Alle condooms de deur uit?

30-07-2019 13:56 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ervaar ik twee problemen met het gebruik van condooms. Ten eerste is er het probleem van seks met met name een nieuwe vrouw. Vaak ben je dan wat gespannen en is het een opluchting als je normaal hard wordt. Je doet snel je condoom om, om er vervolgens achter te komen dat je partner onvoldoende nat is. Dit uitstel (ook al is het maar een minuut) kan er toe leiden dat de erectie verloren gaat en soms niet meer terugkeert.

Het tweede probleem is dat wanneer je wel succesvol penetreert, de vrouw na verloop van tijd vaak zo nat wordt, dat je ten eerste niets meer voelt (dat is toch juist de bedoeling) en dat je ten tweede daardoor wederom je erectie kunt verliezen.

Voor vrouwen speelt bovendien dat ze met een condoom intimiteit missen en dat ze het niet prettig vinden om de smaak van rubber te proeven bij het pijpen/slikken.

Kortom: wordt het niet tijd om een tegenrevolutie te starten tegen het gebruik van condooms? Natuurlijk zijn er risico's verbonden aan condoomvrije seks, maar worden deze risico's niet een beetje overdreven? En zijn beperkte risico's niet een acceptabele prijs voor een bevredigend seksleven?

Ik heb het idee dat er geen levensgebied is waarbij we zulke grote offers maken voor een zo kleine reductie in risico's. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
:roll:
:confused:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een erectiepilletje een betere is voor jou
?????????????
Alle reacties Link kopieren
Dom.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft dit niet af te stemmen met een pop. Zorg wel dat die van jou is.
Alle reacties Link kopieren
wat ik er van vind.....heel erg dom als je dat doet
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
30-07-2019 14:00
Je hoeft dit niet af te stemmen met een pop. Zorg wel dat die van jou is.
:rofl:
Heb jij zo snel weer een slappe lul dan?
Dat lijkt me eerder het probleem dan die condooms.
Je bent niet goed snik
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het even aan
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Domste topic in tijden.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Anyco schreef:
30-07-2019 14:03
Heb jij zo snel weer een slappe lul dan?
Dat lijkt me eerder het probleem dan die condooms.
En dit
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
30-07-2019 14:00
Je hoeft dit niet af te stemmen met een pop. Zorg wel dat die van jou is.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Pllllllease, tsssss.
Alle reacties Link kopieren
Als je zowel bij nat als droog afknapt op een vrouw moet je het niet zonder condoom doen, maar probeer het eens met een man. Blijft ie misschien wel hard.
Je vindt ziektes geen probleem en een kind ook niet dan inderdaad maar kijken of je vrouwen kan vinden die daar ook geen probleem mee hebben.
Je kan toch samen afspreken dat je niet aan condooms doet? Daar heb je toch geen revolutie voor nodig of algehele instemming?
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt dat je seksleven beter wordt met 8 kinderen in 10 jaar tijd? Of valt zwangerschap niet onder die "beperkte maar acceptabele risico's" en moet de vrouw vooral wél de pil blijven slikken?
borboletas wijzigde dit bericht op 30-07-2019 14:15
6.63% gewijzigd
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Er is een eenvoudige oplossing TO; tegen een nieuwe (potentiële) sekspartner zeg je: ik heb geen enkele behoefte om je te neuken met een condoom. En dan zie je vanzelf waar jullie uitkomen. Wil ze niet eerst een SOA-test doen (kost maar 3 werkdagen voor de uitslag) en kan ze je niet verzekeren dat ze SOA-vrij is dan zou kunnen her-evalueren of dit wel een vrouw is waarmee je in zee wilt. Je zorgt er uiteraard voor dat je zelf SOA-vrij bent.

Dit laat het anticonceptie-deel van condoomgebruik buiten beeld uiteraard.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Als jij een stijve lul houden het waard vindt om 18/21 jaar alimentatie te betalen (voor, met een beetje pech, meerdere kinderen), moet je dat lekker doen joh!

En die soa’s zullen het vast ook wel waard zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je en hoeveel sekspartners heb je gemiddeld per jaar, TO?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ja, want lekkere seks is inderdaad belangrijker dan ongewenste zwangerschappen en SOA's. Maar hey, veel plezier! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven