Onbevredigd na orgasmes masturbatie

05-06-2019 16:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:03
Reden: privacy
99.84% gewijzigd
Het is niet verplicht hoor. Ieder zijn ding. Is het niks voor jou, dan laat je het toch? Klaarkomen tijdens seks is anders vind ik. Niet met zelfbevrediging te vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:03
Reden: privacy
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het een heel klein beetje herken. Ik vind mijn zelf-orgasmes altijd een beetje arm ofzo, een beetje "ja dat kennen we nu wel", (ik doe het ook al jaaaaaaaaren, heel veel langer dan jij).
Ik denk dat ik ook wel fases heb gehad waarin de geilheid bleef, alsof er nog iets sudderde, iets kriebelde in mijn lijf. Geilheid is ook niet alleen een lijflijk proces, het is vooral een kopproces en als het hoofd nog niet bevredigd is hobbelt het lijf er een beetje achteraan.

Met een man is het heel anders natuurlijk, zowel lijflijk als qua hoofd. Veel uitgebreider, er wordt gehoor gegeven aan de lijfhonger en de behoefte aan intimiteit en verbinding. Als ik zelf orgasmeer spring ik daarna zo weer overeind om te gaan stofzuigen, als hij mij klaarmaakt lig ik 10 minuten na te shaken en op adem te komen.
Bijna onvergelijkbaar.
...
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:03
Reden: privacy
99.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan maar zo!
...
Ik schreef eigenlijk precies hetzelfde in minder woorden. Het is niet te vergelijken. Appels en peren.
Alle reacties Link kopieren
Maar zou je het missen dan? Want je hebt een relatie en orgasmes. Masturberen valt tegen. Dan is er opzich geen probleem toch? Of heb je naast de seks met je man nog wel de behoefte aan meer orgasmes?
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:03
Reden: privacy
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook bijna nooit met mijzelf. Vind het ook maar saai en niet zo bevredigend. Geef mij maar intimiteit met een man :-). Niets abnormaal dus denk ik.
DropItLikeASquat schreef:
05-06-2019 18:29
Ik speel ook bijna nooit met mijzelf. Vind het ook maar saai en niet zo bevredigend. Geef mij maar intimiteit met een man :-). Niets abnormaal dus denk ik.
Ik ook.

Het is hetzelfde verschil als je honger hebt en een hamburger van de MAC eet of echt lekker gaat dineren met wijn en sfeerverlichting.
Ik herken het maar heb dat met heel veel dingen. Van (uit) eten tot uitjes; als het voorbij is, of na het hoogtepunt heb, ik meestal een ‘was dat het nou?’ gevoel.
Maar goed, ik doe het toch, steeds weer; het zal heus ergens goed voor zijn.
Misschien dat dit enorm verschillend is qua geslacht.
Voor mij geeft masturberen meestal een opluchting, een manier om stoom af te laten, maar het leidt zelden tot orgasmes en is eigenlijk amper te vergelijken met de bevrediging van seks.
Maar ik vind het wel handig, zelfs al ervaar je geen hoogtepunten, het is een goede manier om te ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Sugar¹ schreef:
05-06-2019 20:12
Ik herken het maar heb dat met heel veel dingen. Van (uit) eten tot uitjes; als het voorbij is, of na het hoogtepunt heb, ik meestal een ‘was dat het nou?’ gevoel.
Maar goed, ik doe het toch, steeds weer; het zal heus ergens goed voor zijn.
Ja, precies dit.
En idd kan ik na een orgasme door masturbatie zo weer verder, en na een orgasme tijdens een vrijpartij moet ik bijkomen.
Als je heel veel masturbeert heb je steeds meer nodig en haal je er minder genot uit. Bij mannen heeft dat een naam, geen idee of dat bij vrouwen ook een naam heeft.
Maar waarom zou je een keuze moeten maken tussen wel masturberen of helemaal niet?
Als je zin hebt doe je het en anders niet. Het is niet zo dat er gezondheidsrisico's aan zitten.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven