(Heftig) Schelden tijdens de sex

15-05-2019 06:15 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denkt men erover?
Ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat doen?
en dit is gelezen door een mod als eerste vraag..... :woa:
Fijn voor de buren.
ouwewijsneus schreef:
15-05-2019 09:10
en dit is gelezen door een mod als eerste vraag..... :woa:
Ja ach.. als ze het al lezen is het een wonder.
ouwewijsneus schreef:
15-05-2019 09:10
en dit is gelezen door een mod als eerste vraag..... :woa:

Ja echt he :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
15-05-2019 09:10
en dit is gelezen door een mod als eerste vraag..... :woa:
Tja....

Ik vraag me dan wel weer af hoe dat schelden dan gaat. Tijdens het neuken 'k#thoer/pleurislijer!!' roepen of zo? :blond:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Not my cup of tea.
Grobbekuiken_ schreef:
15-05-2019 09:17
Tja....

Ik vraag me dan wel weer af hoe dat schelden dan gaat. Tijdens het neuken 'k#thoer/pleurislijer!!' roepen of zo? :blond:
Danny de Munck roept altijd tering Jantje tijdens de seks zei hij bij ranking the stars .
Dat zou ik nog kunnen hebben maar grof uitgescholden worden lijkt me een libidokiller .
Alle reacties Link kopieren
Sugafree37 schreef:
15-05-2019 06:15
Hoe denkt men erover?
Ervaringen?
To trapt af...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Sugafree37 schreef:
15-05-2019 06:15
Hoe denkt men erover?
Ervaringen?
pokkewijf wijzigde dit bericht op 15-05-2019 15:51
Reden: 1x is genoeg
6.78% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
15-05-2019 09:24
Danny de Munck roept altijd tering Jantje tijdens de seks zei hij bij ranking the stars .
Dat zou ik nog kunnen hebben maar grof uitgescholden worden lijkt me een libidokiller .
Nou dan droog ik wel op hoor :wtf:

Verder dan me een keer tijdens hele geile sex slet noemen moet je niet doen anders is het einde oefening.

Ben benieuwd aan wat voor woorden TO denkt
Alle reacties Link kopieren
:swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
Als iets een keer echt fantastisch voelt kan ik nog wel eens “Ohh jezus/godver ofzo” eruit flappen maar verder dan dat kom ik niet.
Moet je 'm een keer per ongeluk in het verkeerde gat rammen, dan kom je er vanzelf achter. :-D


(geen ervaring mee, overigens)
Alle reacties Link kopieren
Ja, uitschelden dan. Echte s&m gaat mij te ver, maar een beetje vernedering en agressie vind ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
ik kan me wel voorstellen dat het tijdens de sex af en toe fijn is om heel grof "allememaggies"te schreeuwen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-05-2019 09:57
Moet je 'm een keer per ongeluk in het verkeerde gat rammen, dan kom je er vanzelf achter. :-D


(geen ervaring mee, overigens)
:rofl:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Ja geil.
Alle reacties Link kopieren
Nou, vet kinky hoor. :sarcastic:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
TO? Kom je nog meespelen?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken in Viva: Schelden tijdens de sex; lees wat ander vrouwen vinden.
Ja, volgens mij heeft Viva even wat input en quotjes nodig.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
grenada schreef:
15-05-2019 10:02
ik kan me wel voorstellen dat het tijdens de sex af en toe fijn is om heel grof "allememaggies"te schreeuwen.

Ik denk dat je nog nooit zo snel een erectie hebt zien verdwijnen.
grenada schreef:
15-05-2019 10:02
ik kan me wel voorstellen dat het tijdens de sex af en toe fijn is om heel grof "allememaggies"te schreeuwen.
Als je partner in bed iets doet wat je niet bevalt:

Drommels drommels drommels
Ik scheld nooit tijdens de seks, maar als na drie stoten het zaad spuit vloek ik als een dronken piraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven