Alcohol en Sex

17-07-2019 23:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat nou als je man het volgende zegt:
"Ik heb liever sex met je als er geen alcohol in het spel is."

Het gaat hierbij om sporadisch alcoholgebruik van 2 a 3 glazen (soms per maand / soms per week).
En wie heeft die alcohol dan genomen? Jij of hij?
Ik zou eerst eens doorvragen wat ie daarmee bedoelt :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Ik. Hij drinkt bijna nooit.
En hebben jullie dan dikwijls/meestal seks nadat jij sporadisch hebt gedronken? Maw, ruik jij nog naar alcohol als jullie vrijen?
Alle reacties Link kopieren
Dan niks, prima toch?
Alle reacties Link kopieren
Snoezelientje_ schreef:
17-07-2019 23:09
Ik zou eerst eens doorvragen wat ie daarmee bedoelt :fortune:
Al gedaan. Dat hij het dus liever niet heeft omdat het volgens hem gepaard gaat met gedrag en dat refereert hij het naar zichzelf. Is het raar dat ik me soort van beledigd voel of iets.
mammezel schreef:
17-07-2019 23:12
En hebben jullie dan dikwijls/meestal seks nadat jij sporadisch hebt gedronken? Maw, ruik jij nog naar alcohol als jullie vrijen?
Dit. Of wil je misschien alleen als je gedronken hebt en heeft hij het idee dat je dus drank nodig hebt om het met hem te kunnen?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
17-07-2019 23:12
En hebben jullie dan dikwijls/meestal seks nadat jij sporadisch hebt gedronken? Maw, ruik jij nog naar alcohol als jullie vrijen?
Nee, daarom vond ik het ook geen terechte opmerking.
Of ben je te losbandig met drank op?
Alle reacties Link kopieren
Dan denk ik dat hij moslim is of extreem negatieve ervaringen met alcohol heeft (een ouder alcoholist ofzo). En dat hij zich niet zo moet aanstellen.
.
Ik vind 2/3 glazen per maand of per week een groot verschil. Mijn ex dronk ook "maar" matig volgens hem. Maar ik zag hem na het eerste glas al veranderen in iemand die ik niet herkende en al helemaal niet leuk vond. Team man dus hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor gedrag? Wordt je lacherig of lekker hoerig? Hoe moet ik het voor me zien?
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
17-07-2019 23:15
Dan denk ik dat hij moslim is of extreem negatieve ervaringen met alcohol heeft (een ouder alcoholist ofzo). En dat hij zich niet zo moet aanstellen.
Hij is geen moslim, maar geeft wel aan genoeg mee gemaakt te hebben met alcohol. Dus negatieve ervaringen. Maar wel zelf ook sporadisch wat drinken is wel een beetje gek dan! Maar goed ook ik vind dat hij niet zo moet aanstellen!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtjeflower schreef:
17-07-2019 23:18
Hij is geen moslim, maar geeft wel aan genoeg mee gemaakt te hebben met alcohol. Dus negatieve ervaringen. Maar wel zelf ook sporadisch wat drinken is wel een beetje gek dan! Maar goed ook ik vind dat hij niet zo moet aanstellen!
Nou, slotje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
sistasista schreef:
17-07-2019 23:17
Ik vind 2/3 glazen per maand of per week een groot verschil. Mijn ex dronk ook "maar" matig volgens hem. Maar ik zag hem na het eerste glas al veranderen in iemand die ik niet herkende en al helemaal niet leuk vond. Team man dus hier.
Het is inderdaad een verschil maand / week. Vandaar dat ik zei sporadisch. Ik drink dus nirt standaard elke week en ook niet standaard elke maand. Ik drink wanneer ik het wil dus daar zit de speling. Niemand heeft ooit tegen mij gezegd dat ik na 3 glazen ineens anders ben. Dit komt voor mij ook uit het niets na 5 jaar.
Fleurtjeflower schreef:
17-07-2019 23:12
Al gedaan. Dat hij het dus liever niet heeft omdat het volgens hem gepaard gaat met gedrag en dat refereert hij het naar zichzelf.
:blond:

Jij gaat je vreemd gedragen of hij?
impala schreef:
17-07-2019 23:15
Dan denk ik dat hij moslim is of extreem negatieve ervaringen met alcohol heeft (een ouder alcoholist ofzo). En dat hij zich niet zo moet aanstellen.

Dat je op de gedachte moslim komt vind ik echt apart in deze. Kwam zelfs bij mij als matig rechts georiënteerd niet op.
Alle reacties Link kopieren
sistasista schreef:
17-07-2019 23:23
Dat je op de gedachte moslim komt vind ik echt apart in deze. Kwam zelfs bij mij als matig rechts georiënteerd niet op.
Komt door een persoonlijke ervaring. Heeft niks met rechts of links te maken.
impala wijzigde dit bericht op 17-07-2019 23:28
8.02% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
17-07-2019 23:22
:blond:

Jij gaat je vreemd gedragen of hij?
Hij heeft het over zichzelf als hij drinkt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie input! 😁🥂
Blijkbaar gedraag je je raar als je dronken seks hebt. Of hij is bang dat hij misbruik van je maakt. Niet te moeilijk doen gewoon minder drinken.
Letsgetlosttonight schreef:
17-07-2019 23:29
Blijkbaar gedraag je je raar als je dronken seks hebt. Of hij is bang dat hij misbruik van je maakt. Niet te moeilijk doen gewoon minder drinken.
Het gaat over man zelf
Yildizlar schreef:
17-07-2019 23:31
Het gaat over man zelf
Hij wilt geen seks met haar als zij drinkt toch? Vaag topic.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtjeflower schreef:
17-07-2019 23:12
Al gedaan. Dat hij het dus liever niet heeft omdat het volgens hem gepaard gaat met gedrag en dat refereert hij het naar zichzelf. Is het raar dat ik me soort van beledigd voel of iets.
Zoiets als: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Heel irritant dat soort projectie gedrag. Ben ik snel klaar mee.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven