Ik kom alleen klaar door te masturberen

01-07-2019 15:24 33 berichten
Hi,

Ik heb een probleempje, ik kom alleen maar klaar door te masturberen, en dit altijd alleen met met hetzelfde seksspeeltje.
Ik vind dit een probleem omdat ik tijdens het voorspel en de seks met mijn vriend nooit klaar kom. Ik vind de seks hierdoor minder fijn omdat ik weet dat ik toch niet klaarkom, ik heb hierdoor ook niet zo vaak zin in seks.
Mijn vriend en ik hebben al wat verschillende dingen geprobeerd maar we hebben nog niets gevonden wat werkt.

En ik houd er ook niet zo van om klaar te komen voor de seks, want dan is het heel gevoelig daar onder en dan vind ik het ook minder lekker om daarna seks te hebben.

Iemand die zich hier in herkent, of tips heeft? :)
anoniem_647626e1ef954 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 15:38
14.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien een heel gek idee maar doe hem eens voor hoe je jezelf wel naar een hoogtepunt krijgt?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hij het speeltje bedienen?
lemoos2 schreef:
01-07-2019 15:25
Misschien een heel gek idee maar doe hem eens voor hoe je jezelf wel naar een hoogtepunt krijgt?
Ja hij heeft het al vaker geprobeerd met het speeltje dat ik ook gebruik, maar dat lukt het de helft van de tijd ook niet omdat hij het dan net op de foute plek houd of het net verplaatst als het wel lekker is
En ik houd er ook niet zo van om klaar te komen voor de seks, want dan is het heel gevoelig daar onder en dan vind ik het ook minder lekker om daarna seks te hebben.

Nog iemand die dit heeft?
Alle reacties Link kopieren
honeymoonavenue schreef:
01-07-2019 15:27
Ja hij heeft het al vaker geprobeerd met het speeltje dat ik ook gebruik, maar dat lukt het de helft van de tijd ook niet omdat hij het dan net op de foute plek houd of het net verplaatst als het wel lekker is
Dan grijp je in.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat als hij het speeltje vasthoudt en jij zijn hand bedient?
.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen probleem hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Veel vrouwen denken dat ze moeten ontspannen tijdens de daad, maar het is juist de bedoeling dat je al je binnenspieren aanspant om je vagina zo klein mogelijk te maken en dan lukt het meestal wel.

Succes! Het leukste is toch veel oefenen. :)
Alle reacties Link kopieren
honeymoonavenue schreef:
01-07-2019 15:27
Ja hij heeft het al vaker geprobeerd met het speeltje dat ik ook gebruik, maar dat lukt het de helft van de tijd ook niet omdat hij het dan net op de foute plek houd of het net verplaatst als het wel lekker is
Ben je soms een zeester zonder enige feedback en interactie?
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
01-07-2019 15:40
Ben je soms een zeester zonder enige feedback en interactie?
Nee, ik zeg dan ook of het hoger of lager moet of ik verplaats zijn hand. Maar toch lukt het vaak niet, als ik het zelf doe is het lekkerder
Alle reacties Link kopieren
honeymoonavenue schreef:
01-07-2019 15:46
Nee, ik zeg dan ook of het hoger of lager moet of ik verplaats zijn hand. Maar toch lukt het vaak niet, als ik het zelf doe is het lekkerder
Jij hebt ook meer ervaring met zelf doen dan hij heeft bij jou. Gun hem het oefenen. Als hij ontspannen probeert vindt hij zijn weg ook wel bij je.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat "jouw" seks alleen om klaarkomen draait. Ik heb seks omdat ik ultieme lichamelijke verbinding wil voelen met mijn vriend, op welke manier dan ook. Ik kom lang niet altijd klaar en dat hoeft ook niet, klaarkomen is lekker maar beslist geen must. Mijn vriend komt ook niet altijd klaar tijdens seks, soms wil hij zijn seksuele energie lekker bij zich houden voor een ander moment, ook dat drukt de pret niet.

Jammer dat je je juist zo focust op dat wat niet lukt. Voor mij zou dat ook wel een beetje een afknapper zijn eigenlijk.
Wel eens geprobeerd om dat hele klaarkomgebeuren een beetje los te laten?
...
Alle reacties Link kopieren
honeymoonavenue schreef:
01-07-2019 15:46
Nee, ik zeg dan ook of het hoger of lager moet of ik verplaats zijn hand. Maar toch lukt het vaak niet, als ik het zelf doe is het lekkerder
dan doe je het toch zelf?
Alle reacties Link kopieren
Niets mis mee hoor. Ik heb het zelf ook. Het tegelijk gebruiken? Trilling op je klit terwijl hij je neukt? Ik kom tegenwoordig wel vaker klaar, niet gelijk erachter aan, dat is inderdaad te gevoelig, maar je even alleen op hem focussen en het dan af maken lijkt me weinig mis mee. Zelf heb ik tegenwoordig minstens een keer of 3 pret voor hij zelf komt en dat is in de regel ook zijn handwerk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ga eens zelf oefenen met op andere manieren van klaarkomen. Je lichaam kan een beetje gevoelloos/lui raken van altijd een vibo met standje drilboor.

Tijdje je vibo in de kast en zelf gaan vingeren. En als je weet hoe je het zelf kunt, kun je het hem leren.

Ik kom trouwens 9 van de 10x niet klaar van wat mijn vriend doet en dat ligt niet aan hem. Ik kan me beter concentreren als ik het zelf doe, maar dat betekent niet dat ik helemaal niks van hem wil.

Waarom geniet je helemaal niet van vingeren/beffen? Ook al weet je dat het niet rechtstreeks naar een orgasme leidt, kan het nog wel fijn/opwindend zijn? Doet het je helemaal niks?

En dan later tijdens de penetratie maak ik het zelf af met vingers/vibo. Iedereen blij.
Seks is toch wel meer dan de kortste weg naar een orgasme?
En ik houd er ook niet zo van om klaar te komen voor de seks, want dan is het heel gevoelig daar onder en dan vind ik het ook minder lekker om daarna seks te hebben.

Dus dan is er toch geen probleem?
Wat was het nou, 80% van de vrouwen komt niet klaar door neuken alleen...
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Rooossss, jammer dat je het genieten van seks reduceert tot klaarkomen! Houd je niet van penetratie, zoenen, met je tepels laten spelen, etc.? Geniet je niet van pijpen, vingeren, je vriend zien/voelen klaarkomen? Volgens mij is het je mindset, als je daar iets aan doet komt dat klaarkomen ook nog wel eens.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
kadanz schreef:
01-07-2019 18:32
Wat was het nou, 80% van de vrouwen komt niet klaar door neuken alleen...

Typisch vrouwen. Doen overal moeilijk over.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-07-2019 21:14
Typisch vrouwen. Doen overal moeilijk over.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik. Afgezien van faken boeit het me niet zo. Ik heb liever dat hij klaarkomt.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Hah dat is sneu voor je. Misschien moet je een andere bedpartner zoeken die jou wel kan verwennen🤣 ipv die personen die er niks van bakken haha tuurlijk kan ieder persoon wel klaarkomen tijdens de seks!! Zolang je partner de juiste kunstjes maar toe past! Maar veel partners weten helaas niet wat neuken inhoud dusja dan gaat het lastig baha🤣🤣 zoek eens een ervaren partner op!! Succces gegarandeerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven