Ontmaagd worden door ex?

24-04-2019 06:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een aantal maanden uit tussen mij en mijn ex maar we hebben nog steeds veel respect voor elkaar en zijn nog vrienden.
In de tijd dat ik een relatie met hem had hebben we vrijwel alles gedaan behalve het echte sex hebben omdat ik daar nog even mee wilde wachten.

Nu merk ik aan mezelf dat ik regelmatig verlang naar sex en dat ik er helemaal klaar voor ben.
Als ik aan iemand moet denken met wie ik het wil doen dan komt het toch steeds terug naar mijn ex omdat we elkaars lichaamen al kennen en ik voel me heel erg op mijn gemak bij hem.

Is dit raar?
Ik denk dat mijn ex daar wel open voor staat maar ik hoop niet dat het oude gevoelens terug brengt. Stiekem hoop ik zelfs dat we friends with benefits kunnen worden omdat ik (zonder het echte sex hebben gedeelte) het altijd heel lekker vond om dingen met hem te doen in bed.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Als je geen gevoelens meer koesterde zou je deze vraag toch niet stellen? Als je er van overtuigd bent dat je er niet mee verder wil, zou ik deze stap bewaren voor iemand waar je je ook gevoelsmatig kan 'geven'.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me persoonlijk een slecht idee. Er zijn legio mannen waar jij je, als je het tijd geeft, ook bij op je gemak zal voelen. Dit is niet voor niets je ex.
Het zou kunnen werken, maar grote kans dat je gekwetst wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ging het uit?
Dat kan wel werken hoor, ik ben jaren FWB geweest met twee van mijn exen. Ik voelde niks voor ze en zij niet voor mij dus prima. Maar ik zou dat niet met al mijn exen kunnen, er is er zeker een waar ik wel gevoelens voor heb ( nog steeds ) dus ja dan zou het zeker uitdraaien op meer. Maar als je niet verliefd op hem bent en hem vertrouwt, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat jullie nog vrienden zijn, zal er vast een reden zijn waarom jullie geen stel meer zijn. Maar blijkbaar heb je nog wel lustgevoelens voor hem.
Op de vraag of jij de lustgevoelens kunt scheiden van je andere gevoelens, kun je alleen zelf antwoord geven. Seks met de ex lijkt spannend, maar komt ook vaak huilen van. Vooral omdat je er dan weer aan wordt herinnerd, waarom je ook alweer uit elkaar bent.
Wil je hem graag op deze manier terugkrijgen?

Ik vind het een slecht idee, zeker als jij nog gevoelens voor hem hebt.
Wie heeft het uitgemaakt?

Maar sowieso: slecht idee. Tenminste, als je ook zou willen openstaan voor een relatie die wel bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Spelen er nog gevoelens bij 1 van jullie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is die maagdelijkheid zo'n ding voor je? Zoveel verschil is er nu ook weer niet om met of zonder door het leven te gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeilijk doen? Als je met je ex wil neuken, doen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je aanbhem als je zin in sex hebt? Juist ja, waarschijnlijk omdat hij de enigste is waar je ooit intiem mee bent geweest.
Ik denk dat je nog jong bent, wacht nog even tot je weer verliefd bent op een leuke jongen. Dat komt de sex ten goede.
Zo'n fwb- relatie is niet echt iets voor iemand die pas net komt kijken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan hoe de relatie is geeindigd.

Zolang geen van beide nog de wens heeft om aanspraak op de ander te maken, terwijl jullie wel goed vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan. Ja, dan zou je evengoed een keer seks met elkaar kunnen hebben. Net zoals men anders een leuk persoon in het uitgaansleven tegen komt waar men mee in bed beland voor de lekker, een scharrel, zou je nu dus met iemand waar je toch wel lust gevoelens bij hebt en die je vertrouwt op seksueel vlak, het bed in kunnen kruipen.

Als jullie beide single zijn, beide zin hebben in elkaar, en er verder geen verborgen motieven zijn, maak gebruik van elkaar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik kan uit ervaring spreken, gaat prima.
Mijn eerste keer was ook met mijn ex, wij waren top samen, maar ook wat te jong voor die echte diepgang.
Ik heb ontzettend veel lol gehad met hem, na onze (korte) 'relatie'.

Maar dat het bij mij positief uitpakte wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is.
Alle reacties Link kopieren
Als hij respectvol voor je is en jij niet stiekem hoopt dat seks jullie relatie gaat lijmen.. why not.

Maar als ik je bericht lees, angst voor gevoelens, dan denk ik dat de seks die gevoelens bij jou waarschijnlijk gaat aanwakkeren. En dan kan het best pijnlijk worden wanneer hij je alleen als fuckbuddy ziet. Misschien niet het ideale scenario voor een ontmaagding..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een jaar of 4 fwb met een ex- vriendje geweest.
Maar als ik het over kon doen.. nee, dan zou ik het niet opnieuw zo gedaan hebben.
Ookal kon ik er nonchalant mee omgaan en was het simpelweg lekker en oud en vertrouwd voor de fun en vaak hielpen de nodige drankjes ook wel mee,.. diep in mijn hart was ik gewoon nog gek op hem, had ik een enorm zwak voor hem, hield ik van hem en miste ik hem nog vaak.
Niet de juiste ingredienten om een fwb relatie mee te beginnen of in stand te houden.
Ik raadt het je af.
Respect is goed, maar als je voor de eerste keer seks gaat hebben, moet je ook zorgeloos kunnen genieten en geen schrik hebben dat allerlei nieuwe verbintenissen worden aangegaan. Een one-night-stand of FWB kan je ook elders vinden, ook al lijkt dat misschien nu anders. Geef duidelijk je wensen en grenzen aan bij een eventuele date en gebruik zeker een voorbehoedsmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven