Sex in slaap?

11-07-2019 17:36 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk soms dat als ik wakker wordt wel eens zin in seks heb, nu heb ik dit wel eens bespreekbaar gemaakt hoe mijn vriend het zou vinden als ik wat bij hem doe.
Ik weet hoe ik hem kan opwinden als hij slaapt en daarna licht wakker maak. Is het dan raar om zomaar op hem te gaan zitten etc ?

Eerder heb ik het hier erg lichtjes over gehad over dingen doen in zijn slaap en hij zei probeer het gewoon.
Maar is het raar om het zo uit te proberen?

Mensen die dit kennen? Hoe gaan jullie ermee om?
Alle reacties Link kopieren
Als hij zegt dat je het wel eens mag proberen dan doe je dat toch gewoon?

Zelf zou ik trouwens al lang en breed wakker zijn voor mijn vriend ook maar bovenop me ligt, maar soit. :P
Alle reacties Link kopieren
Als hij goed vind, wat let je?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Andersom kan ik het niet waarderen.
Niks is raar.
Gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het blijkbaar extreem raar om dit gewoon te doen, want eerst bespreek je het uitgebreid met je vriend en daarna zet je het nog een keer op internet.

Wat wordt het volgende, een documentaire op NPO3 ?
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Nee niet doen! Als het raar is dan ben jij dus gek! Straks wordt je uit de kudde verdreven.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet raar hoor. Als het voor je vriend ok is zal ik hem maar eens lekker bespringen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, als jullie dit allebei wat lijkt en hij zegt letterlijk 'probeer het gewoon', wat let je dan om het te proberen?

Probeer het gewoon en dan zie je wel :)
Alle reacties Link kopieren
het is iig beter dan in slaap vallen terwijl je seks hebt
Ik zeg: doen
Wat een achterlijke hihihihahaha commentaren zitten er weer tussen zeg. TO, gewoon een keer proberen, zeker als je vriend er voor open staat. Mijn ex en ik vonden het heerlijk zo af en toe. Heerlijk soezerig en ontspannen langzaam wakker gemaakt worden voor een vrijpartij. Liefst in een weekend en daarna uitslapen. You go girl! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner heeft dat wel eens bij me gedaan.
Vind dat persoonlijk heel erg opwindend. Wakker worden doordat je gepijpt word of doordat ze bovenop komt zitten.
Helaas al lang terug dat ze gedaan heeft, zou ze best vaker mogen doen.
Ik denk dat veel mannen dit een opwindend idee vinden. De praktijk kan weerbarstiger zijn. Maar goed, hij heeft bij voorbaat groen licht gegeven, dus wat let je?
Alle reacties Link kopieren
:-)
anoniem_211437 wijzigde dit bericht op 21-07-2019 01:22
Reden: Post is oud
99.22% gewijzigd
Het leven begint vandaag!
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
11-07-2019 19:08
Andersom kan ik het niet waarderen.

Haha, ik ook niet. Soms ploft hij boven op me en krijg ik ‘m amper van me af. Daarna kan ik dus niet meer slapen, terwijl hij zich omdraait en lekker verder slaapt. En de volgende ochtend van niks weet.
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
11-07-2019 19:08
Andersom kan ik het niet waarderen.

Haha, ik ook niet. Soms ploft hij boven op me en krijg ik ‘m amper van me af. Daarna kan ik dus niet meer slapen, terwijl hij zich omdraait en lekker verder slaapt. En de volgende ochtend van niks weet.
Alle reacties Link kopieren
TO, gewoon doen. Kijk maar of je hem opgewarmd krijg.. ik weet bijna zeker van wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven