Probleem na langdurige seks

05-09-2019 21:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vandaag lange seks te hebben gehad met mijn vriendin, heb ik een probleem. Klein of groot, geen idee, vandaar deze post.

Toen we klaar waren nog even in bed gelegen en daarna onder de douche, viel me op dat mijn penis vrij dik bleef, meer dan normaal. Nu een tijdje later is dat nog steeds het geval. Het lijkt wel op vocht oid. Het doet geen pijn als ik er aan zit of moet plassen. Het is een vrij grote plek wat dikker dan normaal is. Het gaat dus niet om de gehele penis zelf. Verder ook geen last als ik mijn voorhuid naar achter haal, "daaronder" ziet ook alles er normaal uit.
Alle reacties Link kopieren
beetje beurs geworden waarschijnlijk.
gaat wel weer over.
Alle reacties Link kopieren
Allergische reactie op condoom? En anders misschien inderdaad wat beurs. Zou 't goed schoonhouden met water en als het erger wordt ff nd HA.
Alle reacties Link kopieren
Is ie alleen dik of ook nog stijf? Als het dat laatste is en je hebt er nu nog steeds last van dan zou ik vandaag de ha even bellen.
Alle reacties Link kopieren
Oedeemachtig ... Denk dat dit een milde vochtophoping is, die na een paar dagen helemaal weggetrokken is.

Daarvoor moeten jullie 'm wel goed geraakt hebben ... Lekker!
Mein Leben wird zwar lang sein ... aber viel zu kurz, um es mir von anderen schwer machen zu lassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven