Slechts 1x per maand seks

14-05-2019 21:56 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik en mijn vriendin zijn nu ondertussen al 8 jaar samen, wonen al 4 jaar samen en hebben een zoontje van 2 jaar. Mijn vriendin werkt in 2 ploegen tijdens de week & ik werk full-time tijdens de weekenden. Ik zie mijn gezin zeer graag, mijn vriendin en mijn zoon.

Echter wringt er bij mij een schoentje .. We hebben al vaak gesprekken gehad dat er op seksueel gebied iets moet veranderen, want - zoals in de titel te lezen - is dit slechts 1x per maand, of zelfs een keer een maand niets .. Mijn vriendin wil niet tijdens de week, want dan is ze moe van het werken (we zitten dan wel nog steeds tot 23u+ beneden te kijken naar tv en 's avonds voor het slapen zit ze nog op haar gsm facebook te checken), dus enkel tijdens de weekenden waarbij ze ook vaak moe is, of dan koud heeft ..

Nu is het zo dat mijn libido al heel hard gezakt is bij vroeger, maar toch zou ik het graag nog meer zien gebeuren dan die 1e keer. Ik begin mezelf af te vragen of er iets scheelt met me? Hoe zij dat kan? Ben ik TE opdringerig of verlang ik teveel?
Proberen doe ik al niet meer, wordt telkens afgewezen .. Gesprekken voeren daaromtrent lukt niet meer "ben je daar weeral?" of "niet terug beginnen hé" .. Ok ik vraag het vaak (vroeger meer dan nu) maar dat wilt zeggen dat ik haar nog steeds heel aantrekkelijk vind om het met haar te doen.

Uit onze gesprekken vroeger kwam wel dat ze meer affectie wou, met name meer wou worden vastgenomen of een zoentje krijgen, dit doe ik maar er veranderd niets .. Na een eind valt dat eerste ook wat weg omdat ik dan ook affectie wil ..

Wat kan ik doen? Iemand tips?
anoniem_386125 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 22:13
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aangeven wat jouw behoeftes zijn, en vragen om een compromis
Zij bepaalt nu alles, dat is binnen een relatie geen goed uitgangspunt.
Doen jullie nog wel eens iets leuks samen?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
14-05-2019 22:09
Doen jullie nog wel eens iets leuks samen?
Ja wij gaan van tijd tot tijd wel nog eens samen weg .. we proberen dat wel 1 keer op een week te doen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En leg haar uit, wat die afwijzing met je doet, hoe pijnlijk het is
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-05-2019 22:13
En leg haar uit, wat die afwijzing met je doet, hoe pijnlijk het is
Dit heb ik haar wel al eens gezegd, bij een woordenwisseling, weet echter niet meer wat het antwoord hierop was...
Alle reacties Link kopieren
Nyxus schreef:
14-05-2019 22:18
Dit heb ik haar wel al eens gezegd, bij een woordenwisseling, weet echter niet meer wat het antwoord hierop was...
Ze neemt het dus niet serieus
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-05-2019 22:20
Ze neemt het dus niet serieus
Ik weet het niet.. Zou het echt graag zien veranderen want ik zie ze heel graag.. Ben nu ondertussen al een beetje aan de situatie "gewoon" geworden zeg maar, maar toch heb ik nog altijd die hoop dat er iets kan veranderen..
Alle reacties Link kopieren
Nyxus schreef:
14-05-2019 22:18
Dit heb ik haar wel al eens gezegd, bij een woordenwisseling, weet echter niet meer wat het antwoord hierop was...
Tijdens een woordenwisseling komt zo'n opmerking over als een verwijt. Niet constructief.

Praat eens ontspannen, op een vrijdagavond, met een fles wijn en een blokkie kaas. En begin met jezelf. Vraag haar wat jíj kan veranderen en ga dat vervolgens ook echt doen!
jouw leven is een keuze
Tja. De buit is binnen hè, het hoeft niet meer zo nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nyxus schreef:
14-05-2019 22:18
Dit heb ik haar wel al eens gezegd, bij een woordenwisseling, weet echter niet meer wat het antwoord hierop was...
Hier zijn al zevenhonderdachtennegentig topics over en ik heb persoonlijk nog nooit een happy end gelezen.

Maar goed, daar gaan we weer.
Je hebt zelf de keuze hè? Of heel duidelijk vertellen dat je meer seks wilt en daar een plan voor gaat maken samen met haar of als alternatief eens pm naar de hoeren gaat of een minnares neemt.
En anders maar apart gaan wonen want zo wil je niet oud worden.

Geluk ermee.
...
Alle reacties Link kopieren
Mag ik je, vanuit ongeveer vergelijkbare ervaring echt dringend aanraden: luister naar lilaLinda. Been there, doen that, saved my marriage
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Rooss4.0 schreef:
14-05-2019 22:24
Hier zijn al zevenhonderdachtennegentig topics over en ik heb persoonlijk nog nooit een happy end gelezen.

Volgens mij is er nog nooit een vrouw geil geworden van praten.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-05-2019 22:24
Hier zijn al zevenhonderdachtennegentig topics over en ik heb persoonlijk nog nooit een happy end gelezen.
Ik ken er één :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nyxus schreef:
14-05-2019 22:22
Ik weet het niet.. Zou het echt graag zien veranderen want ik zie ze heel graag.. Ben nu ondertussen al een beetje aan de situatie "gewoon" geworden zeg maar, maar toch heb ik nog altijd die hoop dat er iets kan veranderen..
Door te Hopen verandert er niets, je zult je gevoel en verlangens heel duidelijk moeten maken
Je zult de eerste niet zijn, die na jaren seksloosheid, uit een relatie stapt (of vreemdgaat, en dan ben jij boehoehoe, de slechterik)
Wees dat voor, leg uit dat seks belangrijk is. En als ze dat niet snapt, je niet tegemoet wil komen.... Zegt dat iets over je relatie

Want hel eerlijk seks is natuurlijk een hele kleine moeite, dat kun je elkaar heel eenvoudig gunnen. Er zijn weinig activiteiten waar je bij kunt blijven liggen :)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-05-2019 22:26
Volgens mij is er nog nooit een vrouw geil geworden van praten.
Tsssss ken uw klassiekers

https://youtu.be/N6QUFqiJx9k
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-05-2019 22:24
Mag ik je, vanuit ongeveer vergelijkbare ervaring echt dringend aanraden: luister naar lilaLinda. Been there, doen that, saved my marriage
#bloos#
Alle reacties Link kopieren
Dat ze door de week te moe is, zijn smoesjes. Ze blijft wel tot 23.00 uur op.
Ze wil niet, klaar.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
14-05-2019 22:31
Dat ze door de week te moe is, zijn smoesjes. Ze blijft wel tot 23.00 uur op.
Ze wil niet, klaar.
Nou, dat zou ik niet willen beweren. Lekker een boekje lezen of een potje wordfeut vraagt een andere energie dan seks. Om in de seksmood te komen moet je in de basis je partner lekker en sexy vinden en dat lijkt er bij veel (jonge ook!) vrouwen wat aan te mankeren.

Dus ook al wordt niemand echt geil van praten over seks, soms is het toch wel een heel goed idee. Ik zou in TOs plaats willen weten hoe ze naar me kijkt en of ze me nog als seksueel wezen ziet.
...
TO heeft al aangegeven in de OP dat zij er niet meer over wil praten.
Alle reacties Link kopieren
Neemt niet weg dat TO zal moeten praten, en nee, dat hoeft niet een “wat kan ik doen zodat je me asjeblieft niet meer afwijst”-gesprek te zijn. Beter niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-05-2019 22:42
TO heeft al aangegeven in de OP dat zij er niet meer over wil praten.
En ik zou daar als TO zijnde absoluut geen boodschap aan hebben. Niet praten én niet neuken? Dikke doei.
...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-05-2019 22:26
Door te Hopen verandert er niets, je zult je gevoel en verlangens heel duidelijk moeten maken
Je zult de eerste niet zijn, die na jaren seksloosheid, uit een relatie stapt (of vreemdgaat, en dan ben jij boehoehoe, de slechterik)
Wees dat voor, leg uit dat seks belangrijk is. En als ze dat niet snapt, je niet tegemoet wil komen.... Zegt dat iets over je relatie

Want hel eerlijk seks is natuurlijk een hele kleine moeite, dat kun je elkaar heel eenvoudig gunnen. Er zijn weinig activiteiten waar je bij kunt blijven liggen :)
Inderdaad, dat is waar, we zullen daar nog eens een gesprek over moeten inplannen.
Maar het ding is, als ik dan geen zin heb denk ik dan bij mezelf "is dit nu nodig?" en kan ik niet zo goed praten daarover, kan ik mijn standpunt dan nuet doordringen
Alle reacties Link kopieren
Nyxus schreef:
14-05-2019 22:45
Inderdaad, dat is waar, we zullen daar nog eens een gesprek over moeten inplannen.
Maar het ding is, als ik dan geen zin heb denk ik dan bij mezelf "is dit nu nodig?" en kan ik niet zo goed praten daarover, kan ik mijn standpunt dan nuet doordringen
Daar moet je je echt overheen zetten. Jij wil iets, dan moet jij daar duidelijkheid over scheppen. Met hopen dat het spontaan verandert bereik je exact niets goeds
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven