Grote verleiding

06-05-2019 23:10 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit in een dilemma en weet niet zo goed meer wat ik moet doen en of ik wel iets moet doen... Ik woon nu een jaar met mijn vriendin en af en toe komt een vriendin van haar langs. Mijn vriendin en ik hebben weinig seks, 1 keer per maand ongeveer, ze is vaak moe van het werken maar we houden nog wel van elkaar. Ik kan het erg goed opschieten met haar vriendin, we hebben dezelfde humor en kunnen goed met elkaar praten. Veel momenten ben ik alleen met haar en dan merk ik dat we dicht bij elkaar gaan zitten. Zij heeft een lange afstandsrelatie en worstelt er soms mee en zou willen dat ze vaker seks zouden kunnen hebben. Ze is lang, slank en blond en dan als man zijnde denk ik beetje aan hoe seks met haar zou zijn. Ze heeft bij het gedag zeggen 1 keer op m'n mond gekust (niet per ongeluk) en dat voelde goed maar ook ongemakkelijk. Ik heb het idee dat ze stiekem wel wat wil doen.

Zou ik het doen/proberen seks met haar te hebben? Niemand hoeft het verder te weten.
Het is echt een knappe meid die net als ik even meer spanning zoekt.
Ik weet dat dit heel lullig zou zijn voor mijn vriendin maar denk dat het wel de druk van de ketel verlicht als ik voor 1 keer seks met haar heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, doen. Yolo
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk doen joh, wat is nu 1 keer. En dan nog een keer omdat het zo leuk was, of omdat jij of zij zich een beetje eenzaam voelt. En trek je vooral niets aan van je vriendin, die hangt er maar wat bij toch. En die gaat niets in de gaten hebben..
leuke droom he?

De werkelijkheid is anders en veel moeilijker en minder spannend. Maar wel eerlijker. maak het uit met je vriendin,en vertel haar dat ze niet uit hoeft te huilen bij haar vriendin want dat die het druk zal hebben met jou.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gewoon alles neuken wat je pakken kan! En nee joh, tuurlijk is dat niet lullig voor je vriendin... Jij komt in de verleiding, kun je toch niks aan doen? Gewoon de schuld op je piemelie schuiven...
Sufketel...
Jammer dat ze blond is. Zet haar een pruik op en neuk haar ofzo.
Misschien ook wel helpend:

https://www.allesoverseks.be/hoe-masturberen-mannen
Alle reacties Link kopieren
Super goed idee
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken met je seksloze vriendin. Als het nu maandelijks is.... het wordt alleen maar minder.
Dat wordt niks
lilalinda schreef:
07-05-2019 06:09
Uitmaken met je seksloze vriendin. Als het nu maandelijks is.... het wordt alleen maar minder.
Dat wordt niks
En dan niet meteen met haar vriendin aan de haal gaan als je ook maar iets om haar geeft, dan is ze zowel haar relatie als haar vriendin kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Sugar¹ schreef:
07-05-2019 06:23
En dan niet meteen met haar vriendin aan de haal gaan als je ook maar iets om haar geeft, dan is ze zowel haar relatie als haar vriendin kwijt...
Als vriendin toehapt en met TO wil, is dat ook meteen prettig duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Loser!
''Geen woorden maar daden''
Wat een droeftoeter ben je.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen joh, zolang jij en de vriendin maar hun mond houden. Dan zijn er toch alleen maar winnaars?!
Alle reacties Link kopieren
Mischien verstandig eerst te gaan bedenken waarom de seks zo weinig is. Gewoon moe zijn van werk is niet iets dat continu hoort te spelen. Wanneer dat wel zo is kan het ook heel goed zijn dat je vriendin een burnout/depressie heeft, vooral als haar libido ook lager is geworden in diezelfde periode. Zijn er meer signalen die ze heeft die bij een burbout/depressie passen?
Denk niet alleen maar aan jezelf en je eigen plezier, en relatie heb je samen niet alleen een daarom is communiceren erg belangrijk.

Verder is vreemdgaan nooit een goed idee als je van plan bent met haar samen te blijven. (naar mijn idee ook niet als je niet samen wilt blijven, heb dan het lef eerst je relatie te beëindigen).
Alle reacties Link kopieren
Vereijderd, dubbel gepost.
anoniem_346953 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 07:56
Reden: Dubbel gepost
94.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Psychokitty schreef:
07-05-2019 07:54
Mischien verstandig eerst te gaan bedenken waarom de seks zo weinig is. Gewoon moe zijn van werk is niet iets dat continu hoort te spelen. Wanneer dat wel zo is kan het ook heel goed zijn dat je vriendin een burnout/depressie heeft, vooral als haar libido ook lager is geworden in diezelfde periode. Zijn er meer signalen die ze heeft die bij een burbout/depressie passen?
zooo, ga jij even lekker kort door de bocht
Alle reacties Link kopieren
Ach TO, wat een onaardige reacties krijg je. Terwijl die meid lang, slank en ook nog eens blond is! Als man heb je dan geen keus hoor, neuken die hap!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Psychokitty schreef:
07-05-2019 07:54
Mischien verstandig eerst te gaan bedenken waarom de seks zo weinig is. Gewoon moe zijn van werk is niet iets dat continu hoort te spelen. Wanneer dat wel zo is kan het ook heel goed zijn dat je vriendin een burnout/depressie heeft, vooral als haar libido ook lager is geworden in diezelfde periode. Zijn er meer signalen die ze heeft die bij een burbout/depressie passen?
Denk niet alleen maar aan jezelf en je eigen plezier, en relatie heb je samen niet alleen een daarom is communiceren erg belangrijk.

Verder is vreemdgaan nooit een goed idee als je van plan bent met haar samen te blijven. (naar mijn idee ook niet als je niet samen wilt blijven, heb dan het lef eerst je relatie te beëindigen).
Psychokitty, psychologiestudent die bet vak “geen diagnoses rondstrooien op basis van niks” helaas gemist heeft?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Zeker doen maar niet achter de rug van je vriendin!! Maak een einde aan je relatie of bespreek een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
jongens, meisjes, iemand die zich JasonB noemt, komt ons gewoon beetje plagen, das niet echt
JollyRider schreef:
07-05-2019 08:14
Psychokitty, psychologiestudent die bet vak “geen diagnoses rondstrooien op basis van niks” helaas gemist heeft?
Of gewoon Psycho Kitty
Moire schreef:
07-05-2019 00:21
Jammer dat ze blond is. Zet haar een pruik op en neuk haar ofzo.
:furious:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
07-05-2019 08:13
Ach TO, wat een onaardige reacties krijg je. Terwijl die meid lang, slank en ook nog eens blond is! Als man heb je dan geen keus hoor, neuken die hap!
Juist, bovendien hoeft niemand het te weten. Jij bent je kwakje kwijt. Probleem opgelost..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme :facepalm:

Stel je eens voor dat je vriendin weinig seks wilt met jou omdat ze bijv op haar werk iedere dag een hunk van een collega doet?

Hoe voelt dat?
Jij en haar vriendin zijn elkaar waard, stelletje droeftoeters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven