Nieuwsgierig na sex met een vrouw

24-06-2019 02:59 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het zegt.

Ik hou niet van labels maar laten we zeggen dat ik hetro ben.
Toch heb ik wel de behoefte om te ervaren hoe het is om sex te hebben met een vrouw.
Ik zou dus niet weten hoe je zoiets aanpakt, het is niet dat je zoiets als meisje tegen een zomaar meisje, ik zou graag dit willen en ga je mee. Of iets anders.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
En voor de seks, ben je dan ook nieuwsgierig?
.
Alle reacties Link kopieren
Ja best nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Google eens op lesbische dating sites.
1 klik gaf al sites als expreszo.nl
bilove.nl( ws meest passend bij jouw situatie).
g-dating.nl
vrouwvrouw.nl

Succes
Waar ben je dan nieuwsgierig naar? Beetje een halve vraag dit.
Een tip heb ik wel: veel water drinken als het warm is buiten. Belangrijk!!
Alle reacties Link kopieren
Hmn je bent dus na de seks, nieuwsgierig met een vrouw. Waar ben je met een vrouw nieuwsgierig naar?
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
AskWendy schreef:
24-06-2019 04:35
Hmn je bent dus na de seks, nieuwsgierig met een vrouw. Waar ben je met een vrouw nieuwsgierig naar?
Ws moet het ‘naar sex met een vrouw’ zijn
Verbinder schreef:
24-06-2019 04:42
Ws moet het ‘naar sex met een vrouw’ zijn
Snap je de laatste 3 zinnen ook? Leg uit als je wil?
Denk dat het ook hetero moet zijn trouwens, en seks :)
Alle reacties Link kopieren
Een advertentie plaatsen in De Telegraaf of juist het plaatselijke suffertje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ontzettend kinderachtig allemaal.
TO is nieuwsgierig naar seks met een vrouw. Is het nu zo moeilijk om de taalfouten te negeren en haar gewoon antwoord te geven? Altijd dat belerende en hautaine toontje onder het mom van humor. Bah.

TO. Ga eens naar een vrouwencafé of een gemengde homobar. Het flirten zal niet veel anders zijn neem ik aan.

En misschien is een trio iets voor je? Ik denk ook veel gemakkelijker te vinden.
anoniem_370091 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 06:50
0.47% gewijzigd
Manta schreef:
24-06-2019 06:01
Wat ontzettend kinderachtig allemaal.
TO is nieuwsgierig naar seks met een vrouw. Is het nu zo moeilijk om de taalfouten te negeren en haar gewoon antwoord te geven? Altijd dat belerende en hautaine toontjeonder de mom van humor. Bah.


Dat is inderdaad heel moeilijk te negeren, omdat het gewoon ontzettend dom overkomt.
Iemand die ‘na’ schrijft waar ‘naar’ hoort te staan kan ik niet serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, er zijn zoveel dingen waar ik nieuwsgierig naar ben (seks met de buurman, het privéleven van Trump en zijn vrouw, of er leven is na de dood, hoe het is om 200 km per uur te rijden op de snelweg in een Porsche ;-) ), maar daar valt prima mee te leven.

Waarom moet je daar iets mee doen?

Niet iedere behoefte in het leven hoeft altijd onmiddelijk bevredigd te worden. Let it go. Als het op je pad komt zie je dat vanzelf. En dan maakt het ook niet uit of het een vrouw of man is, dan val je gewoon op die persoon en zij op jou, en daarna merk je wel of het sexueel gezien ook klikt.
Persoonlijk denk ik dat seks met een vrouw niet anders is dan seks met een man. De ervaring is beter als je gekker op de persoon in kwestie bent. De rest is techniek, en dat valt te leren als je het het vaker met elkaar doet.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
24-06-2019 06:55
Tja, er zijn zoveel dingen waar ik nieuwsgierig naar ben (seks met de buurman, het privéleven van Trump en zijn vrouw, of er leven is na de dood, hoe het is om 200 km per uur te rijden op de snelweg in een Porsche ;-) ), maar daar valt prima mee te leven.

Waarom moet je daar iets mee doen?

Niet iedere behoefte in het leven hoeft altijd onmiddelijk bevredigd te worden. Let it go. Als het op je pad komt zie je dat vanzelf. En dan maakt het ook niet uit of het een vrouw of man is, dan val je gewoon op die persoon en zij op jou, en daarna merk je wel of het sexueel gezien ook klikt.
Persoonlijk denk ik dat seks met een vrouw niet anders is dan seks met een man. De ervaring is beter als je gekker op de persoon in kwestie bent. De rest is techniek, en dat valt te leren als je het het vaker met elkaar doet.
Waarom zou ze het niet doen? Dat jij zo wilt leven wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil. En waarom moet er persé liefde bij komen? Ze wil gewoon seks met een vrouw, wat snap je daar niet aan?

En de ervaring is echt niet altijd beter wanneer je 'gek bent op degene' hoor, jammer dat je niet voor jezelf spreekt.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
24-06-2019 07:06
Waarom zou ze het niet doen? Dat jij zo wilt leven wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil. En waarom moet er persé liefde bij komen? Ze wil gewoon seks met een vrouw, wat snap je daar niet aan?

En de ervaring is echt niet altijd beter wanneer je 'gek bent op degene' hoor, jammer dat je niet voor jezelf spreekt.
Tegen zoveel goede argumenten kan ik niet op. Je hebt me overtuigd.

* gaat vandaag nog een Porsche huren en de getrouwde buurman op date meevragen. Weten we waarschijnlijk meteen of er leven is na de dood. Iemand nog tips over het privé leven van Trump?
merano wijzigde dit bericht op 24-06-2019 13:20
0.08% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
24-06-2019 07:19
Teggen zoveel goede argumenten kan ik niet op. Je hebt me overtuigd.

* gaat vandaag nog een Porsche huren en de getrouwde buurman op date meevragen. Weten we waarschijnlijk meteen of er leven is na de dood. Iemand nog tips over het privé leven van Trump?
:-D
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
24-06-2019 03:43
Google eens op lesbische dating sites.
1 klik gaf al sites als expreszo.nl
bilove.nl( ws meest passend bij jouw situatie).
g-dating.nl
vrouwvrouw.nl

Succes
En Google dan ook even op het verschil tussen 'na' en 'naar'.
Krijgt de topictitel namelijk een heel andere betekenis van.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou een jongen versieren anders gaan dan een meisje versieren?
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
24-06-2019 07:19
Teggen zoveel goede argumenten kan ik niet op. Je hebt me overtuigd.

* gaat vandaag nog een Porsche huren en de getrouwde buurman op date meevragen. Weten we waarschijnlijk meteen of er leven is na de dood. Iemand nog tips over het privé leven van Trump?
:biggrin:

En over Trump, volgens mij heeft hij een heel klein pikkie!
...
merano schreef:
24-06-2019 06:55
Persoonlijk denk ik dat seks met een vrouw niet anders is dan seks met een man.
Waar baseer je dat nou weer op!?
Alle reacties Link kopieren
Het kan je inderdaad "zomaar" overkomen. En het was toen lekker.

Latere v-v ervaringen zijn me altijd tegen gevallen. Misschien omdat dat meer "gepland" was.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ervaring in het versieren van jongens/mannen?
Het is namelijk niet zo heel anders, het begin.
Houd er rekening mee dat je risico moet durven nemen, want er is kans dat het meisje of de vrouw waar jij op valt afwachtend is. Als jullie dat allebei zijn gebeurt er dus niets, ook al zou je allebei willen. Dat is met jongens natuurlijk ook zo, maar sommige meisjes verwachten nog steeds dat het initiatief van een ander komt.

Ik ben zelf biseksueel en het kostte mij in het begin moeite om over mijn schroom heen te stappen (maar dat had ik ook met jongens).
Daarnaast zijn niet alle lesbische en biseksuele vrouwen er dol op om als experiment gebruikt te worden, dus wees daar duidelijk over als het ter sprake komt.

Er zijn 's zomers genoeg vrouwenfeesten, google maar eens. Wie weet doe je daar iemand op. Veel plezier.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je dan zo nieuwsgierig naar na de seks ? Of ze zwanger is ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Iloon, zoals je leest maakt de manier waarop je schrijft nogal wat los.
Als je wil dat je topic nog over iets anders gaat dan dat zou ik even je OP en topictitel aanpassen :)
Hetero, nieuwsgierig naar,
Je topictitel kun je laten wijzigen als je het even in het moderatortopic vraagt overig/centraal-moderatortopic/list_messages/432210/119
nounou
lilalinda schreef:
24-06-2019 08:07
Waarom zou een jongen versieren anders gaan dan een meisje versieren?
Nou, meisjes zijn ingewikkeld en zo. Bij een jongen vraag je gewoon of hij je breezer wilt betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven