Straf maar wat daarna?

10-07-2019 23:58 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zoals altijd precies op de afgesproken tijd aanbelde deed ze open met een grijze legging aan. Dat is nooit acceptabel. Dat weet ze. Ze zei sorry sorry sorry ik moest eerst nog bla bla maar zo werkt dat natuurlijk niet. In dezelfde beweging knipte ik met mijn vingers en wees in het trapgat omhoog. Ga jezelf maar schoonmaken.

Nu is dus de vraag: had ik haar wel moeten neuken of had ik het het bij spanken moeten laten?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Had bij de buurvrouw aangebeld. Misschien was die wel voorbereid op je komst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar buurvrouw niet
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Het is nooit te laat op kennis te maken met iemand.

Nu moet je fantaseren hoe geil zei wel niet had kunnen zijn. Spijt he, dat je niet hebt aangebeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat was de straf dan?
En hoe zag jij eruit?
Frisse piem, geil pakje?
Alle reacties Link kopieren
Nee joh. Ik heb me heerlijk op haar uitgeleefd. En daarna nog een paar flinke tikken op de billen. De volgende keer dat ze niet voorbereid is gaat zomaar een tijdje duren denk ik.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
11-07-2019 00:05
Wat was de straf dan?
Dat is dus de vraag. Ik sloeg wel harder dan eerdere keren. Ze had gehuild in haar blinddoek.
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 00:09
9.60% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vindt zij dat straf dan? Misschien lokt ze je uit omdat ze t graag wil, kan je beter als straf de buurvrouw neuken...
HoesjeBoesje schreef:
11-07-2019 00:09
Vindt zij dat straf dan? Misschien lokt ze je uit omdat ze t graag wil, kan je beter als straf de buurvrouw neuken...
Goed punt.
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
11-07-2019 00:09
Vindt zij dat straf dan? Misschien lokt ze je uit omdat ze t graag wil, kan je beter als straf de buurvrouw neuken...
Dat zei ik ook tegen haar 😄
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan weet je wat te doen. Bij buuf aanbellen :-D
HoesjeBoesje schreef:
11-07-2019 00:12
Nou, dan weet je wat te doen. Bij buuf aanbellen :-D
Ja die zit echt te wachten op de gefrustreerde afdanker van de buurvrouw.
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
11-07-2019 00:12
Nou, dan weet je wat te doen. Bij buuf aanbellen :-D
Ik overwoog om na haar gespankt te hebben gewoon weg te gaan, maar ik wilde haar gewoon nog neuken.

De vraag is dus eigenlijk: heeft ze geleerd om voortaan klaar voor me te zijn? En geen smoesjes te verzinnen?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
11-07-2019 00:20
Ik overwoog om na haar gespankt te hebben gewoon weg te gaan, maar ik wilde haar gewoon nog neuken.

De vraag is dus eigenlijk: heeft ze geleerd om voortaan klaar voor me te zijn? En geen smoesjes te verzinnen?
Slaap er een nachtje over. Dit is niet zomaar iets natuurlijk.
Vanzai schreef:
11-07-2019 00:20
Ik overwoog om na haar gespankt te hebben gewoon weg te gaan, maar ik wilde haar gewoon nog neuken.

De vraag is dus eigenlijk: heeft ze geleerd om voortaan klaar voor me te zijn? En geen smoesjes te verzinnen?
Ik zou haar verrassen met een verrassingsbezoekje. Morgen avond, dan weet je pas echt of ze naar je geluisterd heeft, en je smachtend aan het opwachten is.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, dat zit er niet in.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vóór de volgende afspraak heb ik trouwens al bedacht wat er gaat gebeuren wanneer ze weer ongehoorzaam zou zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
10-07-2019 23:58
Ze zei sorry sorry sorry ik moest eerst nog bla bla maar zo werkt dat natuurlijk niet.

Een goede D had hier geluisterd en pas daarna besloten of de opgegeven reden goed genoeg was of toch niet. Er bestaat namelijk ook nog een leven buiten jullie relatie waar jij rekening mee hebt te houden. Behalve natuurlijk als haar welzijn jou geen klap kan schelen, maar zo schat ik jou dan weer niet in.
Leerpuntje voor jou dus: eerst luisteren en dan pas oordelen. En praat met haar hier over, wij kunnen niet in haar hoofd kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gevraagd en geluisterd. Ze had haar prioriteiten gewoon verkeerd staan. Dat was ze met me eens.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik niet uit je verhaal gehaald. In dat geval, jij bent de D dus jij bepaalt. En sommige subs vinden straf fijn en doen daar dus bewust dingen voor fout....
Alle reacties Link kopieren
Dit heb je wel erg slecht aangepakt hoor ;-)
Jij hebt jezelf erg zwak getoont en je piemel niet in bedwang gehouden.
Zij heeft nu gewonnen!
Zul je zien.. de volgende keer staat ze in haar pyjama :biggrin:
Zo niet geil, een onzekere d
Alle reacties Link kopieren
We gaan het zien de volgende keer. Het is zo saai wanneer ze geen nukken hebben 🙂
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
11-07-2019 01:14
Dit heb je wel erg slecht aangepakt hoor ;-)
Jij hebt jezelf erg zwak getoont en je piemel niet in bedwang gehouden.
Zij heeft nu gewonnen!
Zul je zien.. de volgende keer staat ze in haar pyjama :biggrin:
:-D
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven