorden. Enz enz. De keren dat wij intiem worden zijn erg schaars.

Maar er zit meer achter dan dat ze simpelweg geen zin heeft, iets blokeerd haar. Maar zelf weet ze niet wat.
Ze zegt dat ze me wel sexueel aantrekkelijk vind en komt ook bijna altijd klaar tijdens de sex. En als we het hebben geniet ze enorm.

Maar het gekste is, dat als we ergens zijn waar we eigenlijk niet intiem kunnen zijn omdat dit ongepast is.
Denk aan, bioscoop, sauna, zwembad, verjaardag, lift, restaurant enz, dan komt ze helemaal los en stelt ze zich voledig open. We hebben dan ook al vaker sex gehad in de sauna, bios enz. Maar als het niet tot de daad komt, maar ze b.v. wel in een restaurant met haar hand mijn broek in gaat. En we vervolgens thuis zijn, klapt ze volledig dicht en veranderd ze in een ijskonijn.
En dit patroon maakt dat ik me afgewezen voel. We kunnen toch niet de rest van ons leven enkel sex hebben in het openbaar.

Iets in haar blokeerd als we echt samen zijn. Zelf erkent ze dit, maar weet niet wat ze er aan kan doen of hoe dit veranderd. Ik heb haar gevraagd naar de huisarts te gaan om hulp te zoeken maar dit wuift ze weg. Ik vermoed uit angst.

Ik ben enorm wanhopig en ben bang haar kwijt te raken. Wat kan ik nog doen? En wat zou er bij haar aan de hand kunnen zijn?

Ik vraag mezelf ook vaak af of het msg niet aan mij ligt?

Mvg D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie sexueel niet bij elkaar passen, jij denkt, dat zij geil wordt van: "massages, kaarsjes, bloemen, muziekje, lieve woorden"
en zij wordt juist geil van spannende plekken, onverwachte situaties etc.
Ligt niet aan haar, ligt niet aan jou, maar het past niet.
Jullie gaan elkaar niet gelukkig maken
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt ze jou aantrekkelijker als je niet compleet op haar gefocust bent (in het openbaar dus) en word je minder aantrekkelijk als je je volledig richt op haar. Dat heb ik ook wel eens gehad in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou volledig afknappen op iemand die mij naar de huisarts wil sturen omdat de seks hem niet bevalt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur hem ook niet naar de plastisch chirurg omdat ik zijn gezicht niet mooi vind.

Als je elkaar niet goed genoeg vindt dan verbreek je de relatie en zoekt iemand die je beter bevalt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
X
anoniem_64351e0e5a990 wijzigde dit bericht op 23-04-2019 17:08
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tsja, als je al na 10 maanden gaat samenwonen en elkaar blijkbaar nog niet goed genoeg kent….
Alle reacties Link kopieren
Seks in de sauna, doe eens normaal. Gatverdamme.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ga es met haar naar een parenclub. Denk dat ze daar wel opgewonden raakt. Je hoeft daar niks met anderen, gewoon lekker samen geil doen.

Verder zou het best wel es kunnen dat ze een wat meer dominante man wil. Niet een zacht type als jij met de kaarsjes en de bloemetjes.
Dat lijkt me heel vermoeiend, een partner die altijd in de kroonluchter moet hangen. Soms wil je toch ook gewoon in je eigen bed?
waarom ben je in godsnaam gaan samenwonen?
1 geluk, een liefdesbaby zal er op deze manier niet komen :idee:
dit gaat natuurlijk niet beter worden!
Alle reacties Link kopieren
Ze wil dus eigenlijk overal wel seks maar niet in bed thuis. Dan moet je het gewoon vaker buiten doen. In de parenclub, overal waar je maar kunt. Ze wil geen kaarsjes, ze wil geil gepakt worden op een plek waar ze betrapt kan worden.
Ik kan twee kanten op speculeren:
- ze zoekt de spanning op en vindt het thuis te braaf/saai
- ze is juist eigenlijk bang voor seks met een man in de beslotenheid van thuis, en vindt er iets veiligs in zitten als er andere mensen in de buurt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maar eens goed met haar praten. Ik vraag me ook af waar dit vandaan komt en heb dan ook veel vragen: Vindt zij het simpelweg te saai thuis? Voelt ze zich niet op haar gemak? Houdt ze wel/niet van je? Is er een probleem rondom persoonlijke veiligheid of persoonlijke ontwikkeling? Heeft ze nare ervaringen opgedaan op dit gebied? Maak het bespreekbaar en geef ook je eigen onzekerheid aan. Geef aan dat als er niks verandert deze relatie op deze manier geen stand houdt.

Verder vind ik het wel vies dat jullie in de sauna gesekst hebben.
En denk hier nog even aan:
Ik + ww = stam
Jij/hij/zij + ww = stam + t
Dan kom je omdat je vriendin alleen maar seks wil hebben in sauna, lift of op een verjaardag, en krijg je er gratis taalles bij. Dikke bonus!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou zielsveel van haar, en ik denk zij ook van mij.
Hoe debiel is dat, dat je niet eens weet of ze wel of niet van je houdt!.
Vervolgens wel neuken in een sauna..
Froezel schreef:
23-04-2019 13:54
Ik hou zielsveel van haar, en ik denk zij ook van mij.
Hoe debiel is dat, dat je niet eens weet of ze wel of niet van je houdt!.
Vervolgens wel neuken in een sauna..
Dat is niet zo gek. Je hebt mensen die niet zo met hun gevoelens te koop lopen. Dus misschien zegt ze zelden of nooit dat ze van hem houdt, maar lijkt haar gedrag en houding erop te wijzen dat dat wel het geval is. Dat staat los van seks, hoe of waar dan ook.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
23-04-2019 14:12
Dat is niet zo gek. Je hebt mensen die niet zo met hun gevoelens te koop lopen. Dus misschien zegt ze zelden of nooit dat ze van hem houdt, maar lijkt haar gedrag en houding erop te wijzen dat dat wel het geval is. Dat staat los van seks, hoe of waar dan ook.
Maar ze wonen samen!, dan moet je toch wel weten of iemand van je houdt?
Jullie matchen niet als je haar niet (voldoende) kan opwinden. Geen wonder met die brave huisvader manieren, kaarsjes en lieve massages. Ze schreeuwt echter om harde actie, pikant opgegeild worden en onverwachtse beurten...
Froezel schreef:
23-04-2019 16:30
Maar ze wonen samen!, dan moet je toch wel weten of iemand van je houdt?
Zou je denken, maar het komt toch voor dat mensen hun partner compleet verrassen met de melding dat ze niet meer van hem/haar houden.
Van kaarsjes en masseren wordt bijna niemand geil.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al eens in de tuin geprobeerd?
Autistische_Dennis schreef:
23-04-2019 19:17
Heb je het al eens in de tuin geprobeerd?
De kaarsjes of het masseren?
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
23-04-2019 18:34
Van kaarsjes en masseren wordt bijna niemand geil.

Tja, ik moet inderdaad ook bekennen dat als je mij in kaarslicht gaat masseren, er eigenlijk maar 1 ding gebeurd.. namelijk dat ik in slaap dommel.
Ook best prettig en fijn natuurlijk, maar als je woestere plannen had is het bij mij niet de manier, bij jouw vriendin blijkbaar ook niet.
Ps. ik moest het echt 3x lezen dat jij je vriendin met dit verhaal serieus naar een dokter wil sturen!
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 23-04-2019 19:42
2.12% gewijzigd
Eigenlijk ben je dus gewoon oersaai. Maak het spannend. Druip die kaarsen eens op haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven