Seks met hetzelfde geslacht

30-07-2019 00:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen,

Ik heb al een tijdje de seksfantasie om anaal bevredigd te worden door een andere man. Zelf ben ik hetero en voel ik mij normaal gesproken niet aangetrokken tot andere mannen maar ik vind deze gedachtes wel opwindend.

Ik heb ook al contact met een jongen die dit ook zou willen bewerkstelligen maar zelf ben ik er onzeker over of ik het wel moet doen.

Hebben jullie hier ervaringen mee en wat adviseren jullie mij?
Alle reacties Link kopieren
Daar kan alleen jijzelf op antwoorden..

Als jij niet in een relatie zit, wat houdt je dan tegen te experimenteren..?
Maak de afspraak met de andere man dat als jij je er toch niet comfortabel bij voelt, jullie stoppen.

Soms is een fantasie beter af een fantasie te blijven..

Ohw enneuh condooms!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen, wellicht heel fijn.... Veel hetro mannen willen graag keer sex met andere man.....
Omroepbrabant123 schreef:
30-07-2019 10:51
Gewoon proberen, wellicht heel fijn.... Veel hetro mannen willen graag keer sex met andere man.....
Dan ben je dus geen hetero!
TO als jij dit graag wil dan kun je het toch proberen. Geef wel van te voren aan dat je het misschien niks zult vinden en wil stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag een man (nou ja, zijn lid) in je voelen of is er een alternatief?
Huur een homo-prostituee. Als het dan tegenvalt of je haakt onderweg af hoef je je niet schuldig te voelen.
Omroepbrabant123 schreef:
30-07-2019 10:51
Gewoon proberen, wellicht heel fijn.... Veel hetro mannen willen graag keer sex met andere man.....
Heb je een bron voor deze vreemde claim? Geloof er namelijk helemaal niks van dat veel heteromannen dit willen, dan ben je namelijk niet hetero.
Echt ook een vraag voor een vrouwenforum met hier en daar een man.
Niks mis met je wens. Is het angst of iets anders waardoor je twijfelt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om met een t-girl te beginnen? Dan kun je wennen aan het idee van een andere penis, maar als je er toch niet opgewonden van wordt kun je je concentreren op haar borsten en gezicht?
Alle reacties Link kopieren
‘Veel heteromannen’ is misschien wat overdreven maar ik ken er best een aantal die iets met een man gedaan hebben. Of je dan ‘dus niet hetero bent!’ is toch niet relevant?

Voel je je aangetrokken tot die jongen waar je contact mee hebt? Dan zou ik gewoon eens thuis afspreken (als je ‘m al kent) en zien tot hoever het goed voelt. Ik neem aan dat ‘ie op de hoogte is van de situatie?
Als je verder niet zo warm wordt van mannen maar alleen nieuwsgierig bent naar achterlangs kun je beter een vrouw met voorbinddildo proberen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
In het geval van VV is de V toch ook niet gelijk lesbisch, zo ook niet bij MM. Er zijn situaties denkbaar zoals MVM of MVMV waarbij de drempel erg laag is om wat te experimenteren.
.
jaap70 schreef:
31-07-2019 01:22
In het geval van VV is de V toch ook niet gelijk lesbisch, zo ook niet bij MM. Er zijn situaties denkbaar zoals MVM of MVMV waarbij de drempel erg laag is om wat te experimenteren.
Niet gelijk lesbisch nee, wel bi. Hetero zijn en seks willen met een man gaat er bij mij niet in.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
31-07-2019 08:44
Niet gelijk lesbisch nee, wel bi. Hetero zijn en seks willen met een man gaat er bij mij niet in.

Wat maakt het uit? Moet iedereen in een hokje? Zo niet belangrijk.

Ik heb in een geile setting ook wel eens sex met een vrouw (ben zelf vrouw). Het idee windt me op enz.
Ik had het er met een 100%homo vriend over.
Ben ik Bi? Waarschijnlijk wel.... maar bi betekent (volgens het boekje) dat je verliefd kunt worden op beide geslachten.
Nou dat heb ik dus niet.
Het is spannend. Geil. Lekker, voor zo heel af en toe een mvm/ vmv/ mvmv, maar ik hoef er geen relatie mee.

To: als je niet gebonden bent zou ik het wel proberen. Who cares?
Heb je wel geoefend van te voren? Buttplugs enz? Want het is zonde als hij er helemaal niet in komt. Gelijk je fantasie stuk.
En gebruik iets van een anaaldouche.

* je kunt dit trouwens ook in een ruim denkende relatie he? Voorbinddildo, extra man erbij enz...
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
31-07-2019 09:52
Wat maakt het uit? Moet iedereen in een hokje? Zo niet belangrijk.
Maakt niets uit, maar ik vind het wel vreemd om jezelf hetero te noemen als je dat niet bent.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
31-07-2019 10:12
Maakt niets uit, maar ik vind het wel vreemd om jezelf hetero te noemen als je dat niet bent.

Nogmaals: als je er niet verliefd op wordt... geen relatie mee wilt... en dit alleen in een geile bui wilt.... ben je dan bi?
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
01-08-2019 09:01
Nogmaals: als je er niet verliefd op wordt... geen relatie mee wilt... en dit alleen in een geile bui wilt.... ben je dan bi?
Ja. Het staat ook heel duidelijk op wikipedia. Je hoeft er niet per se verliefd op te worden of er een relatie mee te willen.
thanx schreef:
01-08-2019 09:01
Nogmaals: als je er niet verliefd op wordt... geen relatie mee wilt... en dit alleen in een geile bui wilt.... ben je dan bi?
Naar mijn mening wel want een echte hetero wil helemaal geen seks met iemand van hetzelfde geslacht.
Alle reacties Link kopieren
Met een jongen? En hoe oud is die dan wel? En waarom is hij er zo makkelijk in dat bij jou te doen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon eens een drankje doen met die jongen en kijk hoe het loopt.. Geen moeilijk hokjes gedoe, maar luisteren naar je gevoel.

Lekker boeiend of je hetero bent of niet, vind het echt zo zonde van je tijd om daar over te piekeren. Leef je leven gewoon.
Waarom niet proberen? Laat het hokjes denken lekker over aan anderen en volg je eigen gevoel. Misschien vind je het fantastisch, misschien vind je het niks. Maar dat weet je pas als je het probeert.

Ik zou trouwens wel wat oefenen van te voren, want anaal is niet zomaar te benaderen. Zeker als het gaat om penetratie van een toch wel groter iets dan een vinger moet je echt goed kunnen ontspannen en je eraan over kunnen geven. Ik kan me zo voorstellen dat je dan samen meer aan seks moet doen dan sec. je van achter laten nemen. Je zult waarschijnlijk samen opgewonden genoeg moeten zijn voordat dit mogelijk is. Dus eerst (samen) aftrekken, elkaar pijpen?, masseren, etc. om de goede stemming te bereiken. En als je dit niet wilt, hoe zie je het dan voor je? Stiekem achter een gordijntje jezelf opwinden en als je er klaar voor bent tevoorschijn springen en je achterwerk naar hem toedraaien?
Dus er zal wel meer intimiteit nodig zijn dan alleen de daad.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zoals Diyer het zegt: niet hokjes denken. Weet dat het misschien wel een trend is dat mannen naarmate ze ouder worden nieuwsgierig worden naar seks met hetzelfde geslacht .
Ik geniet sinds kort (opniuew) van seks met mannen.

Wees vooral niet bang om wat et experimenteren in een veilige omgeving en kijk of je ervan geniet of niet
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen! Heeft in mijn hoofd ook vaak zat rond gespookt. Helaas nooit van gekomen. Ga er voor geniet er van. Beter spijt van iets wat je hebt gedaan dan spijt dat je het niet hebt gedaan.
thanx schreef:
31-07-2019 09:52
Wat maakt het uit? Moet iedereen in een hokje? Zo niet belangrijk.
+1
Markje1985 schreef:
07-08-2019 20:09
Gewoon proberen! Heeft in mijn hoofd ook vaak zat rond gespookt. Helaas nooit van gekomen. Ga er voor geniet er van. Beter spijt van iets wat je hebt gedaan dan spijt dat je het niet hebt gedaan.
Als je dat wil dan moet je dat vooral doen maar als je daarna nog iets zou willen met een vrouw dan hoop ik dat je daar ook eerlijk over bent. Noem mij bekrompen en dat mag maar ik zou never nooit een man willen die ooit seksueel contact heeft gehad met een man. Dat is voor mij geen echte man. Er zijn ook vrouwen die daar geen problemen mee hebben hoor maar ben eerlijk. Niet dat je er na jaren toch nog achter komt dat je 'man' met een andere man seks heeft gehad.
Dus altijd dezelfde piemel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven