Kans groot dat ik zwanger ben?

26-06-2019 02:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
divya12 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 02:49
Reden: Gewoon
98.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spoelen met water is natuurlijk geen anticonceptie..
Ja, het zou kunnen, kans van 1 op 2: je bent het wel of je bent het niet. :rolling:
Ik zou even afwachten tot je weer ongesteld moet worden; dan evt contact opnemen met je huisarts. Volgende keer zorgen dat je de MAP in huis hebt of nog beter, de pil innemen zoals die bedoeld is.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Divya12, is 12 je leeftijd? Als je niet met anticonceptie om kunt gaan, kun je beter niet aan seks beginnen. En bedacht jij je dit om half 3 's nachts?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
26-06-2019 02:32
Divya12, is 12 je leeftijd? Als je niet met anticonceptie om kunt gaan, kun je beter niet aan seks beginnen. En bedacht jij je dit om half 3 's nachts?
Moet ik perse in nederland wonen? Bij mij is het trouwens niet half 3 ‘s nachts. Wel leuk dat jij ff de moeite neemt om half 3 ‘s nachts te reageren :).
En nee, ik ben niet 12.
Alle reacties Link kopieren
Serieus: als je denkt dat even naspoelen met water een geslaagde vorm van anticonceptie is en óók niet precies weet hoe je de pil dient te slikken, dan ben je echt nog niet toe aan het hebben van sex.

Voor je weer sext met je vriend: laat je alsjeblieft fatsoenlijk seksueel voorlichten. En vraag aan je huisarts of apotheker om het gebruik van de Pil nog eens heel goed uit te leggen.

Of het mogelijk is dat je zwanger bent? Jouw vriend is in jou klaargekomen terwijl jij de Pil niet (correct) slikte. Mocht je de biologieles gemist hebben: zo worden vrouwen dus bevrucht. Dus ja: er is een kans dat je nu zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
Kans is groot ja...wij hebben gern glazen bil, dus haal een test als je ongesteldheid niet komt. En tip indd..pil secuurder innemen&haal morning after pil in huis!!!

Succes
Alle reacties Link kopieren
BrightLights schreef:
26-06-2019 02:38
Serieus: als je denkt dat even naspoelen met water een geslaagde vorm van anticonceptie is en óók niet precies weet hoe je de pil dient te slikken, dan ben je echt nog niet toe aan het hebben van sex.

Voor je weer sext met je vriend: laat je alsjeblieft fatsoenlijk seksueel voorlichten. En vraag aan je huisarts of apotheker om het gebruik van de Pil nog eens heel goed uit te leggen.

Dit dus👏👏👏

Of het mogelijk is dat je zwanger bent? Jouw vriend is in jou klaargekomen terwijl jij de Pil niet (correct) slikte. Mocht je de biologieles gemist hebben: zo worden vrouwen dus bevrucht. Dus ja: er is een kans dat je nu zwanger bent.
Divya12 schreef:
26-06-2019 02:38
Moet ik perse in nederland wonen? Bij mij is het trouwens niet half 3 ‘s nachts. Wel leuk dat jij ff de moeite neemt om half 3 ‘s nachts te reageren :).
En nee, ik ben niet 12.
Neemt niet weg dat je wellicht te jong bent om seks te hebben; als je een topic moet openen om te vragen of jezelf wassen na de seks zonder condoom en af en toe de pil innemen voldoende is om NIET zwanger te worden zou ik nog even wachten en je een beetje inlezen over de bloemetjes en de bijtjes ;)
Daarom ook de vraag of je 12 jaar bent ws: in Nederland weten meisjes dat wel, je krijgt voorlichting en als je de pil slikt weet zelfs een 12-jarige dat je de bijsluiter moet lezen zodat je weet of het kwaad kan als je de pil vaak -of 1 keer- vergeet én wat je dan moet doen. :idee:

Hoe oud ben je dan? ik dacht ook dat je 12 was...

Test doen, kans dat je zwanger bent is inderdaad 50/50 dus denk alvast vooruit. Je zit niet in Nederland, ik weet niet waar wel maar in heel veel landen heb je geen overtijdbehandeling binnen 48 uur maar moet je heel veel moeite doen om een abortus te krijgen. Weet je dat abortus steeds vaker en in steeds meer landen weer verboden wordt? Ook als je 10 jaar bent, ook als je kind verwekt is door je vader of je opa of wie je ook verkracht heeft: abortus mag gewoon nooit in sommige landen. Ook in de VS als het aan Trump ligt dus echt niet alleen in Vaticaanstad.

Ga daar maar alvast achteraan, een abortus, kan je dat betalen of moet je lenen? Goed om alvast te weten voor het geval je zwanger bent, je vriendje je gedag zwaait en je opeens krap in de tijd zit om nog iets te doen.
Sterkte ermee.

oeps... mosterd!
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 03:16
Reden: vout, mosterd en typo
5.06% gewijzigd
Jij denkt serieus dat spoelen met water een zwangerschap kan voorkomen?! Hebben ze geen sexuele voorlichting waar jij woont dan?
SadButTrue999 schreef:
26-06-2019 03:11
Test doen, kans dat je zwanger bent is inderdaad 50/50 dus denk alvast vooruit. Je zit niet in Nederland, ik weet niet waar wel maar in heel veel landen heb je geen overtijdbehandeling binnen 48 uur maar moet je heel veel moeite doen om een abortus te krijgen.
.
Er zijn twee mogelijke uitkomsten: zwanger / niet zwanger, maar dat maakt de kans niet 50/50. De kans op een zwangerschap is afhankelijk van de leeftijd van TO maximaaal ongeveer 1 op 4 (]klik). Er zit nu niets anders op dan afwachten tot je kunt testen.

Al uitzoeken wat er in jouw land mogelijk is, mocht je ongewenst zwanger blijken, is wel een goede tip. Daarnaast zou je je ook kunnen oriënteren op een andere vorm van anticonceptie. Twee pillen vergeten en deze stress zijn niet handig en er zijn zoveel alternatieven die misschien beter bij je passen.
Alle reacties Link kopieren
Je wil nu gerust gesteld worden dat je vast niet zwanger bent.

Alleen kunnen wij dat niet.

De kans dat je wel zwanger bent is namelijk best groot.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
26-06-2019 03:11

Test doen, kans dat je zwanger bent is inderdaad 50/50 dus denk alvast vooruit. Je zit niet in Nederland, ik weet niet waar wel maar in heel veel landen heb je geen overtijdbehandeling binnen 48 uur maar moet je heel veel moeite doen om een abortus te krijgen. Weet je dat abortus steeds vaker en in steeds meer landen weer verboden wordt? Ook als je 10 jaar bent, ook als je kind verwekt is door je vader of je opa of wie je ook verkracht heeft: abortus mag gewoon nooit in sommige landen. Ook in de VS als het aan Trump ligt dus echt niet alleen in Vaticaanstad.

Ga daar maar alvast achteraan, een abortus, kan je dat betalen of moet je lenen? Goed om alvast te weten voor het geval je zwanger bent, je vriendje je gedag zwaait en je opeens krap in de tijd zit om nog iets te doen.
Sterkte ermee.

oeps... mosterd!
Wat een bullshit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
26-06-2019 06:45
Wat een bullshit.
Nee hoor. De kans om de staatsloterij te winnen is ook 50%. Je wint m wel, of je wint m niet. :rolling:
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 08:25
2.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
26-06-2019 03:11
Weet je dat abortus steeds vaker en in steeds meer landen weer verboden wordt? Ook als je 10 jaar bent, ook als je kind verwekt is door je vader of je opa of wie je ook verkracht heeft: abortus mag gewoon nooit in sommige landen. Ook in de VS als het aan Trump ligt dus echt niet alleen in Vaticaanstad.
Daar stond pas een stuk over in de Volkskrant (of NRC ): dat abortus de gele kanarie van de samenleving is. Zoals mijnwerkers vroeger een gele kanarie bij zich hadden en wisten dat ze om moesten keren op het moment dat die dood neerviel, zo is abortus eigenlijk vrijwel altijd het eerste waar aan gemorreld wordt in een samenleving wanneer het politieke klimaat verandert (Zie de VS nu). Zal kijken of ik nog een linkje kan vinden, was een interessant stuk.
schorpioentje28 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 07:31
0.24% gewijzigd
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat een aannemelijke kans ja, waarom ga je niet langs je dokter/gyn als je moeite hebt met het goed innemen van je pil?
-Darkside- schreef:
26-06-2019 07:01
Nee hoor. De kans om de staatsloterij te winnen is ook 50%. Je wint m wel, of je wint m niet. :rolling: :lijstje:
Grapje toch?
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-06-2019 07:01
Nee hoor. De kans om de staatsloterij te winnen is ook 50%. Je wint m wel, of je wint m niet. :rolling: :lijstje:
:high5:

Dat was mijn idee ook toen ik dat vannacht typte

Tuurlijk weet ik dat het wat anders ligt, maar als antwoord op de vraag “hoe groot is de kans dat ik zwanger ben” zonder enige aanvullende informatie voldoet het wel..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je paniek wel, het waren dan ook wel heel domme acties van je. Ga je maar vast voorbereiden op de slimme acties die je gaat doen als je zwanger blijkt. Verder ook even nadenken over slimme acties op het gebied van anti-conceptie en nee, daar hoort je vagina spoelen niet bij.
Inderdaad geen seks hebben tot je weet waar je mee bezig bent, wat de gevolgen kunnen zijn en andere anticonceptie geregeld hebt. Want als je de pil zo vaak vergeet, overleg dan met je arts of een spiraaltje bijvoorbeeld geschiktere anticonceptie voor je is.
Alle reacties Link kopieren
anderhalve week geleden onveilige seks
dan zou je aanstaand weekend even kunnen testen.

Sterkte!
Je zit in Suriname, maak ik uit je eerdere berichten op?
Kun je naar NL komen voor een abortus??
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
26-06-2019 07:11
Grapje toch?

Nee. Er zijn maar twee opties. Wel of niet.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-06-2019 07:01
Nee hoor. De kans om de staatsloterij te winnen is ook 50%. Je wint m wel, of je wint m niet. :rolling: :lijstje:
Daarom heb ik ook 2 loten voor de komende trekking!
Alle reacties Link kopieren
Irma3110 schreef:
26-06-2019 08:12
Daarom heb ik ook 2 loten voor de komende trekking!
de kans blijft 50%
schorpioentje28 schreef:
26-06-2019 07:11
:high5:

Dat was mijn idee ook toen ik dat vannacht typte

Tuurlijk weet ik dat het wat anders ligt, maar als antwoord op de vraag “hoe groot is de kans dat ik zwanger ben” zonder enige aanvullende informatie voldoet het wel..
Ik snapte je
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-06-2019 08:18
de kans blijft 50%
Balen! Nog 2 kopen dan, voor die andere 50%?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven