Dronken in bed en ongewenst dingen gebeurd

29-04-2019 18:46 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen weekend was ik opstap en heb toen best veel gedronken. Ik was samen met een vriendin en daar sliep ik ook.
Ik ben met iemand al even aan het daten, en het is wel echt serieus en ben ook echt gek op hem.
Mijn vriendin had haar nummer aan iemand gegeven, en hij wilde nog wel een borrel komen drinken. Vanaf dit moment kan ik me vrij weinig nog herinneren. Hij kwam samen met een vriend binnen bij haar, deze vriend was deze avond niet mee op stap. Ik was erg dronken, en werd bij thuiskomst alleen maar erger. Wanneer dit gebeurd, ga ik altijd ineens er vandoor en naar bed en val in slaap.
ik heb nauwelijks tot niets contact gehad met die vriend die mee was met die jongen.

Door vertellen van mijn vriendin was ik vrij abrupt naar bed gegaan om te slapen. Ze had me nog wat drinken en wat te eten gegeven en ben op bed blijven liggen.
Na een korte tijd kwam die vriend van die vriend bij me in bed liggen, ook hier weet ik niets vanaf. Mijn vriendin is een keer komen kijken en lagen toen gewoon op bed met kleren aan.
Maar ik weet nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeft, ik wilde gaan slapen en was van de kaart.

Blijkbaar is er iets veranderd en hebben wij iets gedaan, mijn vriendin hoorde geluiden uit de slaapkamer komen. Ik zou gekreund hebben dus dacht ze dat het oke was. Naar mijn weten en wat ik voel hebben hij geen seks met mij gehad. maar wel iets..

De volgende dag werd ik wakker en voelde me echt smerig, ik vroeg aan haar wat er gebeurd was.
Ik huh, hoezo dan? ik zou dit nooit doen.. ten eerste wist niet meer wat voor of achter was en ik had iemand lief en heb alleen maar aan hem gedacht die avond. een ik kende hem nog geen uur, twee het is mijn typen niet en drie ik houd niet van ramdom seks

Kan ik in dronkenstaat/slapend toch van ongewenste en ongepaste handelingen genieten of iig zo reageren?

en is dit mijn eigen schuld? Had ik zelfs met een dronken hoofd nee kunnen zeggen... of sliep ik.. of wilde ik dit dan toch wel.. (ik kan het me niet eens voorstellen)

Ik voel me zo dom en stom dat heeft kunnen gebeuren. Je zult begrijpen dat mijn date dit leuk vond en dit nu op een zijde draadje hangt.

PFF, GEEN IDEE HOE IK ME MOET VOELEN KAN ALLEEN MAAR HUILEN
Alle reacties Link kopieren
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

En dan buitelt iedereen weer over elkaar heen om te vertellen dat al zou je naakt op straat dansen mannen van je af moeten blijven.

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dus ja eigen domme stomme schuld.

En een hele goede les dat zoveel drinken gewoon oerstom is.

Wanneer leren vrouwen nou eens dat ze gewoon niet zoveel moeten drinken?

Want nee daar wordt je leven niet leuker en gezelliger van. Dan gebeuren er dit soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

En dan buitelt iedereen weer over elkaar heen om te vertellen dat al zou je naakt op straat dansen mannen van je af moeten blijven.

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dus ja eigen domme stomme schuld.

En een hele goede les dat zoveel drinken gewoon oerstom is.

Wanneer leren vrouwen nou eens dat ze gewoon niet zoveel moeten drinken?

Want nee daar wordt je leven niet leuker en gezelliger van. Dan gebeuren er dit soort dingen.
Dit
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als er wat is gebeurd is het niet netjes van hem dat hij bovenop iemand is gedoken die duidelijk geen toestemming meer kan geven. Maar, misschien was hij net zo ver weg en heb jij het geïnitieerd. Het probleem is dat je het niet weet.
Kan je het hem gewoon niet vragen?
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

(....)

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dat is geen feit.. Nuchtere meisjes overkomt dit ook. Verder.., superconstructief dit.

To, laat het bezinken, praat erover, zoek evt hulp. Aangifte doen kan, maar zal waarschijnlijk lastig zijn. Je weet wel om wie het gaat, dus misschien toch wel goed dat zijn naam ergens bekend is.

Verder zul je je wel kut genoeg voelen. Zoveel drinken is niet heel handig, maar hierdoor hoe je je NIET schuldig te voelen. Je dacht dat je veilig was en daar heeft iemand misbruik van gemaakt. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Minder drinken, je blijft altijd verantwoordelijk voor je eigen veiligheid.
En zoek leukere vriendinnen, meiden die niet iemand bij jou in bed laten kruipen, als je van de wereld bent.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
30-04-2019 07:09
Dat is geen feit.. Nuchtere meisjes overkomt dit ook. Verder.., superconstructief dit.

To, laat het bezinken, praat erover, zoek evt hulp. Aangifte doen kan, maar zal waarschijnlijk lastig zijn. Je weet wel om wie het gaat, dus misschien toch wel goed dat zijn naam ergens bekend is.

Verder zul je je wel kut genoeg voelen. Zoveel drinken is niet heel handig, maar hierdoor hoe je je NIET schuldig te voelen. Je dacht dat je veilig was en daar heeft iemand misbruik van gemaakt. Sterkte.
Aannames, aannames, aannames
We weten niet OF er iets gebeurd is
En we weten niet Of dat tegen de zin (op dat moment) van TO was.

Enige wat we weten, is dat TO zoveel drinkt, dat ze zichzelf in onveilige stituaties brengt, en je, daar moet ze eens goed over nadenken, eventueel hulp zoeken.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.
+1. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat mijn leven een stuk helderder is geworden sinds ik minder alcohol drink. Ik 'belandde' met een flinke slok op ook in vreemde situaties waarvoor ik me nu enorm schaam. Nu ik minder drink weet ik wat ik meemaak en sta ik veel meer achter de dingen die ik beleef, omdat ik er heel bewust voor kies.

Dus TO, even door de zure appel der onwetendheid heen. Of vraag om opheldering aan die gast, maar verwacht niet dat hij het allemaal nog weet. Dronken jongens, dronken meisjes, dronken genderneutralen, dronken kippen; ze doen allemaal domme dingen. En vanuit mijn eigen verleden zeg ik: schaam je niet te erg, maar besef wel dat gedrag, hoe dronken ook, consequenties heeft.
zephora wijzigde dit bericht op 30-04-2019 07:15
26.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

En dan buitelt iedereen weer over elkaar heen om te vertellen dat al zou je naakt op straat dansen mannen van je af moeten blijven.

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dus ja eigen domme stomme schuld.

En een hele goede les dat zoveel drinken gewoon oerstom is.

Wanneer leren vrouwen nou eens dat ze gewoon niet zoveel moeten drinken?

Want nee daar wordt je leven niet leuker en gezelliger van. Dan gebeuren er dit soort dingen.

Ehm
Als je bij een vriendin blijft slapen, dan mag je er toch vanuit gaan dat je daar veilig bent. Dat er bij zo'n vriendin dan ineens een jongen aan komt zetten, die naast je gaat liggen en aan je zit, daar reken je dan van te voren niet op.

EN nuchtere meisjes worden helaas ook aangerand en verkracht.
Later is nu
Minder drinken heeft voor mij ook alles beter gemaakt.
Toen ik nog zoveel dronk dat ik niet meer goed wist wat ik deed ben ik ook in rare situaties gekomen zoals met drie onbekende mannen op straat seks die ook nog eens bijna al je kleren meenemen. Echt je kunt beter helder blijven
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, als je niet weet of er wat gebeurd is, kan er dus net zo goed niets gebeurd zijn. EN als je je vies voelde 's morgens, kan dat ook gewoon komen doordat je teveel gedronken had.

Je zegt dat je beide de kleren nog aanhad. Hoe was dat 's morgens dan?
En misschien heb je hem kreunend van je af geduwd en is er dus niets gebeurd. Misschien maak je jezelf druk om niets, haal je jezelf alles in je hoofd, wat niet nodig is.
Later is nu
Ik vind het vooral een erg treurig verhaal. Je bent zo dronken dat je niet meer weet of er iets gebeurd is, en zo ja, wat. Die gast was even ver van de wereld dus de kans is groot dat hij het ook niet meer weet. Je vriendin weet dat er een vreemde vent bij je in bed ligt, maar sleept hem er niet aan zijn lurven weer uit. Natuurlijk mag niemand zonder toestemming aan iemand anders zitten, maar hier lijkt het er meer op dat niemand meer weet wat hij/zij deed. Wie is er dan verantwoordelijk? TO, neem je eigen verantwoordelijkheid. Je achteraf schuldig voelen heeft weinig zin. Iemand beschuldigen of aangifte doen heeft ook weinig zin als je geen idee hebt of er daadwerkelijk iets is gebeurd. Zorg gewoon dat je nooit meer zo ver heen raakt. Inderdaad, dat is geen garantie dat je nooit meer iets zal overkomen, maar dan ben je er in ieder geval bij en kun je zo mogelijk actie ondernemen. (In een geval als dit: uit bed stappen zodra je merkt dat er een dronken gast naast je neerploft, en een taxi naar huis nemen.)
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

En dan buitelt iedereen weer over elkaar heen om te vertellen dat al zou je naakt op straat dansen mannen van je af moeten blijven.

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dus ja eigen domme stomme schuld.

En een hele goede les dat zoveel drinken gewoon oerstom is.

Wanneer leren vrouwen nou eens dat ze gewoon niet zoveel moeten drinken?

Want nee daar wordt je leven niet leuker en gezelliger van. Dan gebeuren er dit soort dingen.
Dat het niet zo slim om jezelf een delirium te zuipen is één, alleen is dat geen vrijbrief om de dronken vrouw in kwestie dan maar te misbruiken...
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
30-04-2019 08:39
Dat het niet zo slim om jezelf een delirium te zuipen is één, alleen is dat geen vrijbrief om de dronken vrouw in kwestie dan maar te misbruiken...
Niemand weet of dat gebeurd is. Je kan ook vallen over de vriendin maar TO is echt verantwoordelijk voor haar eigen leven
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
30-04-2019 08:39
Dat het niet zo slim om jezelf een delirium te zuipen is één, alleen is dat geen vrijbrief om de dronken vrouw in kwestie dan maar te misbruiken...
Zeker niet maar omdat niemand weet wat er gebeurd is kun je daar niks over zeggen. Voor hetzelfde geld was de kerel net zo dronken en is zij op hem gekropen. Hoeft niet, maar kan wel. TO weet het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg gewoon jeuk van je verhaal. Je was erg dronken en bij thuiskomst nog verder zitten zuipen waarop je dan altijd naar bed gaat..., en nu dus niet meer weet wat je hebt gedaan, wat er is gebeurd?!. Hoe oud ben je eigenlijk?.

Ik zou zeggen blijf lekker zo door zuipen, kan je van alles uitvreten en je niks meer herinneren, is heeeeeeel stoer, om het nog maar niet over de man waarmee je aan het daten bent te hebben.
Alle reacties Link kopieren
TO,

Je grote, aantoonbare probleem is dat je je eigen alcohol-grens niet kent. Als je blackout hebt gehad heb je niet teveel gedronken, dan heb je véél te veel gedronken.

Verder heb je geen idee wat er precies gebeurt. Heb je sex gehad? Misschien. Heb je de al-dan-niet sex zelf geïnitieerd? Je weet het niet. Heb je met sex ingestemd? Je hebt geen idee. Ben je aangerand? Je kan het niet zeggen.

Dronken mensen (ja, ook vrouwen) doen dronken dingen.

Een wijze les: een volgende keer niet zoveel meer drinken. Wat hierboven al is gezegd: jij en alleen jij bent verantwoordelijk voor je nuchtere toestand. Niemand anders.
Alle reacties Link kopieren
TO het is vrij simpel juridisch:

Als jij te dronken was om met sex in te stemmen EN hij wist dat EN hij heeft “iets” in je gedaan (dus je bent geneukt, gevingerd, tongzoen, etc) DAN is hij strafbaar op grond van artikel 243 wetboek van strafrecht.

Als één van die drie onderdelen ontbreekt is hij niet strafbaar.

Verder is je vriendin minstens een niet zo leuke vriendin en ben jij een onverantwoordelijke zuipschuit.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Snap overigens niet zo goed wat er zo tof aan is om zoveel te zuipen dat je niet eens meer weet wat er gebeurd (is).
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Oh en als je 12 bent is neuken niet nodig, dan is iedere sexuele handeling strafbaar.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb jij hem wel misbruikt... weet jij veel. En dat is precies het probleem: je hebt je zo verschrikkelijk klemgezopen dat je niets meer weet.

Je les in deze: niet meer zoveel zuipen, want je verliest jezelf. Kun je je drankgedrag niet beteugelen? Dan misschien helemaal niet meer drinken en/of moeilijke situaties rigoureus vermijden.

Maargoed, misschien dat misbruik- en/of verslavingsdeskundigen een beter advies kunnen geven. Afhankelijk van je geschiedenis hierin zou een bezoek aan de huisarts een goed idee kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bezoek aan de HA was de dag erna zeker handig geweest, al is het om even je mogelijke ingangen op spermarestanten & soa’s te testen. Mocht je aangifte overwegen zou dat nogal kunnen helpen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je ervan uit dat de jongen iets wilde? Misschien heeft TO wel iets geïnitieerd? Of heeft ze met haar dronken kop toestemming gegeven.

Ze geeft aan dat ze hartstikke dronken was en niet meer weet wat ze deed. Alcohol maakt meer kapot dat dat je lief is. De rem gaat van je brein af, en wanneer jij je geil voelt dan handel je daarna.

Laat dit een hele goede les zijn om te leren om tijdig te stoppen met drinken. Niet alleen zelf maar geef je vrienden/vriendinnen ook niet meer alcohol wanneer ze duidelijk onder invloed zijn. Een kroegbaas mag dit ook niet.

Of wanneer je niet met drank kan omgaan, is stoppen misschien een betere optie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
30-04-2019 10:27
Waarom ga je ervan uit dat de jongen iets wilde? Misschien heeft TO wel iets geïnitieerd? Of heeft ze met haar dronken kop toestemming gegeven.
Wie is “je” in bovenstaande?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Hoeveel heb je gezopen dat je zo de weg kwijt bent? Gebruik je ook drugs?

Je doet nu dramatisch, maar je weet niet eens wat er is gebeurd. Voordat je jongens onterecht gaat beschuldigen van verkrachting, kan je eerst eens goed gaan bedenken of je je eigen zuipgedrag normaal vindt.
Door types als jij komen bepaalde jongens of mannen in de problemen.
Helaas bestaan er natuurlijk afschuwelijke verhalen die echt om verkrachting gaan, maar jouw verhaal vind ik een domme actie van jezelf waar je alleen jezelf op aan kunt kijken.
En? Stop je nu met zuipen? Of ga je door met dit rare gedrag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven