Trucjes om Sex te Faken

06-09-2019 02:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een transgender van man naar vrouw, ik heb een relatie met een biologische vrouw, het is de vrouw van me dromen en ik hou ontzettend veel van haar ze is alles voor me, ook al ben ik nu al een tijdje met haar voel ik me nog net zo verliefd als in 't begin.

We zijn allebei werkzaam als prostituees, tja we zijn nou eenmaal aparte mensen.
Ik heb haar ook op 't werk leren kennen.
Ik heb jarenlang als prostituee moeten werken, niemand dwong me maar het leven zelf dwong me het werk te gaan doen.

Ondanks dat ik me vrouw voelde heb ik mannen nooit leuk gevonden, ik ben namelijk een lesbische transvrouw.
Toch deed ik het volop met mannen, ik zie ze namelijk alleen maar als klanten, als werk, het is nooit in me op gekomen om buiten het werk om met een man te gaan.
Toch overkwam het me 1 keer, maar toen was ik verliefd op die persoon vanwege hoe die mij behandelde, niet vanwege zijn geslacht.
Ik had op dat moment liefde nodig, het maakte me niet meer uit van wie of wat, zo ver heen was ik.
Maar goed dat is een ander verhaal.

Al sinds ik me kan herinneren vanaf de crèche en kleuterschool en alles aan toe heb ik nooit vriendjes gehad, ik had altijd alleen maar vriendinnetjes, op verjaardagen waren het alleen maar meisjes.
Ook vandaag de dag heb ik eigenlijk privé geeneens contact met mannen, ik heb alleen maar vrouwelijke vriendschappen, zo is het altijd al geweest en zo zal het waarschijnlijk ook altijd blijven.

Maar terugkomend op het topic vraag ik me af of er veel dames zijn die sex faken, ik weet dat orgasmes vaak gefaked worden maar vraag me af hoe dat over 't algemeen zo is, van vriendinnen hoor ik vaak dat ze geen zin in sex hebben, dat ze het meer doen om de man te plezieren, dan vraag ik me af waarom? Zijn de meesten van de dames echt zo?

Ik en mijn partner werken niet meer zo vaak als prostituees, we doen het slechts af en toe als we er zin in hebben of in die bui zijn.
Toevallig ben ik op dit ogenblik ook aan 't werk sinds lange tijd en heb ik net voor de tweede keer een klant afgewerkt en hem laten doen denken dat we sex hadden.
Ik hou absoluut niet van anale sex, ik probeer dat altijd zo veel mogelijk te vermijden, maar als er erg over wordt door gezeurd stem ik toch maar in.
Wat ik dan doe is dat ik de penis met condoom uiteraard naar me anus breng, maar op dat moment maak ik me hand tot een harde vuist zonder dat ze het zien en laat ik hun penis tussen me gebalde vingers glijden die ik zo hard mogelijk samenspan.
Ondertussen trek ik een kop alsof ik een ondraaglijke pijn heb en kreun ik van de zogenaamde pijn.
Haha, ik had beter actrice kunnen worden denk ik dan.
En al die stomme mannen die komen nog eens klaar ook en denken dat ze me echt anaal genomen hebben terwijl die penis gewoon in me vuist zat te neuken.

Wat zijn mannen toch ook een stelletje domme domme sukkels van een mafkezen, echt wat een werkelijk ware idioten zijn het ook, ik heb zoveel meegemaakt.
Vaak wilden mannen mij ook doen klaarkomen, enige wat ik dan deed is faken en even snel als ze niet keken een vieze klodder spuug in me hand kwatten en dan zei ik kijk ik ben gekomen.

Als ik dit aan mijn vriendinnen vertel kijken ze me altijd verbaasd aan, maar het is echt zo makkelijk een man in de zeik te nemen want ze zijn zo ontzettend dom, dat kunnen jullie dames zich niet voorstellen.

Ik vraag me af, wie van de dames is ook behendig in trucjes en faken, Come on ladies Gir Power!
Alle reacties Link kopieren
Ga je lekker? Schrijf een boek ofzo.
.
Alle reacties Link kopieren
Raar topic...
Gelukkig hoef ik nooit te faken in mijn relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ben je onder invloed ofzo?
Ik heb in mijn relatie gelukkig nooit hoeven faken/trucjes uit de kast hoeven halen. Ik neem aan dat dat ook iets is wat als vrij normaal wordt gezien binnen jouw beroep.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig een partner getroffen die mij op dat gebied graag een plezier wil doen. Ik heb oprecht nog nooit als of hoeven doen. Als het niet lukte, jammer dan. Gaan we op zoek naar een manier waarop het wel lukt. En dat is gelukt.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Whahahhaa Yeah sure! Dagdag!
''Geen woorden maar daden''
Een pak over je kleren waardoor het lijkt of je naakt bent?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik dom vind, mensen die me gebruiken terwijl het mijn is.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een rare fantasie is dit dan?
¡Apagando las luces!
Heel geloofwaardig dit. :nope: En het is mijn ipv me.
Alle reacties Link kopieren
En die mannen hadden niet door dat je hand ter hoogte van je kont zat.
En jij wist precies wanneer ze lang genoeg hun ogen dichthielden zodat jij een klodder spuug kon produceren en die onopvallend richting je kruis kon brengen.

It’s amaaaaaaaazing.
himalaya wijzigde dit bericht op 06-09-2019 08:13
0.39% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb alleen seks met mannen waarmee ik seks wil. En als ik geen zin heb, heb ik geen seks. Dat is girl power. Niet dat domme neerbuigende gelul, dat is pure machteloosheid.

Ik heb te doen met TO. Het klinkt allemaal heel verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Wat apart dat je jaren tegen je zin in prostituee bent geweest en momenteel dat werk alleen nog maar doet als je er zin in hebt..
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
06-09-2019 02:10
I
Ik heb jarenlang als prostituee moeten werken, niemand dwong me maar het leven zelf dwong me het werk te gaan doen.
Wil je deze uitleggen? Vrijwillig onvrijwillig?
Alle reacties Link kopieren
Dit trucje met de vuist komt overigens veel vaker voor bij prostituees dus dat stukje geloof ik best.
Alle reacties Link kopieren
Je zal er maar mee bezig moeten zijn om geld voor je kachel en je boterham te verdienen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zowel tijdens privé als werk nooit hoeven faken. Ik gaf, zeker tijdens werk, aan dat ik dat niet deed en dat was prima. Soms kwam ik klaar, meestal niet.

Vrijwillig onvrijwillig? Is dat hetzelfde als iemand die zegt: ik haat het om achter de kassa te zitten, maar ja, er moet brood op de plank...

Mannen zijn niet achterlijk en zien echt wel dat er een vuist tussen zit of dat het spuug is. Tenzij jouw klandizie allemaal een beneden gemiddeld iq hebben.

Misschien tijd om eens met iemand te gaan praten?
Alle reacties Link kopieren
knopper schreef:
06-09-2019 02:17
Raar topic...
Gelukkig hoef ik nooit te faken in mijn relatie.
Inderdaad, ook nooit nodig bij mijn hubbie. Dan zou ik snel weg zijn ook.
Wat een treurige op.
Soms krijg je een kijkje in een keuken waarin je liever niet had willen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
06-09-2019 07:44
Heel geloofwaardig dit. :nope: En het is mijn ipv me.
Het is aan te bevelen om zo veel mogelijk de gereduceerde vorm me te gebruiken. Overmatig gebruik van de volle vorm mij maakt zowel gesproken als geschreven taal onnatuurlijk. Als het persoonlijk voornaamwoord klemtoon moet krijgen, bijvoorbeeld om een contrast uit te drukken, is alleen mij mogelijk.

En dan nog, dit is gewoon een forum geen examen Nederlands dus ssssssst.
Alle reacties Link kopieren
Betaald chatten werd zeker te duur?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
06-09-2019 10:55
Het is aan te bevelen om zo veel mogelijk de gereduceerde vorm me te gebruiken. Overmatig gebruik van de volle vorm mij maakt zowel gesproken als geschreven taal onnatuurlijk. Als het persoonlijk voornaamwoord klemtoon moet krijgen, bijvoorbeeld om een contrast uit te drukken, is alleen mij mogelijk.

En dan nog, dit is gewoon een forum geen examen Nederlands dus ssssssst.

Door wie?!?! Echt, die mag gaan rennen..
.
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat je trucjes hebt om je werk leuk te houden!
Alle reacties Link kopieren
Tja, prostitutie is voor mij net zoals die typische stellen die niet met elkaar onder 1 dak kunnen wonen en elkaar haten maar toch niet van elkaar scheiden en samen blijven.
Zo moet je het ongeveer zien.

Degenen die denken dat die trucjes onmogelijk zijn hebben gewoon niet zoveel verstand ervan, zullen wel van die types zijn waar een hele vrachtwagen in kan.
Je moet namelijk met je vuist in een bepaalde positie zitten dat ze het niet zien, maar wat het meeste helpt is faken dat je ontzettende pijn hebt.
En iedereen kan even nonchalant even snel aan z'n neus krabben en ondertussen snel in je hand spugen, dat is een fluitje van een cent.

En toch hoor ik vaak van vriendinnen dat ze geen sex willen met hun vriend maar het toch maar doen en dan de orgasmes faken, terwijl ze ook gewoon de sex zelf kunnen faken.
Zulke relaties vind ik eigenlijk ook prostitutie, velen van die vriendinnen hebben geen baan, zitten thuis en zijn fulltime moeder, het mannetje onderhoud de hele zaak en zodat ie maar niet ergens anders aan z'n trekken komt en een ander zoekt gaan ze maar zonder zin met hem naar bed.

Zelfde als al die beroemde zangeressen die half naakt zingen en al die beroemde actrices die zoenen en erorische scènes maken in films, krijgen ze ook allemaal voor betaald, dan is dat ook prostitutie.

Maar gelukkig lees ik dat de meesten vrouwen daar geen last van hebben van het faken en dat is maar goed ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven