Beginnende hotwife zoekt contact met andere hotwives

28-07-2019 10:05 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Vijf jaar ben ik nu samen met mijn vriend, die mij vier jaar geleden heeft geintroduceerd in de hotwife scene. Stap voor stap zijn we aan het ontdekken en ik voel me steeds prettiger in deze rol. Een enorme openbaring voor mij, aangezien ik altijd extreem jaloers ben geweest. Door de openheid, vrijheid en het vertrouwen ben ik hier voor het eerst van mijn leven volledig van genezen en heb ik mij nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld :)

Ik weet dat er vele gelijkgestemden zijn. Het lijkt me leuk om eens ervaringen uit te wisselen met anderen. Ik wil het taboe doorbreken en gewoon eens open met vrouwen praten over wat ik meemaak. Natuurlijk ben ik ook erg nieuwsgierig nieuwsgierig hoe jullie je hotwife leven vorm geven. Bijvoorbeeld hoe het bij jullie begonnen is, wat jullie zoal doen, wat nog op de bucketlist staat. Maar daarnaast ook of je wel eens ergens bang voor bent of dat er wel eens iets verkeerd is gegaan.

Oftewel, hotwife vriendinnen!
Alle reacties Link kopieren
Wat??? Wat is dat nou toch weer...
een hotwife, ik zal Google er eens op na slaan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Een wat?!
Een getrouwde vrouw die zich met toestemming van haar man door andere mannen uit elkaar laat trekken (het liefst waarbij hij toekijkt). En dat vinden die mannen dan helemaal geweldig.

Mijn hobby zou het niet zijn. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft het met cuckholding te maken. Ik kwam ooit een man tegen die een relatie met mij wou, en mij toen vroeg of ik open stond voor cuckholding, ik zei: voor waattt??!!!

Je laat de als vrouw dan palen door een andere man, in veel gevallen een donkere man, en je eigen partner staat er dan bij te kijken, mag niet mee doen, wordt vernederd, mag in sommige gevallen na afloop de vagina "schoonmaken/ likken". Tja...ik heb dat toen ook maar op gezocht op google.

Hotwife is volgens mij dat de man dus een andere vrouw, dan de eigen partner heeft.
gisselle wijzigde dit bericht op 28-07-2019 11:12
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
28-07-2019 11:03
Wat??? Wat is dat nou toch weer...
een hotwife, ik zal Google er eens op na slaan.
Dat deed ik dus ook. Tip: niet op 'afbeeldingen' klikken o_o
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, dat heb ik niet gedaan.. 😂😂
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent toch dat jij wel sex hebt met andere mannen (en/of vrouwen?) maar je man monogaam is? Of is het iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
28-07-2019 11:14
Dat betekent toch dat jij wel sex hebt met andere mannen (en/of vrouwen?) maar je man monogaam is? Of is het iets anders?

Ik begrijp het ook niet helemaal...wat dat dus met jaloezie te maken heeft, als zij er nog een man bij mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
milena1 schreef:
28-07-2019 11:11
Dat deed ik dus ook. Tip: niet op 'afbeeldingen' klikken o_o
Die waren toch niet zo shockend?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is het nou precies? Heb jij er een (al dan niet donkere) man er bij en kijkt je man toe, of heeft hij juist andere vrouwen? En wat is het verschil met swingen? Ik heb echt zo veel vragen!
Ik ben een vrouw en hot ,al de hele week. Mag ik nu ook bij de vriendinnen club? Oh wacht....., nee laat maar :puh:
Cuckolding, niet cuckholding. En ja, er zijn mannen die erop kicken dat hun vrouw door een andere man genomen wordt.
To, ik denk dat je beter op wat meer kinky websites kunt zoeken naar andere hotwifes. Heb je Fetlife al eens geprobeerd? Daar is een groep die heet 'Cuckolding Nederland'.
Pergamon schreef:
28-07-2019 11:19
Maar wat is het nou precies? Heb jij er een (al dan niet donkere) man er bij en kijkt je man toe, of heeft hij juist andere vrouwen? En wat is het verschil met swingen? Ik heb echt zo veel vragen!


Bij swingen doe je allemaal mee aan de seks, bij een hotwife neemt haar eigen partner geen deel aan de seks, ze wordt genomen door een andere, meestal dominante man. Die niet perse donker hoeft te zijn overigens. En haar eigen partner kijkt dus toe, of heeft evt een dienende rol.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-07-2019 11:22
Bij swingen doe je allemaal mee aan de seks, bij een hotwife neemt haar eigen partner geen deel aan de seks, ze wordt genomen door een andere, meestal dominante man. Die niet perse donker hoeft te zijn overigens. En haar eigen partner kijkt dus toe, of heeft evt een dienende rol.

Ah, ok. Dank voor de heldere uitleg! Ieder z'n ding. Fijn TO, dat jij er veel zelfvertrouwen van krijgt!

Wellicht een stomme vraag, maar ik neem aan dat jij die mannen wel zelf mag uitkiezen?
Alle reacties Link kopieren
Hotwife, nee dank je, ben blij dat het nu wat koeler is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-07-2019 11:20
Cuckolding, niet cuckholding. En ja, er zijn mannen die erop kicken dat hun vrouw door een andere man genomen wordt.
To, ik denk dat je beter op wat meer kinky websites kunt zoeken naar andere hotwifes. Heb je Fetlife al eens geprobeerd? Daar is een groep die heet 'Cuckolding Nederland'.
Waaaaaarom weet jij dat? :sarcastic:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Marana schreef:
28-07-2019 11:22
Bij swingen doe je allemaal mee aan de seks, bij een hotwife neemt haar eigen partner geen deel aan de seks, ze wordt genomen door een andere, meestal dominante man. Die niet perse donker hoeft te zijn overigens. En haar eigen partner kijkt dus toe, of heeft evt een dienende rol.
De man is dan de gratis variant van pooier?
Ik leer weer veel deze ochtend..... wat is dan het verschil tussen cuckolding en hotwife? En hoezo word je daar minder jaloers van?
Solomio schreef:
28-07-2019 11:37
Waaaaaarom weet jij dat? :sarcastic:


Ik heb zoveel verborgen kwaliteiten :proud:


edit: ik bedoel dat ik veel onverwachte dingen weet, niet dat ik ze zelf toepas allemaal :@@:
Taralina schreef:
28-07-2019 11:45
Ik leer weer veel deze ochtend..... wat is dan het verschil tussen cuckolding en hotwife? En hoezo word je daar minder jaloers van?
Als jij jaloers bent dat je man iets gaat doen met een ander en hij mag alleen op een stoeltje zitten terwijl je uit elkaar getrokken wordt dan is er niets om jaloers op te zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-07-2019 11:46
Ik heb zoveel verborgen kwaliteiten :proud:


edit: ik bedoel dat ik veel onverwachte dingen weet, niet dat ik ze zelf toepas allemaal :@@:
Haha, ik heb zo'n zoon. Die weet ook dingen waarbij ik ff :sarcastic: denk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Als je zelf extreem jaloers bent dan kun je je niet voorstellen dat je partner het een fijn idee zou vinden als jij met een ander vrijt. Ik heb het idee dat voor erg jaloerse mensen jaloezie heel erg bij houden van hoort, en dat je niet genoeg van je partner zou houden als je het niet erg zou vinden als je partner iets met een ander doet. Ik denk dat TO's vriend haar heeft geleerd dat hij echt heel veel van haar houdt en haar juist daarom kan delen met een ander.
En een zweetwife,mag dat ook?
Marana schreef:
28-07-2019 11:20
Cuckolding, niet cuckholding. En ja, er zijn mannen die erop kicken dat hun vrouw door een andere man genomen wordt.
To, ik denk dat je beter op wat meer kinky websites kunt zoeken naar andere hotwifes. Heb je Fetlife al eens geprobeerd? Daar is een groep die heet 'Cuckolding Nederland'.
Ik snap de gedachte die er achter zit wel denk ik. De man kan zich dan heel trots voelen, dat andere mannen zijn vrouw willen maar dat hij degene is die haar echt heeft. Het is een enorme streling van het ego. Ik had een ex met een vrouw die hij deelde. Zo trots als een pauw, hij had de allerlekkerste vrouw. Helaas kreeg ze de smaak te pakken en vertrok met een ander. Hij was enorm onzeker, had veel bevestiging nodig. Ook van andere vrouwen in zijn leven.

To, wat voor type is je man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven