kleine piemel, erg of niet erg?

07-06-2019 20:18 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezers,

alweer bijna 1,5 jaar geleden een date gehad met een hele knappe lieve gast. We hebben 1 x seks gehad en eerlijk gezegd viel het mij erg tegen. Ik voelde er namelijk niet veel van en daar baalde ik heel erg van.... Het zat mij zo dwars dat ik in een soort dilemma terecht kwam. Overigens werd dat dilemma door hem zelf vrij snel geëindigd door een aparte discussie. Hij blokkeerde mij en dat was dat. Ik vond het naar, want had een hele goeie klik met hem, maar andere kant had hij mij van een dilemma afgeholpen. In de meantime kreeg ik 3 maand later wel een vaste relatie voor 1,5. Ineens kwam hij nadat we 6 maand geen contact gehad hebben terug met een heel lang berichtje waarin hij zijn oprechte excuses aan bood voor zijn gedrag en dat ik dat niet verdiende etc etc. Ik had überhaupt niks verwacht van hem, maar dat het hem dwars zat en dat hij zijn excuses aanbood had wel indruk op mij, dus besloot hem te vergeven. Ik had dus op dat moment een vaste relatie, dus bleef het gewoon vriendschappelijk allemaal. Inmiddels ben ik sinds 2 maand single. Ik denk overigens dat hij mij ergens nog steeds wel ziet zitten en ergens ik ook wel, maar ik ben gewoon bang dat zelfs al geef ik het een kans dat ik seksueel gezien niet satisfied zou raken van hem en ik vind satisfying seks wel heel belangrijk... what to do!
strenght is what we gain from the madness we survive
Hoi,

Wat is klein in jou ogen? En wat ben je gewend? Echter vergeet niet dat sex niet meet alleen uit neuken bestaat zeg maar, met de tong of vingers kun je veel meer zeg maar!
Alle reacties Link kopieren
Doorzoeken natuurlijk. Je gaat een relatie niet jaren volhouden als je niet eens fatsoenlijk goed genomen kan worden.
Ik denk dat je een andere lul moet zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
07-06-2019 20:19
Doorzoeken natuurlijk. Je gaat een relatie niet jaren volhouden als je niet eens fatsoenlijk goed genomen kan worden.
Heb je ervaring met kleine piemels ? xd
strenght is what we gain from the madness we survive
Viva norm is 18 x 8.
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
07-06-2019 20:21
Ik denk dat je een andere lul moet zoeken.
duidelijk xd hahaha
strenght is what we gain from the madness we survive
Sjulia schreef:
07-06-2019 20:19
Doorzoeken natuurlijk. Je gaat een relatie niet jaren volhouden als je niet eens fatsoenlijk goed genomen kan worden.
Dat klopt wel goede sex is belangrijk! Echter is er meer dan alleen genomen worden op sex gebied!
Nederlands schrijven bijvoorbeeld?
Daarnaast, het is maar waar je zin in hebt, kinderachtige man met mini piemel
Alle reacties Link kopieren
cutiepie27 schreef:
07-06-2019 20:21
Heb je ervaring met kleine piemels ? xd
Ja. Niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Waarom had hij je nu precies geblokkeerd? Dat haal ik er niet uit. Heb je hem verteld dat je zijn piemel ondermaats vond, was hij gekwetst en blokkeerde hij je?

Of hoe ging dat?
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
07-06-2019 20:23
Ja. Niet mijn ding.
Mijn ding ook niet. Maar zat vrouwen die het niet uitmaakt.
Geloof niet alles wat je denkt.
Tja, als het al is tegengevallen, en je hebt er weinig vertrouwen in dat jullie alsnog een leuk seksleven kunnen krijgen, even ongeacht of het nu een kleine penis is of niet..zou ik het niet opnieuw proberen als ik jou was.
Als je denkt dat er nog verbetering in zit, dus dat jullie op andere manieren alsnog een leuk seksleven kunnen hebben, en als je hem echt hartstikke leuk vindt, zou je nog een poging kunnen wagen, maar dat moet je helemaal zelf weten,
ik denk dat hier weinig zinnigs over te zeggen valt, helemaal als het nog zo pril is, volg je gevoel, en je wensen zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
07-06-2019 20:23
Waarom had hij je nu precies geblokkeerd? Dat haal ik er niet uit. Heb je hem verteld dat je zijn piemel ondermaats vond, was hij gekwetst en blokkeerde hij je?

Of hoe ging dat?
Het sloeg nergens op, hij zei iets wat ik niet perse persoonlijk aantrok, maar het was een meningsverschil en hij stond eigenlijk toen totaal niet open voor een normaal gesprek erover. In plaats daarvan stak hij zijn hoofd in het zand en wilde er niet over praten of discussiëren. Het was voor hem waarschijnlijk een gevoelig puntje door wellicht negatieve ervaringen. Hij kwam na de seks erg onzeker over vond ik. Ik heb het hem niet verteld, want vond dat toch iets te kwetsend naar hem toe. Dat hij mij blokkeerde ging over iets anders.
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Als iemand mij blokkeerd kan hij daarna in de stront zakken. Puber.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
cutiepie27 schreef:
07-06-2019 20:27
Het sloeg nergens op, hij zei iets wat ik niet perse persoonlijk aantrok, maar het was een meningsverschil en hij stond eigenlijk toen totaal niet open voor een normaal gesprek erover. In plaats daarvan stak hij zijn hoofd in het zand en wilde er niet over praten of discussiëren. Het was voor hem waarschijnlijk een gevoelig puntje door wellicht negatieve ervaringen. Hij kwam na de seks erg onzeker over vond ik. Ik heb het hem niet verteld, want vond dat toch iets te kwetsend naar hem toe. Dat hij mij blokkeerde ging over iets anders.

In dat geval: In de stront laten zakken. Negeren is voor losers.

Als je hem gekwetst had over zijn kleine piemel had ik het nog kunnen snappen, maar dit niet. En dan ook nog een kleine pik, neuh joh!
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
07-06-2019 20:23
Nederlands schrijven bijvoorbeeld?
Daarnaast, het is maar waar je zin in hebt, kinderachtige man met mini piemel
Als ik iets Engels wil schrijven doe ik dat, vrij land toch? Nou ja, ik vind het niet kinderachtig als je kan toegeven dat je fout zat en spijt betuigd. Hij zat er blijkbaar wel echt mee, anders ga je verder met je leven en niet na 6 maand nog eens excuses aan bieden aan een vrouw waar je slechts 1 date mee gehad hebt. Ik was allang verder gegaan. Het was miss kinderachtig mij te blokkeren, maar wel volwassen dat hij de ballen had het uit te leggen en zijn excuses aan te bieden, toch ? Kijk we zijn nu echt wel vrienden, maar ik heb hem dus al 1,5 jaar niet gezien. We gaan elkaar sws wel meeten op een festival dit jaar. Alleen ja, die piemel zit me wel dwars, maar als ik hem zie heb ik toch een zwak voor hem denk ik xd gek genoeg. Dilemmaaaaaaaa
anoniem_371226 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 20:34
0.11% gewijzigd
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een kleine peimel en kan geen discussies voeren, en toch wil je hier nog advies over ?
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
07-06-2019 20:24
Mijn ding ook niet. Maar zat vrouwen die het niet uitmaakt.
trueeeeee
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Meeten = ontmoeten
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Trueeee = waar
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe klein was ie eigenlijk TO ?

Klein in de zin van "Zit ie er al in" Jaaaaa ???? Oepsssss

Of klein in de zin van het kietelt wel maar voel hem liever schuren ?

Ad a is pik en eigenaar inwisselen.

Ad b is er is nog hoop
Alle reacties Link kopieren
Meantime = ondertussen
Satisfied = tevreden
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
07-06-2019 20:36
Hoe klein was ie eigenlijk TO ?

Klein in de zin van "Zit ie er al in" Jaaaaa ???? Oepsssss

Of klein in de zin van het kietelt wel maar voel hem liever schuren ?

Ad a is pik en eigenaar inwisselen.

Ad b is er is nog hoop
Hoezo is er bij b nog hoop? Dat hou je toch geen jaren vol?
cutiepie27 schreef:
07-06-2019 20:33
Als ik iets Engels wil schrijven doe ik dat, vrij land toch? Nou ja, ik vind het niet kinderachtig als je kan toegeven dat je fout zat en spijt betuigd. Hij zat er blijkbaar wel echt mee, anders ga je verder met je leven en niet na 6 maand nog eens excuses aan bieden aan een vrouw waar je slechts 1 date mee gehad hebt. Ik was allang verder gegaan. Het was miss kinderachtig mij te blokkeren, maar wel volwassen dat hij de ballen had het uit te leggen en zijn excuses aan te bieden, toch ? Kijk we zijn nu echt wel vrienden, maar ik heb hem dus al 1,5 jaar niet gezien. We gaan elkaar sws wel meeten op een festival dit jaar. Alleen ja, die piemel zit me wel dwars, maar als ik hem zie heb ik toch een zwak voor hem denk ik xd gek genoeg. Dilemmaaaaaaaa
Echt vrienden? Ja na een keertje sex en ruzie in 6 maanden? En hem niet gezien de afgelopen 1,5 jaar?
Zo te lezen begrijp je t woordje volwassen niet helemaal. Maar hey, ga er voor, hij klinkt echt als een droomman....
(En blijf vooral schrijven zoals je wil hoor, t staat alleen zo dom en kinderachtig)
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 20:40
3.89% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven