Vriendin wil op seksdate...

24-06-2019 16:40 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,
Ben een tijdje opzoek geweest naar de beste plek waar ik met dit probleem terecht kon, maar niks leek echt geschikt afgezien van viva forum. Een vriendin van mij is 19 jaar en vertelde me laatst dat ze binnenkort op ‘seksdate’ gaat met een man van bijna 40... nu vind ik dit echt een enorm dom en eng idee. Ze heeft 1x gezoend, verder geen ervaring. De man kent ze via tinder en heeft ze nognooit ontmoet. Ze gaan naar een hotel en dat ze daar ontmaagd gaat worden is vrijwel helemaal zeker. Ik heb er nog niet echt op gereageerd, omdat ik echt in complete shock was en woedend. Ik wil graag even ‘the point of vieuw’ van buitenstaanders krijgen, zodat ik aankomende week even met haar kan gaan zitten en hier een gesprek over kan hebben, maar ik wil wel goed voorbereid zijn daarop. Wat vinden jullie hiervan, wat zijn de risico’s en wat moet ik doen..? 😥
En waarom wil ze dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel lastig te beoordelen op basis van de zeer beperkte informatie.

Op zich is 19 in mijn ogen niet te jong om ontmaagd te worden. Of ze dit wil doen met een man van 40 die ze via tinder kent laat ik helemaal aan haar over.

Wat is het precies wat je zorgen baart, dat ze gevaar zou kunnen lopen of dat ze haar maagdelijkheid op die manier zou verliezen?

Gr
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Alle reacties Link kopieren
Dat je het een naar idee vindt kan ik inkomen, maar woedend? Waarom?

Lilbitstressed18 schreef:
24-06-2019 16:40
...zodat ik aankomende week even met haar kan gaan zitten en hier een gesprek over kan hebben
Want jij bent haar moeder? Je vriendin moet aan jou verantwoordelijkheid afleggen over wat zij doet?
Het kan misschien iets zijn waar jij zelf niet voor zou kiezen, maar als zij er goed over heeft nagedacht, dan is het toch echt háár leven en háár keuze. In plaats van woedend te zijn, kan je beter vragen naar haar redenen om hiervoor te kiezen en die respecteren.
Waarom vind je het dom en eng?
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 17:29
60.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waar maakt je dan zo woedend?
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 17:25
Waarom vind je het dom en eng?
Met een wildvreemde gast die ook nog 2 x zo oud is? Kan me wel voorstellen dat ze dat dom en eng vindt.

Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
24-06-2019 17:26
Waar maakt je dan zo woedend?
Ben momenteel niet meer ‘woedend’ maar vooral bang en machteloos. Was toen ik het net hoorde dat ik boos was, maar denk dat dat ook voort kwam uit machteloosheid. Ze ziet de gevaren niet in, vind het ‘voor de fun’.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
24-06-2019 16:56
En waarom wil ze dit?
Geen idee... onzekerheid? Bevestiging zoeken? Of ze heeft nu ‘geproefd’ van seksuele handelingen (1e keer zoenen was deze maand) en wil meer?
Alle reacties Link kopieren
Tja, die vent van 40 kan een zielige kwijl zijn met een grote bek Of het is een leuke man met voldoende ervaring om jouw vriendin met respect haar de tijd van haar leven te geven die nacht.

Het is uiteindelijk haar keuze. En zolang ze er geen wonderen bij verwacht, kan ze het best wel eens heel leuk hebben. Zonder dat ze daarna nog jaren gestalkt wordt door zo'n leeftijdsgenootje die naast haar nog tig neukertjes onderhoudt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Duder1987 schreef:
24-06-2019 16:59
Op zich is 19 in mijn ogen niet te jong om ontmaagd te worden. Of ze dit wil doen met een man van 40 die ze via tinder kent laat ik helemaal aan haar over.

Wat is het precies wat je zorgen baart, dat ze gevaar zou kunnen lopen of dat ze haar maagdelijkheid op die manier zou verliezen?
Ik vind 19 ook een prima leeftijd om ontmaagd te worden, wanneer het met iemand is de je persoonlijk kent. Niet iemand van 40 die je nog nooit gezien hebt.

Maak me vooral zorgen om het feit dat ze gevaar loopt, wat zijn de intenties van deze man als hij met een meisje van net 19 via tinder een seksdate plant? Maar buiten dat lijkt het me ook niet ideaal om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen, maar dat is aan haar.
Ik vind een jonge vrouw met een veel oudere man sowieso niet kunnen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Die mening komt van iemand die een jonge man met een veel oudere vrouw wél vind kunnen.

Ze heeft natuurlijk haar eigen leven, maar het zou leuk zijn als ze het doet met iemand die ze wat langer kent. Ipv via Tinder gelijk hup bij de eerste afspraak (als ik het correct begrijp)

Maarja, wat doe je eraan.
Lilbitstressed18 schreef:
24-06-2019 17:49
Ik vind 19 ook een prima leeftijd om ontmaagd te worden, wanneer het met iemand is de je persoonlijk kent. Niet iemand van 40 die je nog nooit gezien hebt.

Maak me vooral zorgen om het feit dat ze gevaar loopt, wat zijn de intenties van deze man als hij met een meisje van net 19 via tinder een seksdate plant? Maar buiten dat lijkt het me ook niet ideaal om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen, maar dat is aan haar.
Stop met jouw meningen en waardes te projecteren op je vriendin. Zij maakt haar eigen keuzes.
Je kan haar beter vragen waarom ze hier voor kiest, dan allerlei redenen voor haar in te vullen.
Grobbekuiken_ schreef:
24-06-2019 17:35
Met een wildvreemde gast die ook nog 2 x zo oud is? Kan me wel voorstellen dat ze dat dom en eng vindt.
Maar in principe is iedereen wildvreemd totdat je ze leert kennen.
Lilbitstressed18 schreef:
24-06-2019 17:49
Maar buiten dat lijkt het me ook niet ideaal om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen, maar dat is aan haar.
Het lijkt jou niet ideaal, haar wel.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 17:58
Maar in principe is iedereen wildvreemd totdat je ze leert kennen.
Kan zijn, maar dat maakt het niet minder dom en eng natuurlijk.
Maar daar denken we kennelijk anders over.

Alle reacties Link kopieren
Wanneer die vriendin een beetje slim is verkoopt ze haar maagdelijkheid, kan ze nog wat verdienen.

Ik hoop alleen dat die man weet dat ze nog heel onervaren is, en daar rekening mee houdt. Dan kan het nog een leuke ervaring worden.

Of dat het slim is ................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 17:58
Maar in principe is iedereen wildvreemd totdat je ze leert kennen.
Het plan is niet om ‘eerst nog even wat te gaan drinken’, hij haalt haar met de auto op en dan gaan ze meteen naar een hotel...
Lilbitstressed18 schreef:
24-06-2019 18:17
Het plan is niet om ‘eerst nog even wat te gaan drinken’, hij haalt haar met de auto op en dan gaan ze meteen naar een hotel...
Ja dan kan je toch ff in de auto kletsen? Dan krijg je echt wel een vibe van elkaar of je het wil doen of niet.
Wees blij dat ze in een hotel is ipv bij hem thuis. Ik zou dit alleen maar toejuichen hoor maar okay.

Je hebt nog steeds niet echt uitgelegd wat je er nou precies zo erg aan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat je heel veel indruk op haar gaat maken met je bezwaren.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, hoor, maar ik snap werkelijk niet dat iedereen hier zo laconiek op reageert. Ik snap de bezorgdheid van to wel. Een man van 40 die zonder verdere kennismaking een meisje van 19 gaat ontmaagden.....of verkrachten. Want wie zegt dat ze echt nog wil straks. Soms zijn mensen anders dan ze aanvankelijk lijken. Zal hij nee accepteren als ze bij nader inzien toch niet wil?

Ga met haar praten en leg haar dit scenario eens voor.
Angie10 schreef:
24-06-2019 19:00
Zal hij nee accepteren als ze bij nader inzien toch niet wil?
Dat risico heb je toch altijd? Maakt niet uit of die oud of jong is, allochtoon of autochtoon, een vreemde of al 40 jaar je partner, thuis afspreken of in een café. Je kan ook een auto ongeluk krijgen terwijl je onderweg bent naar je date, moet je het daarom niet doen?]

En daarnaast komen dit soort situaties waarbij vrouwen zich laten ontmaagden door een 'professional' echt vet vaak voor, al weet ik niet of dat in deze situatie ook op die manier van toepassing is.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 19:06
Dat risico heb je toch altijd? Maakt niet uit of die oud of jong is, allochtoon of autochtoon, een vreemde of al 40 jaar je partner, thuis afspreken of in een café. Je kan ook een auto ongeluk krijgen terwijl je onderweg bent naar je date, moet je het daarom niet doen?]

En daarnaast komen dit soort situaties waarbij vrouwen zich laten ontmaagden door een 'professional' echt vet vaak voor, al weet ik niet of dat in deze situatie ook op die manier van toepassing is.
Dan zijn er vast heul veul professionals:-)
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie later je dochters ook adviseren dit zo te doen?
Deze situatie lijkt me een stuk risicovoller dan eerst iemand leren kennen en als het gevoel goed seks te gaan hebben. Maar hey, blijkbaar ben ik ouderwets.
Professionele ontmaagders, je maagdelijkheid verkopen......... ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven