Gevoel van plassen tijdens pijpen

06-09-2019 22:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan tijdens gewone seks perfect komen zonder problemen, maar als mijn vriendin me pijpt, (wat trouwens soms beter voelt dan seks), lukt dit niet. Het voelt allemaal heel goed, maar zodra ik dicht bij de climax kom, voel ik een ander gevoel als bij seks. Het gevoel van klaarkomen is namelijk zeer herkenbaar en onderscheidbaar. Bij het pijpen voelt het juist eerder dat ik moet plassen. Ik heb mijn vriendin al verschillende keren moeten stoppen omdat het voelt alsof elk moment ik kan beginnen te plassen. Ik ga altijd tijdig en ook voor de seks naar het toilet dus ik heb nooit een volle blaas wanneer we bezig zijn.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zou graag eens willen klaarkomen tijdens het pijpen, maar ga natuurlijk dit risico niet nemen zonder te weten wat er aan de hand is.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Is dat gevoel alsof je heel nodig moet plassen gelijk weg als ze stopte met pijpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het, van heel vroeger.

Alles wat ik kan zeggen is: relax, geef je over, laat het gebeuren. Ik beloof je dat het meevalt :)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alles wat ik kan zeggen is: relax, geef je over, laat het gebeuren. Ik beloof je dat het meevalt :)
Voor TO zeker, weet alleen niet zeker of dat ook geldt voor zijn vriendin... ;-D
.
anoniem_383378 wijzigde dit bericht op 10-09-2019 20:42
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad, had er ook een topic over hier. Als ik sex had met een zwaargeschapen jongen voelde het voor mij ook soms dat ik zonder plaspauze van Maastricht naar Groningen ben gereden. Als we dan stopten zodat ik kon plassen kwam er niets, ook omdat ik voor de sex altijd ff ga plassen. Maar vaak als hij zn piemel er uit haalde was het al weg. Heb me eens laten gaan met een paar badlakens voor de zekerheid er onder. Maar ik kwam heerlijk klaar zonder ook maar 1 druppel urine erbij. Met kleiner geschapen mannen was dit probleem er niet, het is meer als er een bepaalde plek wordt geraakt denk ik
blomke82 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 07:57
Reden: Aanvulling
10.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat gevoel wel, maar dan bij het klaarkomen.
Ik had een partner die mij tijdens het klaarkomen letterlijk "leegzoog"
Met als gevolg een sterk gevoel alsof ik moest plassen.
Heb haar op tijd laten stoppen, of ik werkelijk zou plassen? geen idee, ik vond het geen prettig gevoel dus nooit verder gegaan.
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
07-09-2019 00:07
Is dat gevoel alsof je heel nodig moet plassen gelijk weg als ze stopte met pijpen?
Ja dat verdwijnt vrij wel meteen..
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
07-09-2019 07:44
Ik zou zeggen; geef dit eens aan bij je vriendin.

Als mijn vriend dit zou hebben zou ik voorstellen dat we het de volgende keer samen gaan onderzoeken. Dus als ik hem pijp en hij krijgt dat gevoel gaan we over op handwerk (voor de zekerheid) en dan zien we vanzelf of wat er uit komt sperma of urine is.
Er is namelijk maar 1 manier om er achter te komen en seks wordt alleen maar beter als je ook over dit soort zaken met elkaar kunt praten.
We praten veel over zulke dingen, we weten gewoon niet wat we eraan moeten doen... Ik wil namelijk ook niet zomaar beginnen te plassen, maar zou graag willen weten wat er aan de hand is...
Alle reacties Link kopieren
venture schreef:
07-09-2019 11:17
Ik ken dat gevoel wel, maar dan bij het klaarkomen.
Ik had een partner die mij tijdens het klaarkomen letterlijk "leegzoog"
Met als gevolg een sterk gevoel alsof ik moest plassen.
Heb haar op tijd laten stoppen, of ik werkelijk zou plassen? geen idee, ik vond het geen prettig gevoel dus nooit verder gegaan.
Dat komt bij mij dus ook voor. Vooral als ze aan de top zuigt krijg ik dit gevoel erg...
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon proberen wat er gebeurd? Misschien kom je heel lekker klaar.
En als het toch plas is, dan kan het zijn dat zij het lekker vindt. Zo niet, dan is het gewoon onder het mom van 'eenmalig geprobeerd niet voor herhaling vatbaar' een keer in haar mondje plassen. Wel even overleggen met haar vooraf of ze dit ook wil testen.
Vreemd. Zelf kom ik op dezelfde manier klaar van pijpen of coïtus, maar is het gevoel t.h.v. de penis wel anders. Tijdens het pijpen wordt het contact wel intenser door het zuigen. Misschien ervaar je teveel druk? Bij pijpen werkt ze toe naar jouw hoogtepunt, heel anders dan bij penetratie.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
09-09-2019 13:33
Kun je niet gewoon proberen wat er gebeurd? Misschien kom je heel lekker klaar.
En als het toch plas is, dan kan het zijn dat zij het lekker vindt. Zo niet, dan is het gewoon onder het mom van 'eenmalig geprobeerd niet voor herhaling vatbaar' een keer in haar mondje plassen. Wel even overleggen met haar vooraf of ze dit ook wil testen.
Ik weet het niet zeker... Ook al zou zij er mee akkoord gaan, dan zou ik me te erg schamen... Ook al zou dat bi haar niet hoeven, maar toch
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-09-2019 13:45
Vreemd. Zelf kom ik op dezelfde manier klaar van pijpen of coïtus, maar is het gevoel t.h.v. de penis wel anders. Tijdens het pijpen wordt het contact wel intenser door het zuigen. Misschien ervaar je teveel druk? Bij pijpen werkt ze toe naar jouw hoogtepunt, heel anders dan bij penetratie.
Veel intenser jah...
Alle reacties Link kopieren
Probeer gewoon een keer klaar te komen zo, doe het bijv. Onder de douche. Leg het je vriendin wel uit natuurlijk en trek je optijd terug zodat je niet in haar mond plast!
Alle reacties Link kopieren
Moosa schreef:
09-09-2019 12:11
Dat komt bij mij dus ook voor. Vooral als ze aan de top zuigt krijg ik dit gevoel erg...
Ik weet niet zeker of we het over hetzelfde hebben, maar de situatie die jij beschrijft herken ik wel..... Ik ben ook niet echt gecharmeerd van het letterlijk zuigen tijdens het klaarkomen. Dit vind ik meestal geen aangenaam gevoel. Ik associeer dit niet meteen met het gevoel van moeten plassen, maar dat is misschien omdat ik het al vaker heb meegemaakt en echt 100% zeker weet dat dit toch niet gaat gebeuren.

Ik zou zeggen probeer het eens, er zijn sowieso wel lekkerdere en spannendere dingen die ze kan doen met haar mond dan zuigen.
Ik denk dat het wel los loopt met het plassen. Al is het alleen maar omdat plassen echt heel erg lastig is met een erectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven