Giga penis maar geen condooms te vinden

08-06-2019 17:10 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Mijn nieuwe lover is nogal groot geschapen waardoor het lastig is de juiste condooms te vinden. Ze zijn vaak te klein en knappen. Hij komt ook met uit een lange relatie waardoor we beiden even niet bekend zijn met de juiste markt.
Maar de lengte is 23 cm ( dat is niet het probleem). Het is de diameter van 20 cm waardoor de condooms te klein zijn. Iemand goede tip?
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
12-06-2019 17:10
20 cm diameter?

Afbeelding
Ik weet niet wat je precies met dit plaatje wil zeggen maar gewoonlijk gaat een pik niet je baarmoeder in. Gewoonlijk hè!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je bij 20 centimeter meer aan een meloen moet denken. Of een banaan. Overdwars...
louise1 schreef:
12-06-2019 20:35
Ik weet niet wat je precies met dit plaatje wil zeggen maar gewoonlijk gaat een pik niet je baarmoeder in. Gewoonlijk hè!
Nee, hoogstens tot tegen de cervix aan. Al heeft dat eerder met de penislengte te maken.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-06-2019 10:08
Nee, hoogstens tot tegen de cervix aan. Al heeft dat eerder met de penislengte te maken.
Oh echt, dat wist ik niet :yawnee:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Charles_Gentle28 schreef:
13-06-2019 10:08
Nee, hoogstens tot tegen de cervix aan. Al heeft dat eerder met de penislengte te maken.

Goh wat interessant Charles, het lijkt alsof je er meer van af weet. Kan je ons wat meer hierover vertellen?
:hihi: :popcorn:
:there:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.
Gefeliciteerd
SHIFTY schreef:
13-06-2019 11:19
Goh wat interessant Charles, het lijkt alsof je er meer van af weet. Kan je ons wat meer hierover vertellen?
:rofl:
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.

Jij bént een giga penis, dat is niet hetzelfde.
Echt een enorme lul.
Alle reacties Link kopieren
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.
Stel je niet aan man!

Allereerst is "enorm geschapen" nogal aan interpretatie onderhevig.

Daarnaast komen "wat forser geschapen" mannen best vaak voor in Nederland. Heb er zo her en der een paar mee gemaakt.

En die kopen gewoon my zise condooms en iedere beetje seksshop verkoopt die in alle maten tot een diameter van 69 mm.

En geloof me, als je zelfs daar niet in past, heb je geen condooms nodig want dan is er geen vrouw die jou er in wil hebben.

69 mm is pijnlijk enorm!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik hebben zelf ook een giga penis.
Tof, dus jij bent Allah/God/Jahweh?

En je bent dus een lul van minimaal één meter tachtig?
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
18-06-2019 22:20
Tof, dus jij bent Allah/God/Jahweh?

En je bent dus een lul van minimaal één meter tachtig?
Lekker vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen doet mijn geslachtsdeel zelfs op afstand al pijn bij enkelen van jullie. Maar goed dat het niet tot penetratie zal komen (mijn agenda zit vol, dank u), want dat zou u mogelijk niet aan kunnen.
Een vriend van mijn neef had dit ook, geen condooms te vinden in zijn maat. Hij ging altijd langs bij Seal & Go op Schiphol. Heel omslachtig maar voor hem het enige dat werkte.
Romantisch :flirting:


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.
Maar wat bedoel je nu met een 'giga' penis ? Giga groot of giga klein ?
Alle reacties Link kopieren
Beervaneenkerel schreef:
15-06-2019 19:33
Ik heb zelf ook een giga penis. In Nederland moeilijk condooms voor te vinden omdat de gemiddelde man niet zo enorm geschapen is.
Ik heb er een goede buitenlandse webshop voor gevonden.

Niet alleen in NL hoor. Ik had een keer een vakantieliefde in Servië (mannen zijn daar sowieso vaak erg groot) en die had zo'n enorm grote leuter, dan er ook geen condoom voor te vinden was, toen maar met een kleinere maat geprobeerd, maar het lukte echt niet, als in...paste niet in mij.
Alle reacties Link kopieren
Zeker een webshop in Ghana haha.
.
:rofl: :rofl: :rofl:

Mijn man ligt hier te slapen op de zetel. Topic en reacties allemaal gelezen. Ik ben buiten moeten gaan proesten want ik hield het niet meer uit zonder mijn man wakker te maken. De tranen liepen over mijn wangen.

Als ie dadelijk wakker is, ga ik zeggen wat een minimaal 'geval' hij heeft. Met zijn enkele cm omtrek.

:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
jumbootje schreef:
04-08-2019 12:00
Maar wat bedoel je nu met een 'giga' penis ? Giga groot of giga klein ?
Ik bedoel, giga veel pijn in je gaatje nadat ik langs ben geweest
Beervaneenkerel schreef:
06-08-2019 16:06
Ik bedoel, giga veel pijn in je gaatje nadat ik langs ben geweest

gigachlamydia?
Alle reacties Link kopieren
Beervaneenkerel schreef:
06-08-2019 16:06
Ik bedoel, giga veel pijn in je gaatje nadat ik langs ben geweest
Gaatje? :HA:
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven