Seksueel aangetrokken tot oudere vrouwen.

26-05-2019 10:24 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva!

Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken dat ik, 21 Jarige Jongen me zelf seksueel diep aangetrokken voel tot ouderen vrouwen dan ikzelf ( Van 40 tot 55 ).

Niet perse voor een relatie maar puur seksueel, is het een goed idee om er gewoon voor te gaan of tog niet doen?
Ik heb op internet een stelletje gevonden die getrouwd is, de man wil dus toekijken hoe ik met zijn vrouw seks heb. Ik vind dit persoonlijk gevaarlijk en helemaal geen goed idee en het is ook niet waar ik precies naar opzoek ben dus heb dit genegeerd.

Zoals al gezegd een relatie met een oudere vrouw als ik zelf zie ik niet echt tgvf zitten maar een avontuurtje lijkt me wel spannend, natuurlijk met iemand die niet getrouwd is, ik wil namelijk geen relaties kapot maken.
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en is ook niet iets waar ik regelmatig naar opzoek ben, maar het is wel een fantasie van me die ik nog graag waar wil maken!

Als je ooit ervaring met een situatie zoals deze gehad zou ik graag jouw advies of ervaring willen hooren.

Wat denken jullie, doen of niet doen?
anoniem_367772 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 11:03
1.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De term 'oudere vrouwen'... Als er iets is waar ik spontaan van opdroog, dan is het dat wel.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Doen. Maar het geen oudere vrouwen noemen 😬
ik en mijn generatiegenoten zijn amper geïnteresseerd in jonge jongens die denken dat tog met een g geschreven wordt. Een joch van 21 heeft amper ervaring dus geen materiaal. opvoeden heb ik geen zin in want die taak is al volbracht
het is ook best grappig dat die jonge knullen denken dat wij op ze zitten te wachten. Alles onder de veertig is gewoon niet boeiend.
Ik denk dat het moeilijk wordt voor je om er 1 te krijgen. De meeste 'oudere' vrouwen willen helemaal geen seks met een jongetje van 21. Die willen een echte man.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mannen die jonger waren dan ikzelf, nooit aantrekkelijk gevonden. Ik heb dan het gevoel dat ik leiding moet geven, iemand wijzer moet maken, en daar haal ik voor mezelf niets uit. Het is niet hoe ik mijn tijd wil invullen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier heb je volgens mij een aantal weken geleden ook al een topic over geopend. Komt op mij een beetje hengelig over, je OP...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-05-2019 10:52
het is ook best grappig dat die jonge knullen denken dat wij op ze zitten te wachten. Alles onder de veertig is gewoon niet boeiend.
Ik heb nooit gezegd dat ze op mij of anderen zitten te wachten, dus een beetje offtopic dit maar goed.

Met ouderen vrouwen bedoelde ik eigenlijk ouder als ikzelf het was echt niet slecht bedoeld sorry, ik woon al 15 jaar niet meer in Nederland en mijn Nederlands is sinds dien niet meer hetzelfde.

Heb het topic een beetje veranderd kan helaas de titel niet meer editen.

MVG
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
26-05-2019 11:04
Hier heb je volgens mij een aantal weken geleden ook al een topic over geopend. Komt op mij een beetje hengelig over, je OP...
Ik heb hier nog nooit een topic over geopend ook woon ik niet in nederland dus sorry als het voor je hengelig overkomt, het is gewoon iets waar ik al een tijdje met zit en graag advies over vraag.
Honkikong schreef:
26-05-2019 11:06
Ik heb nooit gezegd dat ze op mij of anderen zitten te wachten, dus een beetje offtopic dit maar goed.

Met ouderen vrouwen bedoelde ik eigenlijk ouder als ikzelf het was echt niet slecht bedoeld sorry, ik woon al 15 jaar niet meer in Nederland en mijn Nederlands is sinds dien niet meer hetzelfde.

Heb het topic een beetje veranderd kan helaas de titel niet meer editen.

MVG
je snapt niet wat ik zeg: je bent 21, de enige gevoelens die jij wakker maakt in oudere vrouwen zijn moedergevoelens.
als zou je het lijf van tarzan hebben met een gouwen pik, het enige dat ik voor je zou willen doen is vragen of je je huiswerk af hebt.
Honkikong schreef:
26-05-2019 11:10
Ik heb hier nog nooit een topic over geopend ook woon ik niet in nederland dus sorry als het voor je hengelig overkomt, het is gewoon iets waar ik al een tijdje met zit en graag advies over vraag.
Waarom heb noem je dan zo specifiek jouw leeftijd en de leeftijd van de vrouwen waar je op valt, waarom noem je dat het alleen om seks gaat en je niets meer wil?
En daarbij vermeld je ook nog dat ze beter niet getrouwd kunnen zijn...
Allemaal hengelarij naar mijn mening...
Als niet, wat voegen al deze feiten dan toe in je boodschap?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-05-2019 11:11
als zou je het lijf van tarzan hebben met een gouwen pik, het enige dat ik voor je zou willen doen is vragen of je je huiswerk af hebt.
Fijn dat je je eigen mening kwijt wil, bedankt voor het Deelen van je opinie over mijn situatie.
Marigold1986 schreef:
26-05-2019 11:14
Waarom heb noem je dan zo specifiek jouw leeftijd en de leeftijd van de vrouwen waar je op valt, waarom noem je dat het alleen om seks gaat en je niets meer wil?
Allemaal hengelarij naar mijn mening...
ach natuurlijk, zijn postvak zal inmiddels wel uitpuilen



van mede incells die hun beklag doen over de vivavrouwtjes
Honkikong schreef:
26-05-2019 11:16
Fijn dat je je eigen mening kwijt wil, bedankt voor het Deelen van je opinie over mijn situatie.
is niet mijn mening, ik vertegenwoordig een hele generatie oudere vrouwen. Wij willen geen seks met kinderen, waarom denk je dat we dat zouden willen? wij willen mannen met ervaring en een zeer goede baan met dure auto en mooi huis.
S-Meds schreef:
26-05-2019 11:16
ach natuurlijk, zijn postvak zal inmiddels wel uitpuilen



van mede incells die hun beklag doen over de vivavrouwtjes
Ja man. Zielig gedoe zo...
Alle reacties Link kopieren
Je mag erover denken wat je wil, bij deze ik woon niet in Nederland en zoek dus geen contact op dit forum. Een topic als deze maak ik niet elke dag dus ik weet ook niet precies wat ik wel en niet in de topic moet/kan verwerken.

Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb als jonge vrouw (van zo'n 25) een paar keer het bed gedeeld met een vrouw die ruim 20 jaar ouder was dan ikzelf. Wij konden het echter al goed vinden omdat we een gezamelijke hobby hadden, en ik vond haar gewoon leuk en aantrekkelijk, en zij mij ook.

Bij jou klinkt het meer als een fetish, en helaas een heel veelvoorkomende fetish die omgekeerd veel minder populair is. Als de kans zich voordoet en jullie gaan er beide met dezelfde insteek in, zie ik niet in waarom je het niet zou doen. Maar het vinden van zo'n avontuurtje wordt wel een speld in een hooiberg, want verreweg de meeste vrouwen van die leeftijd vinden een jonge jongen gewoon helemaal niet aantrekkelijk, en hebben geen zin om seksueel gedefinieerd te worden door hun leeftijd. Het lijkt mij ook niets, zeker als ik weet dat ik zo geobjectiveerd word (het gaat om mijn beginnende rimpeltjes, en niet om mij als persoon). Not cool, not sexy.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
26-05-2019 11:03
Ik denk dat het moeilijk wordt voor je om er 1 te krijgen. De meeste 'oudere' vrouwen willen helemaal geen seks met een jongetje van 21. Die willen een echte man.
Nou, ik ben zelf 42. Soms heb ik nog wel eens sjans met een jongere knul. Kunnen er best leuk/lekker uitzien hoor. ;-) . Maargoed, ik ben getrouwd en heb kindjes dus dan houdt het op. Maar als ik vrijgezel zou zijn en de gelegenheid zou zich voor doen...... Maar dan alleen voor een avontuurtje ;)
roosje1976 schreef:
26-05-2019 11:52
Nou, ik ben zelf 42. Soms heb ik nog wel eens sjans met een jongere knul. Kunnen er best leuk/lekker uitzien hoor. ;-) . Maargoed, ik ben getrouwd en heb kindjes dus dan houdt het op. Maar als ik vrijgezel zou zijn en de gelegenheid zou zich voor doen...... Maar dan alleen voor een avontuurtje ;)
21 he? Deze is net voor de wet volwassen. Sjans met jonge knullen is tegenwoordig hip. Die jonge knullen willen massaal oudere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Met 42 jaar ben je toch geen oudere vrouw :"-( :-$
Alle reacties Link kopieren
Adelaide schreef:
26-05-2019 11:47
Ik heb als jonge vrouw (van zo'n 25) een paar keer het bed gedeeld met een vrouw die ruim 20 jaar ouder was dan ikzelf. Wij konden het echter al goed vinden omdat we een gezamelijke hobby hadden, en ik vond haar gewoon leuk en aantrekkelijk, en zij mij ook.

Bij jou klinkt het meer als een fetish, en helaas een heel veelvoorkomende fetish die omgekeerd veel minder populair is. Als de kans zich voordoet en jullie gaan er beide met dezelfde insteek in, zie ik niet in waarom je het niet zou doen. Maar het vinden van zo'n avontuurtje wordt wel een speld in een hooiberg, want verreweg de meeste vrouwen van die leeftijd vinden een jonge jongen gewoon helemaal niet aantrekkelijk, en hebben geen zin om seksueel gedefinieerd te worden door hun leeftijd. Het lijkt mij ook niets, zeker als ik weet dat ik zo geobjectiveerd word (het gaat om mijn beginnende rimpeltjes, en niet om mij als persoon). Not cool, not sexy.
Ik vind ouderen vrouwen Juist heel sexy, en van daar ook dat ik dit avontuurtje wil beleven.
De persoon waar ik dit avontuur mee zou deelen zou een oudere vrouw met de omgekeerde fantasie heeft, dus ouderen vrouw als ik die een jongere jongen zoekt.
roosje1976 schreef:
26-05-2019 11:52
Nou, ik ben zelf 42. Soms heb ik nog wel eens sjans met een jongere knul. Kunnen er best leuk/lekker uitzien hoor. ;-) . Maargoed, ik ben getrouwd en heb kindjes dus dan houdt het op. Maar als ik vrijgezel zou zijn en de gelegenheid zou zich voor doen...... Maar dan alleen voor een avontuurtje ;)
Fijn om te weeten dat niet iedereen afknapt op jongere jongens!

roosje1976 schreef:
26-05-2019 12:11
Met 42 jaar ben je toch geen oudere vrouw :"-( :-$
Als ik al eerder mijn excuses voor aangeboden heb ik bedoelde ouderen vrouw als ikzelf.
Helaas kon ik de titel niet meer veranderen, hiervoor bied ik uiteraard mijn excuses nog maal aan.
anoniem_367772 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 12:17
8.63% gewijzigd
roosje1976 schreef:
26-05-2019 12:11
Met 42 jaar ben je toch geen oudere vrouw :"-( :-$
je bent dan wel over je top heen hoor
Honkikong schreef:
26-05-2019 12:12
Ik vind ouderen vrouwen Juist heel sexy, en van daar ook dat ik dit avontuurtje wil beleven.
De persoon waar ik dit avontuur mee zou deelen zou een oudere vrouw met de omgekeerde fantasie heeft, dus ouderen vrouw als ik die een jongere jongen zoekt.



Fijn om te weeten dat niet iedereen afknapt op jongere jongens!
je snapt het niet, adelaide beschrijft een relatie met iemand waar ze op viel en die toevallig ouder was. Jij zoekt een oudere vrouw omdat je dat geil vindt. Waarschijnlijk omdat je heb gehoord dat oudere vrouwen veel betere seksuele kwaliteiten hebben. Dat is ook zo, maar we vinden borduren en tuinieren gewoon interessanter dan zo’n jonge vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven