Gestopt pil, hele dag zin en fantasieën

11-07-2019 10:27 8 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum en ik zit met een probleem waardoor ik toch de keuze heb gemaakt om een topic aan te maken.

Ik heb ongeveer 10 jaar aan verschillende anticonceptie gezeten, waaronder de pil en implanon. Sinds 2 maanden ben ik hiermee gestopt en het is echt heel bizar, maar ik heb nu zo'n onwijs hoog libido dat ik echt de hele dag zin heb. Nu kan mijn vriend mij helaas niet meer bijbenen haha🙈.
Ook merk ik dat de pil mij heel erg heeft afgevlakt. Nu lijk ik ineens een totaal ander persoon, veel socialer en echt een explosie van gevoel komt op mij af. Zijn er meer mensen die dit zo ervaren hebben na het stoppen met de pil en/of andere anticonceptie?

Naast dat ik nu de hele dag zin heb, krijg ik ook veel fantasieën over seksspeeltjes en bondage. Nu zijn mijn vriend en ik hier niet echt in thuis. Hij staat er wel voor open, maar vind het nog een ongemakkelijk idee. Ik heb nu een vibrerende cockring van 50 shades of grey besteld om mee te beginnen.
Is hier iemand die ervaring heeft op dit gebied en tips heeft voor beginners? Ik zie tussen de bomen het bos niet meer, zo veel keuze!

Mompy
Alle reacties Link kopieren
He gezellig een nieuwe TO op de sekspijlert

Koop gewoon van alles en probeer het uit. Vind je vanzelf wat jij lekker vind
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal hoor.
Zoek maar eens in oude topics over libido en pilgebruik. De pil is een echte libidokillet.
Nu wordt je even gek van je libido. Bij mij was het toch wel bijna 6 maanden zo. Extreem, tot vervelends aan tie.
Daarna is het wat afgezwakt, naar normale waarden. Maar nog steeds veel beter als met pil.

En qua sex speeltjes; samen experimenteren. Leuk toch?
Ga niet te snel. Geef je vriend de kans om je bij te houden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ja wel herkenbaar, een hoog libido na stoppen met pilgebruik. Maar ook de ervaring dat dit maar een paar dagen per maand betreft en dat het na een paar maanden weer wat gaat afvlakken.
Verder..wat is het probleem? Geniet ervan zou ik zeggen :cheer:
Bedankt voor de reacties! Ja genieten doe ik zeker. Maar het belemmert me wel behoorlijk. Letterlijk de hele dag opgewonden zijn. Op den duur heb ik mijzelf maar van het gevoel af geholpen, althans dat was de bedoeling. Maar na 5 keer klaarkomen had ik er nog geen genoeg van🙈 dus ja, het is wel een beetje een probleem hahaha
Heel herkenbaar over wat je schrijft wat er loskomt en wat je ervaart na stoppen met hormoonhoudende anticonceptie. Ik ga er dan ook nooit meer aan beginnen. De heftigheid ebt wel weer weg, je lijf is waarschijnlijk een nieuwe balans aan het zoeken.

Qua speeltjes; dat moet je toch zelf proberen wat je fijn vindt en wat niet. Dat is zo persoonlijk... ik zou zelf wegblijven bij alles dat 50 shades of grey heet en me eens verdiepen in ervaringen van anderen. Er is ergens een blog van een vrouw die alles test. Is vast te googlen. Daar zou ik me eens in gaan lezen als ik jou was.

Voor nu; gewoon lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
Je doet het haast overkomen alsof het een probleem voor je is.. maar wat is eigenlijk het probleem?
Je hebt gewoon gezonde trek.. geniet ervan.
De hevige drang naar masturberen zou ik wel een beetje proberen te temmen.
Doe het anders waar hij bij is?
Passief mee genieten kan ook heel intiem en spannend zijn..
Het is gewoon even zoeken naar een weg hierin..
En indedaad.. dit is w.s tijdelijke geilheid.. verwacht maar niet dat dit aanhoud tot ver na je overgang.
Alle reacties Link kopieren
ik ben onlangs met mijn partner bij huisarts geweest om advies over anticonceptie te vragen of kan dat als ze daarmee zou stoppen of vervanger zou nemen dat dat invloed op haar libido kon hebben (wij hebben ook nogal verschillend libido).
De huisarts was daar negatief over en gaf aan dat dat waarschijnlijk weinig effect zou hebben en niet de moeite van proberen was.

Wat betreft sextoys: ja daar heb ik zeker ervaring mee (ik verkoop assortiment van ruim 15.000 sextoys en lingerie ;-) ;-) )
Hierin is vooral belangrijk dat je kijkt wat jezelf prettig en fijn vind, heel lastig voor andere om jou daarin te adviseren omdat het zo persoonlijk is.
Maar beetje experimenteren is niks mis mee maar zou niet van standaard missionarishouding naar de meest uitgebreide BDSM gebeuren gaan maar dat langzaam ophouden en zien waar jullie je comfortabel en opgewonden bij voelen.

als je specifieke vragen hebt hoor ik het graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven