Hij kan niet naar binnen

29-07-2019 09:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds enkele weken een superleuke vriend waar ik graag verder mee wil gaan. Het is mijn eerste keer en hij is al wat meer ervaren. Nu hebben we het ongeveer drie keer geprobeerd, maar telkens lukte het hem niet om erin te gaan. Hij is zeker hard genoeg, maar het lijkt alsof er een muur voor zit waardoor hij er niet in kan.

Ik heb geen last van pijn terwijl hij erin probeert te gaan, het lukt gewoon niet. Er kunnen meerdere vingers in mijn vagina zonder pijn te krijgen, ik denk dat mijn vagina samentrekt als het zover is.

Kan het zijn dat de spieren in mijn bekkenbodem te gespannen zijn? Ik voel me niet gedwongen om seks te hebben, dit is volledig mijn eigen keuze. Ook ben ik zeker nat genoeg, dus daar ligt het ook niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent dan nog te gespannen. Er is recent een zelfde topic geopend. Daar stonden goede tips is.
Alle reacties Link kopieren
Meer (voor)spel. En voor tussen haakjes want eigenlijk zou dat voor beide t lekkerste moeten zijn van de hele vrijpartij.

Geniet er van.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Niet de focus leggen op penetratie, ga lekker vrijen en op den duur lukt het heus wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
ga naar een dokter, medisch advies is nodig
Alle reacties Link kopieren
Heb je het iedere keer in dezelfde houding geprobeerd? Misschien dat anders eens proberen. Bijvoorbeeld jij bovenop, dan kun je ook je bekken wel of niet kantelen.
Probeer ontspannen te blijven en niet gefrustreerd te raken. Lukt het nog niet dan zou ik toch de huisarts een bezoekje brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat de eerste keren ook, hij kwam maar een stukje naar binnen. Op een dag lukte het gewoon, voorzichtig blijven oefenen dus!
...
Als je (onbewust) gespannen bent kan de boel behoorlijk op slot gaan daarbeneden. Ik heb me daar als man weleens over verbaasd; je komt er echt met geen mogelijkheid in.

Gewoon rustig blijven oefenen dus. Zo'n eerste keer is ook spannend.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
29-07-2019 13:30
Ik had dat de eerste keren ook, hij kwam maar een stukje naar binnen. Op een dag lukte het gewoon, voorzichtig blijven oefenen dus!
Zelfde hier, dat duurde zelfs een paar weken.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een dokter. Tsja en anders blijft ie maar gewoon buiten staan. Met zn regenjasje.
Geniet lekker van het voorspel samen en wanneer je naakt ligt te stoeien, kan hij je op een moment dat je compleet ontspannen bent alsnog penetreren. Een penis is anders dan vingers, omdat die in 1 keer naar binnen moet.
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
31-07-2019 00:42
Ga naar een dokter. Tsja en anders blijft ie maar gewoon buiten staan. Met zn regenjasje.
Waar heb je het over..? :?:
Blaas eens op een gemaakte vuist als hij erin wilt. Ik kende iemand die het ook niet lukte en sindsdien zij dat deed ging het steeds beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewend dat het vrij nauw is. In mijn geval vanwege mijn belachelijk grote omtrek. De truc is om er goed glijmiddel op te doen en dan centimeter voor centimeter naar binnen te gaan. En door duwen op de momenten dat de grot zich een beetje opent. Goed oefenen.
Brr, met zo'n vraag naar de huisarts, dat zou ik niet zo snel doen geloof ik.

Maar heb je al geprobeerd of je er wel een vibrator in krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt toch alsof zn piemel niet stijf genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel geprobeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven