prikpil 2.0

05-06-2019 18:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
heehee hier ben ik weer ! 🤣

een week geleden had ik geplaatst over mn vreselijk vervelende bijwerkingen van de prikpil. voornamelijk het bloeden maak ik me een soort zorgen om. het is nu al zo’n 3-4 weken non stop en begin echt t gevoel te krijgen dat t gewoon niet meer weggaat. het is geen ‘stromend’ bloed maar heb wel voor de zekerheid altijd een tampon in. het is ook erg vervelend voor mij en mn vriend, mn libido gaat erdoor erg omlaag.

moet ik me zorgen gaan maken? en heeft iemand tips om t misschien een beetje te verhelpen of toch n manier om er ook fijner mee om te kunnen gaan? xx
Alle reacties Link kopieren
Ga ajb naar je huisarts. Die kan je medicijnen voorschrijven die het bloeden stoppen. Jaren geleden had ik dit ook. Zonder die medicijnen zou ik denk ik 3 maanden gebloed hebben. Vreselijk. Dat was de eerste en enige keer dat ik de prikpil gehaald heb en het heeft nog meer dan een jaar geduurd voor mijn lijf weer 'zichzelf' was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Huisarts of gyn.

Ik bespaar je mijn verhaal, maar wat een enorme rotzooi is de prikpil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de prikpil al een aantal jaar nu, eerste half jaar was vreselijk. Ik ben 3 keer meerdere weken (zo’n 6 weken achter elkaar) lang ongesteld geweest, 2 keer medicijnen gehad om dit te stoppen. Daarna hield het op en ben ik nooit meer ongesteld geworden, al ruim 3 jaar nu. Het volhouden loonde dus toch wel, maar wat een klote zooi in het begin!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik onzichtbaar voor to?!
anoniem_203378 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 18:51
92.21% gewijzigd
Contact opnemen met je huisarts. Ik heb ook de prikpil gehad maar na een jaar gestopt. Heb er alleen maar ellende en een onregelmatige cyclus van gehad en soms van wel weken lang! Ik raad anderen de prikpil ten zeerste af. Dan liever een gewone pil of spiraal.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
05-06-2019 18:50
Ga ajb naar je huisarts. Die kan je medicijnen voorschrijven die het bloeden stoppen. Jaren geleden had ik dit ook. Zonder die medicijnen zou ik denk ik 3 maanden gebloed hebben. Vreselijk. Dat was de eerste en enige keer dat ik de prikpil gehaald heb en het heeft nog meer dan een jaar geduurd voor mijn lijf weer 'zichzelf' was.
Ja ik probeer zo erg geduld te hebben.. wat voor medicijnen zijn dat, weetje dat toevallig nog?
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
05-06-2019 19:27
Ik heb de prikpil al een aantal jaar nu, eerste half jaar was vreselijk. Ik ben 3 keer meerdere weken (zo’n 6 weken achter elkaar) lang ongesteld geweest, 2 keer medicijnen gehad om dit te stoppen. Daarna hield het op en ben ik nooit meer ongesteld geworden, al ruim 3 jaar nu. Het volhouden loonde dus toch wel, maar wat een klote zooi in het begin!
ja hoop echt dat het bij mij ook gewoon stopt, het houd gewoon niet op en het verpest mn hele dagelijkse stemmingen. weet je toevallig nog wat voor medicijnen dat waren?
Alle reacties Link kopieren
LolitaFleur schreef:
06-06-2019 00:43
Contact opnemen met je huisarts. Ik heb ook de prikpil gehad maar na een jaar gestopt. Heb er alleen maar ellende en een onregelmatige cyclus van gehad en soms van wel weken lang! Ik raad anderen de prikpil ten zeerste af. Dan liever een gewone pil of spiraal.
is het nooit beter geworden bij jou? ook niet na een halfjaar of iets? :/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven