Iemand ervaring met cockring

08-06-2019 08:47 15 berichten
Hoi

Ik loop al een tijdje met de vraag of een cockring een orgasme kan uitstellen?
Zijn er mensen die deze hebben? En of het ook echt zo is?
Je zit op een vrouwen forum. Misschien eens op fok proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er bij mijn man wel eens een tyrap omgetrokken, en een postbode elastiek.. vond ie niet eens lekker.. nou zeg! :-D ;)
Pindakaasjes schreef:
08-06-2019 10:29
Ik heb er bij mijn man wel eens een tyrap omgetrokken
Dat heet een tie wrap.

Graag gedaan.
Ik heb de ring 40 jaar geleden omgedaan en nooit meer afgedaan.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
08-06-2019 10:44
Dat heet een tie wrap.

Graag gedaan.

Ach gut.. zielige zemel! beide benamingen zijn toegestaan!

Graag gedaan.
Een cockring stelt doorgaans het ogasme niet uit, maar zorgt er wel voor dat je een langere tijd een stijve hebt..
Uit eigen ervaring kan je inderdaad met een cockring een orgasme uitstellen.hij wordt er ook langer en dikker van.met veel plezier.
Kachellam schreef:
09-06-2019 12:50
Hij wordt er ook langer en dikker van.
Geen ervaring met cockring en begrijp ook de functie niet goed. Een orgasme uitstellen kan je beter door lichaamsbeheersing en je techniek oefenen om lang aan één stuk te kunnen penetreren. De lengte en dikte van penis hoeft niet nóg groter van me.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
17-06-2019 10:49
Geen ervaring met cockring en begrijp ook de functie niet goed. Een orgasme uitstellen kan je beter door lichaamsbeheersing en je techniek oefenen om lang aan één stuk te kunnen penetreren. De lengte en dikte van penis hoeft niet nóg groter van me.
Je hebt er geen ervaring mee, begrijpt de functie niet maar weet het wel te gebruiken om je levensvreugde te omschrijven. Zeer vernuftig topic gebruik.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens proberen Frenky1983 dan weet je het meteen....!
Manlief hier gebruikt ze wel eens, erectie wordt harder, penis gevoeliger, en zijn erectie houdt langer aan. Ook na een eventuele zaadlozing....
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet gezond voor de pielemuis...
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
19-06-2019 14:40
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet gezond voor de pielemuis...
Klopt, te lang gebruik kan scheurtjes veroorzaken in de structuur binnen in je 'pielemuis'
Alle reacties Link kopieren
HappyFamily038 schreef:
19-06-2019 13:01
Manlief hier gebruikt ze wel eens, erectie wordt harder, penis gevoeliger, en zijn erectie houdt langer aan. Ook na een eventuele zaadlozing....
"....Ook na een eventuele zaadlozing..." het klinkt alsof je kelder ervan onder loopt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven