Seks tijdens de warmte

25-07-2019 12:21 77 berichten
Hebben jullie nog seks tijdens deze warme periode?
Bij ons was het een hele zweterige natte bende.
Hoe gaan jullie hier mee om?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met een zweterige natte bende?
Alle reacties Link kopieren
Wij hanteren "kijken, niet aankomen" met deze temperaturen. Ben gekke henkie niet. Die paar dagen kan ik best zonder.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
25-07-2019 12:24
Wij hanteren "kijken, niet aankomen" met deze temperaturen. Ben gekke henkie niet. Die paar dagen kan ik best zonder.
:rofl:

Hier ook hoor, haha!
Mijn vriend word helemaal enthousiast omdat ik weinig aan heb en ik denk “heeeeelp te waaaarm blijf uit mijn buurt”. Gelukkig respecteert hij dat.

Misschien mensen die airco hebben?
Ik houd wel van seks in deze temperaturen. 😄 Maar gisteren was ook een welkome afwisseling, we zijn afgekoeld naar binnen gegaan na elkaar te lijf te zijn gegaan met de waterpistolen van de kids (toen ze eenmaal op bed lagen natuurlijk).
Absoluut niet. Het is binnen minstens net zo warm als buiten. We hebben zowel een woonkamer als slaapkamer op het zuiden en alles is glas. De koelste slaapkamer is aan de andere kant van het huis (kinderkamer) en die is op dit moment al 32 graden. Seks komt over een paar dagen wel weer, we hebben er beiden echt geen zin in met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Het bloot bovenop de dekens liggen werkt hier stimulerend blijkbaar. Airco aan en gaan!..
Alle reacties Link kopieren
dubbel
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 25-07-2019 12:33
95.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
25-07-2019 12:26
Mijn vriend word helemaal enthousiast omdat ik weinig aan heb en ik denk “heeeeelp te waaaarm blijf uit mijn buurt”. Gelukkig respecteert hij dat.
Heel herkenbaar. Al blijft die van mij het wel meerdere keren op een dag proberen, in de hoop dat ik op een ander moment wel zin heb.
Maar pfff, moet er eigenlijk niet aan denken met deze hitte. Komt volgende week wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Alleen onder de douche
Zoals verwacht loopt alles anders
Hoe gaan jullie er mee om? Gewoon niet doen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-07-2019 12:37
Hoe gaan jullie er mee om? Gewoon niet doen.

Hoezo 'niet doen'?l
Het hoeft geen uren te duren.. je neemt een lauwe douche nadien en slaapt vervolgens als een roosje.
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 25-07-2019 12:42
Reden: schrijffout
0.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Airco!
Geen enkel probleem 😉
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker doorseksen, vooral nu.

Mijn meneer werkt morgen thuis, ik denk dat ik maar de hele dag in bikini ga lopen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Als ik hier zo hoor wat voor geluiden er allemaal uit open ramen komen hebben velen er geen probleem mee.
Alle reacties Link kopieren
Wij blijven normaal met deze hitte ook van elkaar af maar mijn vent had vannacht ineens toch zin en ik ben er ook altijd wel voor te porren. Onze oplossing was met de waaier gewoon even een vluggertje en er is geen druppel zweet aan te pas gekomen.
Pindakaasjes schreef:
25-07-2019 12:41
Hoezo 'niet doen'?l
Het hoeft geen uren te duren.. je neemt een lauwe douche nadien en slaapt vervolgens als een roosje.
Het is toch geen verplichting? Ik kies voor niet doen, mag dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zweterige wel wat geils hebben. Letterlijk stomende sex.

En vers zweet is zeker niet vies.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ik ben zo erg dat ik niet eens een kus wil als vriend bezweet thuis komt van werk. Laat staan de rest.
Ik vermijd met dit weer iedere lichamelijke activiteit, en man houdt niet van zeesterren dus hier wordt niet geneukt op dit moment. Sorry Pindakaasje.
Onder de douche wil het prima ;)
Ja hoor geen problemen mee.
Alle reacties Link kopieren
Alleen onder de douche.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet. Man ‘’mag” niet eens aan mijn kant van het bed komen met deze temperaturen. Nou heeft hij er zelf ook weinig behoefte aan, dat scheelt;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven