Hoe onderwerp ter sprake te brengen

12-08-2019 17:16 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld bezoek aan een parenclub of erotische sauna is niet een onderwerp wat je gemakkelijk ter sprake bent in gezelschap van vrienden of bekenden.

Hoe doen jullie dat? Wat zijn slimme truucs om het onderwerp ter sprake te brengen ?

Smeuige anectdotes over hoe dit ook fout kan gaan, zijn natuurlijk ook welkom ;-)
Alle reacties Link kopieren
Eerst kijken of er (sub)toppics zijn die over een bepaald onderwerp gaan en daar eventueel bij aanhaken ...
Mein Leben wird zwar lang sein ... aber viel zu kurz, um es mir von anderen schwer machen zu lassen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom je dit ter sprake moet brengen. Het gaat je verticale vrienden toch niet zoveel aan hoe jullie erotisch gebeuren eruitziet? Of wil je deze mensen meevragen?
...
Alle reacties Link kopieren
Waarom bespreek je dat met vrienden? Willen je vrienden deze informatie wel van je?
Alle reacties Link kopieren
Je moet het ter sprake brengen omdat....?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dit ter sprake willen brengen? Het is toch voor niemand interessant waar jij je pleziertjes vandaan haalt?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef t niet te weten van mn vrienden hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ons eenmalige bezoekje is tussen neus en lippen door wel eens ter sprake gekomen, maar alleen omdat de gesprekspartner er zelf regelmatig kwam. Voor de rest gaat het niemand wat aan.
die ik wilde bestaat al...
Ik praat daar nooit over met vrienden. Ik zou niet weten waarom. Waarom wil je er zo graag iets over kwijt bij je vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt het gezelschap van mensen die ook openminded zijn wanneer je er zo nodig over wil praten. Is niet echt rocketscience hè.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Je zegt gewoon, ik zou het graag even over mijn belastingaangifte hebben.
En dan begin je over je bezoekje aan de parenclub.
Alleen op die manier krijg je mensen blij dat het dáárover gaat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook kunt doen, is je 'per ongeluk' verspreken. Dat je zegt: "Wil je een neukje bij de koffie?". Dan barsten de gesprekken vast los.
Alle reacties Link kopieren
En het is zo’n knagende vraag dat je dacht ‘daar ga ik me voor aanmelden, want op het Viva-forum hebben ze op álles een antwoord!’?
:)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Voor ons was de aanleiding voor deze vorm van uitgaan, de behoefte aan wat meer spanning, die was n.l. een beetje afgezwakt na 25+ jaar relatie.

Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat dit ook speelt bij vrienden, vandaar.

Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat jullie die twee werelden strikt gescheiden houden...
Alle reacties Link kopieren
Stel55 schreef:
12-08-2019 19:26
Voor ons was de aanleiding voor deze vorm van uitgaan, de behoefte aan wat meer spanning, die was n.l. een beetje afgezwakt na 25+ jaar relatie.

Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat dit ook speelt bij vrienden, vandaar.

Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat jullie die twee werelden strikt gescheiden houden...
Als je de deelgebieden/ werelden " vriendschap" en "lichaamssappen" bedoelt, dan: Yep.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
12-08-2019 19:06
Wat je ook kunt doen, is je 'per ongeluk' verspreken. Dat je zegt: "Wil je een neukje bij de koffie?". Dan barsten de gesprekken vast los.
Ja!
Of: Wie wil er wat darkroom, eh.... slagroom bij de koffie?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Stel55 schreef:
12-08-2019 19:26
Voor ons was de aanleiding voor deze vorm van uitgaan, de behoefte aan wat meer spanning, die was n.l. een beetje afgezwakt na 25+ jaar relatie.

Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat dit ook speelt bij vrienden, vandaar.

Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat jullie die twee werelden strikt gescheiden houden...

je wilt het promoten onder vrienden?

waarschijnlijk is de helft van jullie vrienden er al eens geweest.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Stel55 schreef:
12-08-2019 19:26
Voor ons was de aanleiding voor deze vorm van uitgaan, de behoefte aan wat meer spanning, die was n.l. een beetje afgezwakt na 25+ jaar relatie.

Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat dit ook speelt bij vrienden, vandaar.

Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat jullie die twee werelden strikt gescheiden houden...
Oh God, ben je er zo een die nu denkt het licht te hebben gezien en nu andere mensen ook wil bekeren tot jouw geloof?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
de clubs liken op facebook, websites doorsturen, etc etc
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Of je bakt gelukskoekjes, met teksten erin als: Zeg maar nee dan krijg je er twee, of Niet dringen, lekker swingen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
dit als ringtone nemen;

https://www.youtube.com/watch?v=vxCP-2q_wYE
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
12-08-2019 19:46
Of je bakt gelukskoekjes, met teksten erin als: Zeg maar nee dan krijg je er twee, of Niet dringen, lekker swingen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Stel55 schreef:
12-08-2019 19:26
Voor ons was de aanleiding voor deze vorm van uitgaan, de behoefte aan wat meer spanning, die was n.l. een beetje afgezwakt na 25+ jaar relatie.

Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat dit ook speelt bij vrienden, vandaar.

Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat jullie die twee werelden strikt gescheiden houden...
Je wilt het je vrienden als tip geven ? Dat zou je kunnen doen als ze ( meestal 1 op 1 lijkt me ) klagen over hun relatie.
Of je zegt “ gewoon “ ; “ weet jij waar wij vorige week geweest zijn : raad eens ? “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
12-08-2019 20:41
Je wilt het je vrienden als tip geven ? Dat zou je kunnen doen als ze ( meestal 1 op 1 lijkt me ) klagen over hun relatie.
Of je zegt “ gewoon “ ; “ weet jij waar wij vorige week geweest zijn : raad eens ? “ .
Ja! En dan beeld je het uit via Party & Co, met tekeningetjes, mimiek, smekgeluiden en lettergrepen op je arm kloppen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
12-08-2019 19:46
Of je bakt gelukskoekjes, met teksten erin als: Zeg maar nee dan krijg je er twee, of Niet dringen, lekker swingen.
Of dit op een t-shirt laten drukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven