Persoon ontmoet in sauna Mill

14-06-2019 11:42 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag ben ik naar de sauna geweest in Mill. Ik heb daar in de jacuzzi een interessante man ontmoet waarmee een zekere aantrekkingskracht aanwezig was. Behalve een beetje handjes vasthouden en met zijn voeten langs mijn voeten gaan onder water is er niets gebeurd. Dit zou ook niet passend zijn in een sauna omgeving.

Op het moment zelf durfde ik eigenlijk geen verdere actie te ondernemen (actie in de zin van: naam of telefoonnummer vragen). Achteraf baal ik daar nu stevig van, vooral omdat hij steeds het contact zocht (naar hetzelfde bad gaan, hand vasthouden en dergelijke).

Nu wil ik eigenlijk in contact komen met deze man. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Ik weet niets van hem, geen naam, geen woonplaats. Op basis van zijn accent denk ik dat hij uit de buurt komt van Mill (Oost Brabant, misschien Limburg).

De sauna bellen lijkt me een slecht idee. Zij zullen geen gegevens doorgeven van een bezoeker. Maar hoe pak ik dit nu aan? Gezien dat hij steeds contact zocht, denk ik dat hij de aantrekkingskracht ook heeft gevoeld en opzoek is naar contact,

Ik zat zelf te denken om volgende week op dezelfde avond naar die sauna te gaan. Mocht de interesse wederzijds zijn is dezelfde tijd, dezelfde plaats wellicht van toepassing? Of denken mannen niet zo?

Ik verneem graag jullie advies. Ik heb het bij 'seks' gezet vanwege de aantrekkingskracht
labellocherrylover wijzigde dit bericht op 14-06-2019 12:16
0.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Handjes vasthouden maar niet lullen?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
14-06-2019 11:45
Handjes vasthouden maar niet lullen?

Dit.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat hij jouw telefoonnummer niet gevraagd heeft.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oproep op Facebook plaatsen?
Iew wat een creep.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-06-2019 11:51
Iew wat een creep.
TO lijkt er voor open te staan.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-06-2019 11:51
Iew wat een creep.
Sorry, ook mijn gedachte o_o Maar als je het vertrouwt, zou ik het inderdaad via Facebook proberen.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-06-2019 11:51
Iew wat een creep.
Dit ook al is er aantrekkingskracht, dat doe je niet in de sauna.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
He bah, ik haat t als mannen denken dat dit een optie is in de sauna. Die vieze blikken als je uit t bubbelbad stapt, brrr
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik het jammer dat hij zelf geen verdere actie heeft ondernomen door niks aan je te vragen. Hij had toch op zijn minst naar je naam kunnen vragen toen jullie hand in hand in bad zaten? Een naam vragen is geen huwelijksaanzoek. Als jij de behoefte echt voelt hem nog te zien zou ik het puur aan toeval overlaten en nergens op rekenen om teleurstellingen te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Als de klik echt was zoals jij hem beschrijft, dan is het niet gek te veronderstellen dat hij er weer zal zijn.
Mannen denken inderdaad zo.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-06-2019 11:51
Iew wat een creep.

TO is precies hetzelfde, want die zit ook hand in hand voetje te vrijen met een man waar ze geen woord mee wisselt.
Alle reacties Link kopieren
Het was een charmante en aantrekkelijke man. De reden dat we weinig hebben gepraat is omdat er ook steeds andere mensen bij zaten in het bubbelbad die stil waren. We waren geen moment alleen. Daarnaast vond ik het ook gewoon echt spannend en durfde ik niet zo veel te zeggen.
Het was zeker geen creep. Misschien heb ik het verkeerd verwoord. Facebook/insta heb ik beide niet. Ik heb al wel even gekeken op de facebookpagina van de sauna maar daar
zie ik niet wie die pagina hebben geliked.
Wat ben ik blij dat ik nooit naar de sauna ga.
Alle reacties Link kopieren
labellocherrylover schreef:
14-06-2019 12:04
Het was een charmante en aantrekkelijke man. De reden dat we weinig hebben gepraat is omdat er ook steeds andere mensen bij zaten in het bubbelbad die stil waren. We waren geen moment alleen. Daarnaast vond ik het ook gewoon echt spannend en durfde ik niet zo veel te zeggen.
Het was zeker geen creep. Misschien heb ik het verkeerd verwoord. Facebook/insta heb ik beide niet. Ik heb al wel even gekeken op de facebookpagina van de sauna maar daar
zie ik niet wie die pagina hebben geliked.
En dan nog is het ongepast gedrag. De sauna is er niet om te vozen... En je gaat ooit een keer richting café om wat te drinken of naar de kleedkamers dan kun je toch praten?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe blij wellnessboot Mill is met dit soort berichten, ik vermoed dat ze de romantiek er niet van in zien eerlijk gezegd
Ik in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
14-06-2019 12:09
En dan nog is het ongepast gedrag. De sauna is er niet om te vozen... En je gaat ooit een keer richting café om wat te drinken of naar de kleedkamers dan kun je toch praten?
precies, trek dan een badjas aan en ga samen in het restaurant zitten
Alle reacties Link kopieren
Lust op het eerste gezicht...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zeker geen contact opnemen met de sauna om gegevens over hen te weten te komen, dat zullen ze omwille van de privacy toch niet mogen doorgeven en eerlijk gezegd vind ik dat wat wanhopig klinken. Ook als waren er andere mensen in de buurt, praten mag toch (in tegenstelling tot zitten ‘prutsen’ in de sauna). Als jij die man toch wilt terugzien, gewoon op dezelfde dag en rond hetzelfde uur de sauna nog eens bezoeken. Maar ik zou er toch niet teveel op hopen. Zitten voetje vrijen vind ik persoonlijk geen charmant gedrag.
Was pas raar geweest als je een koe tegen was gekomen.
Behalve een beetje handjes vasthouden en met zijn voeten langs mijn voeten gaan onder water is er niets gebeurd. Dit zou ook niet passend zijn in een sauna omgeving.

En dit is wel passend? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde denk ik een spannende middag in de sauna, geen gesprek. Je zou nog een keer terug kunnen gaan, mss tref je hem dan weer aan (hopelijk niet voetjevrijend met een andere dame). Kun je altijd nog kijken of hij je herkent en wat er gebeurt.

Overigens ik heb zoiets een keer meegemaakt op een strand in Portugal. Erg rustig strand beetje oogcontact, hij in de zee, ik in de zee, ik er uit hij er uit, etc. Lang verhaal kort: hele namiddag laten broeien en uiteindelijk fantastische brandingseks toen de surfers weg waren en de zon bijna onder ging. Maar geen woord gewisseld en dat hoefde van mij niet - ik sprak zn taal niet eens.
Kia•Ora schreef:
14-06-2019 11:48
Bijzonder dat hij jouw telefoonnummer niet gevraagd heeft.
Dit idd...
Geen grote testikels zeker...? :P
MadameJean schreef:
14-06-2019 12:36
Hij wilde denk ik een spannende middag in de sauna, geen gesprek. Je zou nog een keer terug kunnen gaan, mss tref je hem dan weer aan (hopelijk niet voetjevrijend met een andere dame). Kun je altijd nog kijken of hij je herkent en wat er gebeurt. Overigens ik heb zoiets een keer meegemaakt op een strand in Portugal. Erg rustig strand beetje oogcontact, hij in de zee, ik in de zee, ik er uit hij er uit, etc. Lang verhaal kort: hele namiddag laten broeien en uiteindelijk fantastische brandingseks toen de surfers weg waren en de zon bijna onder ging. Maar geen woord gewisseld en dat hoefde van mij niet - ik sprak zn taal niet eens.
Spannend. Maar het risico op HIV maakt zoiets voor mij toch echt iets té spannend.

@TO: er is een reden dat hij niet met je gepraat heeft. Ik zou het hierbij laten. Je kan nog eens terug gaan als je veel behoefte hebt om hem nog eens tegen te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven