minnaar/minnares

13-08-2019 13:51 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
…..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2019 23:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was laatst een topic van een vrouw die dat zocht maar ze was niet aan het hengelen.
Alle reacties Link kopieren
De stoere vrouw bedoel je? :wink:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Als die mannen bestaan, zullen er vast ook vrouwen bestaan die dat willen.
En als je verschillende topics hier leest is dat ook wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier op viva eindigt exclusiviteit zonder relatie vaak in ellende en/of een SOA. Exclusieve seks afspraken met iemand die jou niet leuk genoeg vindt voor een relatie is in de regel een farce waarbij één van beide er toch meerdere op na houdt en dat niet verteld om de ander aan het lijntje te houden en om het zonder condoom te kunnen doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Natuurlijk zijn deze vrouwen er, ik bijvoorbeeld.

En nee, verder geen interesse, ik heb een heerlijke minnaar.
viva-amber schreef:
13-08-2019 14:01
Hier op viva eindigt exclusiviteit zonder relatie vaak in ellende en/of een SOA. Exclusieve seks afspraken met iemand die jou niet leuk genoeg vindt voor een relatie is in de regel een farce waarbij één van beide er toch meerdere op na houdt en dat niet verteld om de ander aan het lijntje te houden en om het zonder condoom te kunnen doen.
Er ook weleens aan gedacht dat er mensen zijn die helemaal geen vaste relatie willen, jaja ook vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 14:02
Natuurlijk zijn deze vrouwen er, ik bijvoorbeeld.

En nee, verder geen interesse, ik heb een heerlijke minnaar.
klopt, ik ben er ook één.
En ook geen interesse, ik heb niet te klagen over het aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daarom wil ik ook een marinier. Vaak van huis etc.
.
Ja hoor, die zijn er. En voor vrouwen is het aanbod reuze, dus achter aansluiten.
Wil je er eentje?
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 14:23
Ja hoor, die zijn er. En voor vrouwen is het aanbod reuze, dus achter aansluiten.
Ik heb net geleerd dat dat niet geldt voor vrouwen boven de 55, dan is het omgekeerd.
Sorry, mijn balboekje is al geruime tijd vol 💪🏻😁
Oranjexxx schreef:
13-08-2019 14:26
Ik heb net geleerd dat dat niet geldt voor vrouwen boven de 55, dan is het omgekeerd.

Oh, werkelijk? Dan moet ik er nog ff snel een paar scoren :proud:
Alle reacties Link kopieren
El4ra schreef:
13-08-2019 14:18
Ja, daarom wil ik ook een marinier. Vaak van huis etc.
Een internationaal vrachtwagenchauffeur ook ...
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
is dit een oproep?

Ik geloof dat ik de vraag al niet snap:
"Bestaan er vrouwen die een relatie zoeken als minnaar/minnares, dus wel exclusieve, vaste seks,"

vrouwen die een relatie zoeken als minnaar of als minnares???

en dan een link naar exclusieve seks. Maar als minnares heb je toch geen exclusieve seks, dan heeft hij toch al een ander???


jij zoekt een minnares, maar echt, alleen voor de neuk? ze mag verder niks verwachten? En zij mag ook geen anderen neuken?
Alle reacties Link kopieren
laten we wel even proberen netjes en on topic te blijven aub.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 15:17
laten we wel even proberen netjes en on topic te blijven aub.
Ik zie geen enkele post off topic eigenlijk.

Maar over netjes gesproken, je poneert een soort stelling/vraag hier zonder dat je de bedoeling daarvan even toelicht. Kijk, dat vind ik dan weer niet zo netjes.
Wat wil jij met dit topic?
...
Ik vraag mij af waarom iemand per se een minnares wilt zijn. Al het bovenstaande wat je beschrijft word tien keer zo gecompliceerd met iemand in een relatie. En ik weet niet hoe je aan een gebonden man komt, maar het lijkt me niet veel makkelijker dan aan een ongebonden man die ook alleen ongecompliceerde seks wilt.

Ze bestaan vast wel, maar ik zou er persoonlijk nooit voor kiezen. Ik word er niet bepaald warm van, een man die een uurtje nadat hij mij heeft geneukt het bed induikt met zijn daadwerkelijke geliefde.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je privé bericht, TO. Ik stelde je de vraag hier dus ik antwoord ook gewoon hier.

Nee, Viva is géén geschikt medium om een minnares te zoeken en ook nog eens volledig onconform de huisregels. Je hengelbericht op "minnaar" is weggehaald dus dit weet je ook gewoon.

Neem een profieltje op SL, SF of een andere site die daar geschikter voor is. Succes.
...
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 14:04
Er ook weleens aan gedacht dat er mensen zijn die helemaal geen vaste relatie willen, jaja ook vrouwen?
En waarom zou je dat nou niet willen.

Een relatie heeft alleen maar voordelen.
sugarmiss schreef:
13-08-2019 16:05
En waarom zou je dat nou niet willen.

Een relatie heeft alleen maar voordelen.

Waarom wel? Ik hoef dus echt nooit een relatie meer, heerlijk mijn single bestaan.

Een relatie alleen maar voordelen? Hahahaha hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 15:17
laten we wel even proberen netjes en on topic te blijven aub.
Welke reactie was volgens jou niet netjes en off topic?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 14:02


En nee, verder geen interesse, ik heb een heerlijke minnaar.
ik vind het nog wel een verschil, of je een minnaar hebt, of de minnares bent
lilalinda schreef:
13-08-2019 16:12
ik vind het nog wel een verschil, of je een minnaar hebt, of de minnares bent
Oké, ik ben een minnares, maar zie hem ook wel beetje als mijn minnaar al ben ik single. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven