Eerste keer?

21-06-2019 23:00 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben 16 en klaar voor mijn eerste keer seks. Alleen, waar vind ik mijn eerste keer? Ik wil niet naar de club gaan en de eerste de beste doen die ik tegenkom. Hoe kom ik aan mijn sekservaring? De eerste keer hoeft niet per se heel speciaal te zijn, het wordt zelfs bestempeld als ongemakkelijk en klunzig. Ik ben verder zeker niet lelijk, knap zelfs, met veel aantrekkingskracht. Althans, dat hoor ik van andere mensen, vrienden en 'vreemdelingen'. Ik loop verder ook wel met zekerheid rond, ik weet dat dat ook helpt om in contact te komen met iemand.

De vraag is dus: ik wil sekservaring, alleen hoe krijg ik die?

Alvast bedankt,
Gr!
Op tinder. Gegarandeerd succes...
Wees niet te happig, de eerste keer kan heel veel gevolgen hebben voor de rest van je sexleven, dus ga maar wel voor speciaal, met een speciale partner.
Marigold1986 schreef:
21-06-2019 23:02
Op tinder. Gegarandeerd succes...
Ook 16 jarigen?

Gewoon even geduld hebben totdat je iemand tegen komt die leuk genoeg is om mee te neuken.
Cateautje schreef:
21-06-2019 23:04
Wees niet te happig, de eerste keer kan heel veel gevolgen hebben voor de rest van je sexleven, dus ga maar wel voor speciaal, met een speciale partner.
Ik vond de eerste keer echt zo saai dat ik niet begreep waar al die ophef om was. Gelukkig weet ik nu beter :proud:
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
21-06-2019 23:05
Ook 16 jarigen?

Gewoon even geduld hebben totdat je iemand tegen komt die leuk genoeg is om mee te neuken.
:facepalm: :biggrin:

Ik blijf even on topic... :popcorn:
kletspraat schreef:
21-06-2019 23:07
:facepalm: :biggrin:

Ik blijf even on topic... :popcorn:
Waarom de facepalm?
Orișa schreef:
21-06-2019 23:07
Ik vond de eerste keer echt zo saai dat ik niet begreep waar al die ophef om was. Gelukkig weet ik nu beter :proud:
Dan heb je geluk gehad. Er zijn genoeg meisjes die door een ervaren bedgenoot aan het bed gespijkerd worden.
Iemand van werk/school? Ik zou geen Tinder gebruiken, is sowieso 18+ en ik vind je daar ook echt jong voor.
Alle reacties Link kopieren
Nu iets anders... Zou het niet beter zijn als ze met iemand naar bed gaat waarvan ze zeker is ze een toekomst mee heeft? Is seks zo belangrijk? Seks is even voor een paar minuutjes in mijn geval 4 uurtjes. Wat ik bedoel het gaat erin en eruit je raakt opgewonden en klaar.

Je kan bv ook zeggen het is niet belangrijk en ik doe het gewoon...
Vergeet niet ook aandacht te besteden aan je opleiding baan en een succesvol leven.
Helemaal je eigen keuze. Veel succes!!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even afwachten.
De 1e keer hoeft echt geen rozengeur en maneschijn te zijn zoals het vaak in films verteld wordt, maar het kan ook kut zijn en het kan ook invloed hebben op de rest van je (seks) leven als je zomaar met de 1e de beste het bed induikt.
Alle reacties Link kopieren
kletspraat schreef:
21-06-2019 23:16
Nu iets anders... Zou het niet beter zijn als ze met iemand naar bed gaat waarvan ze zeker is ze een toekomst mee heeft? Is seks zo belangrijk? Seks is even voor een paar minuutjes in mijn geval 4 uurtjes. Wat ik bedoel het gaat erin en eruit je raakt opgewonden en klaar.

Je kan bv ook zeggen het is niet belangrijk en ik doe het gewoon...
Vergeet niet ook aandacht te besteden aan je opleiding baan en een succesvol leven.
Helemaal je eigen keuze. Veel succes!!
Persoonlijk vind ik niet dat je hoeft te wachten met seks totdat je weet of je met iemand toekomst hebt.
En wat hebben een opleiding, baan en een succesvol leven met seks te maken? Kan dat niet gewoon allemaal naast elkaar bestaan?
Vanwaar die haast?
Genoeg meiden die pas een paar jaar later gaan seksen.


Maar goed, ook genoeg meiden die in de zomervakantie halfdronken hun ontmaagding
op het strand aan de middellandse zee
of in een tent op een festival
of op een zolderkamer na een eindexamenfeest
beleven.

Ik wilde eerst vaste verkering hebben. (Die ik niet had toen ik 16 was. Ook niet toen ik 17 was.)
Alle reacties Link kopieren
Het kan allemaal maar haar prioriteit vind ik moet meer doelgericht zijn voor haar toekomst en ik vind het zo. Is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Odense schreef:
21-06-2019 23:21
Vanwaar die haast?
Genoeg meiden die pas een paar jaar later gaan seksen.


Maar goed, ook genoeg meiden die in de zomervakantie halfdronken hun ontmaagding
op het strand aan de middellandse zee
of in een tent op een festival
of op een zolderkamer na een eindexamenfeest
beleven.

Ik wilde eerst vaste verkering hebben. (Die ik niet had toen ik 16 was. Ook niet toen ik 17 was.)
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Heb je er zin in of wil je het uit nieuwsgierigheid? Hoe weet je dat je er klaar voor bent?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Verkopen op Marktplaats!
kletspraat schreef:
21-06-2019 23:16
Nu iets anders... Zou het niet beter zijn als ze met iemand naar bed gaat waarvan ze zeker is ze een toekomst mee heeft? Is seks zo belangrijk? Seks is even voor een paar minuutjes in mijn geval 4 uurtjes. Wat ik bedoel het gaat erin en eruit je raakt opgewonden en klaar.

Je kan bv ook zeggen het is niet belangrijk en ik doe het gewoon...
Vergeet niet ook aandacht te besteden aan je opleiding baan en een succesvol leven.
Helemaal je eigen keuze. Veel succes!!
Als jouw seks maar 4 minuten duurt heb je verrot slechte seks.

En aandacht voor dat alles kan prima met een leuk seksleven erbij :)
kletspraat schreef:
21-06-2019 23:22
Het kan allemaal maar haar prioriteit vind ik moet meer doelgericht zijn voor haar toekomst en ik vind het zo. Is mijn mening.
Want als je neukt kan je niet ook met je toekomst bezig zijn? Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
Mooiste is toch om even te wachten tot je een 'echte' liefde ontmoet.
Eerste keer is toch wat speciaals, zou jammer zijn als je een gewoon neukertje bent voor iemand en je je later gebruikt voelt.
palhaco schreef:
21-06-2019 23:37
Mooiste is toch om even te wachten tot je een 'echte' liefde ontmoet.
Eerste keer is toch wat speciaals, zou jammer zijn als je een gewoon neukertje bent voor iemand en je je later gebruikt voelt.
Ik vond de eerste keer helemaal niet speciaal.
Als je zelf voor seks kiest is het natuurlijk onzin om je gebruikt te voelen.
Alle reacties Link kopieren
palhaco schreef:
21-06-2019 23:37
Mooiste is toch om even te wachten tot je een 'echte' liefde ontmoet.
Eerste keer is toch wat speciaals, zou jammer zijn als je een gewoon neukertje bent voor iemand en je je later gebruikt voelt.
Ik vond mijn 1e keer niks aan.
En speciaal? In welk opzicht dan?

Ik voelde me niet gebruikt, maar ik denk er ook zeker niet met plezier aan terug.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat je er klaar voor bent?
Weet je al helemaal hoe het bij jezelf werkt? Wat jij lekker vindt? En waar ben je dan klaar voor?

Een sekspartner kan je overal wel vinden maar de juiste sekspartner is een ander verhaal. Wil je alleen iemand om door ontmaagd te worden of wil je iemand met wie je alles samen gaat ontdekken of wil je alles leren van een ervaren iemand?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Orișa schreef:
21-06-2019 23:39
Ik vond de eerste keer helemaal niet speciaal.
Als je zelf voor seks kiest is het natuurlijk onzin om je gebruikt te voelen.
Mijn eerste keer was wel speciaal en daar heb ik in mijn verdere leven veel plezier aan beleefd en nog.

Het kan aardig intimiderend zijn als je de eerste keer met een ervaren partner het bed in wordt geboord omdat er aan jou niet wordt gedacht en het alleen maar gaat om zelfbevrediging en ja, dan voel je je gebruikt, logisch.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste keer was heel bijzonder, denk er toch weleens aan terug.
Ik kon dingen waarvan ik niet durfde te dromen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven