zomers weer , meer of minder zin?

17-06-2019 15:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit zomerse , broeierige weer krijg ik vanzelf meer zin, jullie?
of vinden jullie zweten, aan elkaar plakken , etc juist een libidokiller?
Ik vind een bezwete, klamme huid helemaal niet prettig aanvoelen. Alles wat glad is wordt stroef. Bovendien heb ik nooit zin om me in te spannen of aangeraakt te worden als het zo warm is. Dus nee, ik krijg er niet per sé meer zin van.
Duder1987 schreef:
18-06-2019 11:49
Bedankt voor de reactie. Wat aan het gevoel stoort je dan als ik even door mag vragen. Dat je hier en daar een druppel voelt en dat leidt je af of is het dan toch de gedachte die erachter zit?
Ik vind dat natte gewoon niet fijn voelen en de gedachte erachter ook niet. Ook als het klam is plak je aan elkaar vast en wordt het stroef. Geen fijn gevoel.
Duder1987 schreef:
18-06-2019 09:41
Puur uit interesse, wat vind je zo vies aan zweet/klamme seks? Ik snap trouwens best dat je niet in continue zweetlucht en dergelijke wil zitten, daar houdt denk ik niemand van. Maar een klamme sekspartij waarin je zweetbedruipt in elkaar opgaat, stoort het je dan echt dat er wat druppels zweet bij komen kijken? En wat precies is het dan wat je stoort, de gedachte of het gevoel?

Ik vraag het omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen, ik heb nog nooit een repulsief gevoel gehad bij een zweterige seksbeurt, vind het juist wel iets van dierlijke opwinding hebben, draagt voor mij eerder bij aan goede seks dan dat het er wat aan afdoet. Desalniettemin ben ik erg geinteresseert waardoor dit bij somige mensen anders is.
Nou, ik denk dat het ten eerste komt doordat ik niet zo heel veel heb met de natuur en natuurlijke geuren :$
Maar cosmetische en sterk geparfumeerde geuren vind ik dan weer helemaal tha bomb. Het is verder ook echt het plakkerige gevoel, het zweet dat letterlijk drupt, haren die in slierten aan je hoofd plakken.

Ik voel me graag een beetje mooi ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik sla ook even over.... Ben boven de 25 Gr sowieso niet vooruit te branden......
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ondertussen hoor; ik heb altijd zin. Vanmiddag nog genoten van de juffrouw die hoge temperaturen dan wel weer libidoverhogend vindt.

Prima :)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven