Niet meteen douchen nadat vriend in je is klaargekomen?

14-06-2019 10:34 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Sperma niet meteen weghalen?

Totaal aantal stemmen: 215

Nee, dank je. Plakspul meteen weg, graag (76%)
Als partner het wil, doe ik hem graag dat plezier. (8%)
Vind het zelf opwindend om niet meteen schoon te maken. (15%)
Orișa schreef:
14-06-2019 22:05
Oke, dan begrijp ik niet zo goed wat er dan vaak veel extremer is.
De manier waarop het gaat. Ik kijk het zelf niet, maar ik heb vaak genoeg gehoord over mannen die bepaalde dingen kijken omdat hun vriendin/vrouw bepaalde dingen niet wil doen, zoals eerst anaal/vaginaal en daarna pijpen, in hun gezicht gespoten worden, slikken. Ik vind dat soort dingen extremer, maar ieder z'n ding ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat een afknapper. Claimgedrag.
.
Ah ja, dan heb ik een andere definitie van extreem.
Ik kijk ook Notting Hill terwijl mijn partner elke vorm van romantiek ontbreekt. Wil niet zeggen dat ik dat dus ook van hem verwacht.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:08
Reden: privacy
99.59% gewijzigd
Hij vindt het spannend als je de sperma niet van je borsten veegt?
Als dat al spannend is :mrgreen:
Maar goed spelen met sperma op mijn borsten tot het droog is vind ik niet geil.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-06-2019 14:56
O handig, waar vind je zo'n vrouw? Die van mij willen altijd knuffelen of, erger nog, praten. :wtf:
:lol: mijn (uiteraard inmiddels ex) rende gelijk na klaarkomen onder de douche terwijl ik graag mag knoeien met sperma... shoot me B-)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik vind zaad in me zelf ook wel geil. Mis die optie nog. Dat je kunt stemmen op dat je zoiets zelf ook gewoon lekker vindt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf ook heel geil, geeft een gevoel van 'van hem zijn'. Hij spuit meestal over mijn borsten omdat we dat beide het geilst vinden. Maar hij pakt uit zichzelf gelijk een handdoek en veegt me af😂. Is voor mij niet persé nodig dus.
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-06-2019 22:18
Ik vind dat een afknapper. Claimgedrag.
Dit. Ik zou het een keer per jaardoen voor zn verjaardag op deze manier en verder gewoon fijn in het condoom graag brrrrr
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
14-06-2019 10:41
Ik ga niet douchen maar heb wel handdoekjes in mijn nachtkastje om me af te vegen, zodat de boel er niet uit blijft lopen. Direct onder de douche springen vind ik niet nodig, ik ga wel even plassen, maar dat kan ook een half uur later.
Yep same
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
14-06-2019 10:41
, ik ga wel even plassen, maar dat kan ook een half uur later.
Is heel belangrijk weet je dat? Anders kun je blaasontsteking krijgen. Vraag me niet hoe het werkt. Ik weet alleen dat het zo is.
Suzan_1991 schreef:
14-06-2019 22:12
De manier waarop het gaat. Ik kijk het zelf niet, maar ik heb vaak genoeg gehoord over mannen die bepaalde dingen kijken omdat hun vriendin/vrouw bepaalde dingen niet wil doen,
Van wie hoor jij zulke dingen?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
16-06-2019 10:09
Is heel belangrijk weet je dat? Anders kun je blaasontsteking krijgen. Vraag me niet hoe het werkt. Ik weet alleen dat het zo is.
Omdat er bacteriën van buiten naar binnen geschoven worden
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft is het (wellicht een combinatie van) angst voor intimiteit, smetvrees, ontkenning van je eigen sekse of gewoon een teken dat je de man in kwestie op afstand wil houden wanneer je niets van zijn sperma wil weten en/of er vies van bent. Nog naast persoonlijke issues, uiteraard.

Ik heb er zelf een criterium voor opgesteld; een vrouw die vies is van mijn sperma hoef ik niet. Wanneer je mijn vrouw wil zijn, dan deponeer ik het waar ik wil, wanneer ik wil en komt het niet in je op om me daarin te beperken aangezien je niets liever wil dan dat ik me helemaal kan uitleven op je.

Nu besef ik heus wel dat er vrouwen zijn die een man willen die aan hun leiband loopt. Succes daarmee, ook voor later!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-06-2019 19:04
Wanneer je mijn vrouw wil zijn, dan deponeer ik het waar ik wil, wanneer ik wil en komt het niet in je op om me daarin te beperken aangezien je niets liever wil dan dat ik me helemaal kan uitleven op je.

Nu besef ik heus wel dat er vrouwen zijn die een man willen die aan hun leiband loopt. Succes daarmee, ook voor later!
Nee, bij jou moet de vrouw aan de leiband lopen, dat blijkt uit bovenstaande woorden.
Alle reacties Link kopieren
Je mag zelf bepalen in welke van de eerder door mij genoemde categorieën je valt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-06-2019 19:59
Je mag zelf bepalen in welke van de eerder door mij genoemde categorieën je valt.
Wat jou betreft in geen één!
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
15-06-2019 03:53
:lol: mijn (uiteraard inmiddels ex) rende gelijk na klaarkomen onder de douche terwijl ik graag mag knoeien met sperma... shoot me B-)
Same here, wtf is er mis met die mannen😂
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-06-2019 19:04
Wat mij betreft is het (wellicht een combinatie van) angst voor intimiteit, smetvrees, ontkenning van je eigen sekse of gewoon een teken dat je de man in kwestie op afstand wil houden wanneer je niets van zijn sperma wil weten en/of er vies van bent. Nog naast persoonlijke issues, uiteraard.

Ik heb er zelf een criterium voor opgesteld; een vrouw die vies is van mijn sperma hoef ik niet. Wanneer je mijn vrouw wil zijn, dan deponeer ik het waar ik wil, wanneer ik wil en komt het niet in je op om me daarin te beperken aangezien je niets liever wil dan dat ik me helemaal kan uitleven op je.

Nu besef ik heus wel dat er vrouwen zijn die een man willen die aan hun leiband loopt. Succes daarmee, ook voor later!
Nog steeds vrijgezel dus.
.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Wat een volstrekt irrelevante reactie
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-06-2019 22:18
Claimgedrag.
Wat is er mis met een beetje claimgedrag?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-06-2019 23:08
Wat is er mis met een beetje claimgedrag?
Ben ik allergisch voor. Slechte ervaringen mee. Plant je geurvlag maar op iemand anders, niet bij mij.
impala wijzigde dit bericht op 16-06-2019 23:12
14.36% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-06-2019 23:10
Ben ik allergisch voor. Slechte ervaringen mee.
Spermatechnisch?
...
RikM schreef:
14-06-2019 14:56
O handig, waar vind je zo'n vrouw? Die van mij willen altijd knuffelen of, erger nog, praten. :wtf:
Online.
Ik zeg haar dat ze een halve vent is, maar eigenlijk is het best fijn.
Na de seks gewoon slapen ipv vragen te krijgen over een frase die je al lang vergeten bent.
Het is juist kicken om sperma overal te mogen ontvangen.
Ik zelf krijg altijd een soort van mentaal orgasme als het vooral op mijn lichaam wordt gespoten. "Alsof" ik gebruikt ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven