tips gezocht: als vrouw (44 jaar) alleen naar parenclub oid?

06-06-2019 20:48 96 berichten
Hallo forummers,

ik heb een lange tijd geleden gereageerd in topics over parenclubs toen mijn relatie net voorbij was. Nu zoek ik opnieuw tips. Ik heb na ca. 4 a 5 jaren geen of moeizame seks te hebben gehad, behoefte om het lichamelijke contact weer op te zoeken. Aangezien ik parenclubs al langere tijd een spannend experiment vond, ook toen ik nog in mijn relatie zat, is die nieuwsgierigheid niet voorbij. Maar waar ik niet op zit te wachten, is om een soort loslopend wild te zijn in zo'n club, terwijl het jachtseizoen is geopend. Ik wil vooral niet het gevoel hebben dat ik de hele tijd handen van me af moet slaan. Want ik heb begrepen dat je als vrouw alleen nogal veel bekijks hebt.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik: op een veilige en prettige manier het erotische wereldje kan binnentreden, waarbij ik langzaam kan wennen aan het terugbrengen van seksualtiteit in mijn leven? Zijn er bijv. websites waar je als vrouw een groepje andere vrouwen kan leren kennen om samen te gaan? Of zijn er mannen die willen chaperonen, zonder er zelf vanuit te gaan dat dat betekend dat dat zeker van bil gaan betekend. Ik wil zelf heel duidelijk de keuze kunnen maken óf en met wie ik iets wil doen en dus vooral een leuke ervaring opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je perse naar een parenclub? Je kunt je seksleven toch ook op een andere manier weer vormgeven?
Zou je open staan voor vrouw-vrouw-contact? Dan zou je naar een club kunnen gaan waar alleen stellen en vrouwen alleen worden toegelaten, en geen mannen alleen.

Ga je naar een club waar ook single mannen komen, dan zou ik een beetje drukke avond uitzoeken (in het weekend of bij speciale acties) zodat je niet zo ongeveer de enige single vrouw bent en de aandacht wat wordt verdeeld.
Ik zou zelf overigens liever kiezen voor een seksdatingsite. Gewoon een leuke vent uitzoeken, een keertje facetimen om elkaars gezicht te zien, de eerste keer in het openbaar afspreken voor een drankje, en als het klikt dan een hotelkamer opzoeken of zo.
Cookieholic schreef:
06-06-2019 20:53
Waarom wil je perse naar een parenclub? Je kunt je seksleven toch ook op een andere manier weer vormgeven?
Ik zie heel veel bezwaren bij andere manieren. Er is eigenlijk geen manier nog in mijn hoofd opgekomen waar ik me senang bij voel.
Ik heb even een klein maandje op een seksdatingsite gezeten, maar het sprak me niet aan. Ik denk dat een parenclub en de anonimiteit die daar is, voor mij toch ontspannender werkt. Ik denk ook dat ik het best lastig vind om in een a erotische setting van een hotelkamer opgewonden te worden van een vreemde kerel. En dan het gevoel te hebben dat ik haast wel moet, omdat ik nu eenmaal een kamer heb geboekt met hem, ook al voel ik me er op het allerlaatst niet meer prettig bij.
Als ik in een parenclub ben en ik kan gewoon vrij rondlopen, maar ook weer afhaken, dan is er geen man overboord. Er is dan genoeg aanbod van anderen. Ik zou zelfs alleen maar kunnen genieten van de seksuele sfeer, zonder dat er iets moet. Ik wil de optie echt openhouden van langzaam weer wennen.
Een seksdate is wat het is, je ziet elkaar en de volgende keer dat je afspreekt heb je zo goed als all te way seks. Dat is ook wel heel duidelijk het streven van zo'n date. En dat is in een parenclub voor veel mensen natuurlijk ook wel zo, met het verschil dat ik niet per se degene moet zijn die dat moet leveren. Ik zou ook gewoon de hele avond lekker kunnen dansen, beetje sjansen en weer doorlopen.

Ik zou tzt wel een friends with benefits willen, maar ik moet eerst over een drempel heen van jarenlang geen andere partner te hebben gehad dan mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dan snap ik hem. Verder eigenlijk geen tips, maar ik denk dat als je een professionele club uitzoekt, waar mannen alleen met vrouw naar binnen kunnen en vrouwen alleen, daar best die ongedwongen sfeer hangt.

Gewoon grenzen aangeven en desnoods alleen een avondje kijken.
Cookieholic schreef:
06-06-2019 21:08
Oké, dan snap ik hem. Verder eigenlijk geen tips, maar ik denk dat als je een professionele club uitzoekt, waar mannen alleen met vrouw naar binnen kunnen en vrouwen alleen, daar best die ongedwongen sfeer hangt.


Daar hangt best een ongedwongen sfeer, maar dan verwachten stellen wel vaak samen actie, dus ook vrouwelijke interactie. Er zullen niet veel mannen alleen met TO willen vrijen zonder hun eigen vrouw erbij, denk ik (of hun vrouwen willen dat niet).
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
06-06-2019 20:56
Ik zie heel veel bezwaren bij andere manieren. Er is eigenlijk geen manier nog in mijn hoofd opgekomen waar ik me senang bij voel.
En gewoon (...) de kroeg in en iemand oppikken?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-06-2019 21:11
Daar hangt best een ongedwongen sfeer, maar dan verwachten stellen wel vaak samen actie, dus ook vrouwelijke interactie. Er zullen niet veel mannen alleen met TO willen vrijen zonder hun eigen vrouw erbij, denk ik (of hun vrouwen willen dat niet).
Ik zie nergens dat to alleen met de man wil vrijen, zonder vrouw..

Anders idd niet naar een parenclub gaan, maar ik kan aan uit de OP dat dat juist het gene was wat de fantasie was.
Cookieholic schreef:
06-06-2019 21:15
Ik zie nergens dat to alleen met de man wil vrijen, zonder vrouw..

Anders idd niet naar een parenclub gaan, maar ik kan aan uit de OP dat dat juist het gene was wat de fantasie was.


Ze negeerde die vraag van mij, vandaar dat ik er vanuit ging dat ze dat liever niet heeft. Maar je hebt gelijk, ze heeft niet gezegd dat ze dat niet wil.
lilalinda schreef:
06-06-2019 21:12
En gewoon (...) de kroeg in en iemand oppikken?
Dat past niet echt bij me. Bovendien ben ik in de keren dat ik in de kroeg ben geweest nog niet iemand tegengekomen waar ik kriebels van kreeg. Ik denk dat een erotische omgeving mij makkelijker daarvoor doet openstaan. e sfeer is er gewoon helemaal naar. Je bent al half bloot, je zit in een bubbelbad, je ziet gekroel om je heen. Dat maakt het denk ik veel losser.

Ken je dat gevoel dat je aan het flirten bent in een doorsnee kroeg met wat wijntjes op en dat ineens om 02.00 uur de lichten aanspringen en je een beetje ongemakkelijk in dat felle licht tegenover elkaar staat. En dan, dan loop je met een wildvreemde over straat. Naar waar? Naar een steegje? Naar je huis? Dat voelt voor mij zó terug naar 16, 17, 18 jaar oud zijn.
Nee joh, dat zie ik echt niet zitten.
Ik kan me voorstellen dat de erotiek van een parenclub bij mij de drempel verlaagt om ook met een vrouw te vrijen. Nogmaals, erotiek is het sleutelwoord. Die sfeer moet er hangen om voor wie dan ook open te staan als het vreemden betreft. Als de sfeer seksueel geladen is en ik me ontspannen voel, kan ik me heel makkelijk overgeven aan verlangens en seksuele gevoelens. Ik ben best een seksueel wezen nl.

Maar ik vind een doorsnee kroeg niet erotiserend. En felle lampen om 02.00 snachts al helemaal niet.
Laatst geleerd dat een vrouw die alleen naar een parenclub gaat een Unicorn heet, is dat even leuk.
Haha, nou ok, nooit geweten. Ken verder volgens mij ook geen vrouwen die dat doen. Maar ben nog steeds benieuwd naar hoe dit aan te pakken. En dan bedoel ik eigenlijk dat ik benieuwd ben naar concrete tips:

zo van, die en die parenclub staat er goed om bekend om leuke avonden te organiseren waar ook vrouwen alleen komen. Of
Die en die site kun je je aanmelden als vrouw alleen, die een groepje zoekt om samen mee af te spreken. Of
daar en daar zijn er mensen die maatjes zoeken om samen te gaan, omdat een man alleen niet mag en een vrouw alleen zich daar misschien niet prettig bij voelt.

Dus heeft iemand dergelijke tips voor mij? Welke club staat er om bekend makkelijke instap avonden te hebben voor vrouwen. Welke site moet ik zijn om mensen te treffen.
diyer schreef:
06-06-2019 21:20
Ken je dat gevoel dat je aan het flirten bent in een doorsnee kroeg met wat wijntjes op en dat ineens om 02.00 uur de lichten aanspringen en je een beetje ongemakkelijk in dat felle licht tegenover elkaar staat. En dan, dan loop je met een wildvreemde over straat. Naar waar? Naar een steegje? Naar je huis? Dat voelt voor mij zó terug naar 16, 17, 18 jaar oud zijn.
Nee joh, dat zie ik echt niet zitten.
En dan het idee dat een van mijn kinderen nog midden in de nacht kan besluiten om thuis te komen, waar ik dan met een wildvreemde in bed lig. Pertinent niet. :sick:
dubbel
Vaak hebben dat soort clubs toch ook een ladiesnight of is dat niks?
Geen idee Gatekeeper, ik ben nog nooit in een parenclub geweest :)
Bedoel je daarmee een ladies only night? Dat is nl. niet wat ik zoek. Een vrouw voor erbij is misschien wel leuk. Maar ik zoek vooral uiteindelijk seks met een man.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn diverse kikgroepen die soms met elkaar naar een parenclub gaan. Niet om daar met elkaar sex te hebben, maar voor een gezellige dag. En dat er dan wat kan gebeuren sluit niemand uit, maar het is niet een georganiseerde gangbang ofzo.

Partyplayers is een club waar veel kikgroepen van zijn, die ook vaak meetings organiseren. En anders kun je kijken op het gastenboek van zo’n club, daar vind je soms ook gelijk gestemden.
Misschien een domme vraag, maar wat is een kikgroep?
Alle reacties Link kopieren
Kik is een soort whatsapp waarbij je geen telefoonnummer hoeft te gebruiken. Dat kent, net zoals whatsapp groepen. Deze groepen zijn soms openbaar en dan kun je je daarvoor aanmelden. Als je meer wilt weten, mag je me wel een pm sturen.
Alle reacties Link kopieren
Als parenclub zou ik je Fun4Two aanraden. Daar mogen geen single mannen naar binnen en wordt veel minder 'gejaagd' dan in clubs waar dat wel mag. Je bent daar zeker geen loslopend wild.
Maar als je echt specifiek op zoek bent naar een man en niet echt een vrouw, dan is dat lastig denk ik. Want niet veel stellen zullen het op prijs stellen als de vrouw van het stel niet mee mag doen....

Maar een avondje rondkijken en ervaren kan daar natuurlijk altijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat oranje zegt, ga eerst chatten in een kik groep. Van de meeste clubs zijn er wel opgericht. Er is vast wel een stel die je een beetje onder de hoede wil nemen.

En mocht je besluiten om toch gewoon alleen te gaan, bel dan naar de club en overleg welke dag het beste is voor jouw voorkeuren. Vrouwen alleen zijn zeldzamer dus ze zullen extra hun best willen doen om jou een fijne ervaring te geven.
Ik snap het probleem niet zo. Je kunt toch gewoon gaan en kijken hoe het is? Als je het gevoel hebt de hele tijd bejaagd te worden op een vervelende manier ga je weer weg. Of je doet je beklag bij de eigenaren. Doorgaans wordt er behoorlijk op toegezien dat er geen opdringerig gedrag is door alleengaande mannen. In mijn ervaring zijn veel mannen in een club eerder terughoudend jegens vrouwen dan te vrijpostig. Ik denk echt dat je je teveel zorgen maakt.

Ik weet niet waar je woont, maar bijvoorbeeld in parenclub Monique in het noorden van Noord-Holland kun je prima terecht als alleengaande vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven