Seksverleden vriendin

16-09-2019 05:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2019 22:59
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
9 in een jaar. Dus nog niet eens 1 per maand. Jij bent zelf wel de Heilige Paus?
Iedere dag is gehaktdag
Doe jezelf en haar een lol en maak het uit. Je veroordeelt haar om haar seksverleden (waarom moet dat toch altijd tot in detail besproken worden??), en noemt jezelf “netjes”. Je kunt er niet mee leven en je mag er iets van vinden hoor, dat is je goed recht. Maar het zit je overduidelijk dwars en vraagt je zelfs af “Waarom wilde ze wel met al die anderen neuken en niet zo vaak met mij?” Echt, kap ermee, want je kunt dit blijkbaar niet accepteren.
Zeik niet zo, onzekerheid staat je niet.
Alle reacties Link kopieren
je stelt je vreselijk aan!
Het is een vrouw van vlees & bloed, wees blij, dat je een vrouw met seksdrive hebt
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat jij het uit hoeft te maken hoor
Als jouw vriendin hoort dat je van haar walgt, dan maakt ze het zelf wel uit (hoop ik)

Wat je vriendin voor jou heeft uitgespookt zijn simpelweg jouw zaken niet
Kan je er niet mee leven, dan maak je het uit
Anders, naast je neer leggen.
Meer smaken zijn er niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zij zal zich wel afvragen waarom jij op je 22e zo weinig ervaring hebt.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat ze een seksleven had voor jou moet ze iedere dag met jou neuken anders ga je mokken?

Doe die griet een plezier en maal het uit. Dan is de weg vrij voor een leuke vent.
Jezelf netjes noemen terwijl je zelf 6 one night stands hebt gehad :roll:
Waarom veroordeel je haar voor wat je zelf ook doet?
Alle reacties Link kopieren
Hele eer dat ze open tegen je was, ze had liefde nodig en zocht dit in losse seks contacten, ik herken het van vroeger, die arm om je heen even horen hoe leuk je bent, verkeerde manier van liefde en begeerte maar een druppel op een gloeiende plaat zeg maar, jij steunt haar dus niet en denkt alleen maar aan jezelf en oh bah 9 mannen, poeh poeh, weer heeft ze geen echte liefde gevonden.
Ik snap dat je hersens nog in de groei zijn met 22 jaar maar een beetje begrip ipv walging en zinnen als hoe ze hem ze af rijdt..
Ik hoop dat je meer liefde gaat voelen of dat ze er anders snel genoeg van heeft want dit breekt haar weer af.
Ga je maar een maagd zoeken.
DeSlager schreef:
16-09-2019 09:15
Zij zal zich wel afvragen waarom jij op je 22e zo weinig ervaring hebt.
Ieder z'n ding hè. Ik vraag me dan weer af waarom op je die leeftijd al zoveel bedpartners hebt gehad. Ik zou bijv. al niet iemand als TO willen daten vanwege het feit dat hij 6 one night stands heeft gehad. Op die manier met seks omgaan past niet bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bespreek je dit in detail en waarom zou ze een reden moeten hebben om met die gasten naar bed te zijn geweest (aandacht, arm om dr heen, vroeger gepest). Ze kan toch ook gewoon met die mannen zijn geweest omdat ze jong is en vrijgezel en daar op dat moment zin in had? Je bent onzeker en oordelend. Erg onaantrekkelijk.

In mijn studententijd was ik erg onzeker omdat anderen zouden vinden dat ik met teveel mannen naar bed zou zijn geweest. Ik loog erover en rondde aantallen fors naar beneden af, probeerde me steeds “netjes” te gedragen. Achteraf had ik dat nooit moeten doen. Een man die er een probleem mee heeft dat ik een sex drive heb moet maar gewoon niet bij mij wezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik zeg. Je lijkt wel jaloers op haar ervaring! Wat levert dit gezeik op? Ze kan de tijd niet terugdraaien al zou ze dat niet eens moeten willen. En 1 keer per dag vind je prima als jullie elkaar zien? Zou je het liefst 2 of 3 keer willen dan? Het klinkt heel erg alsof jullie relatie voor jou in ieder geval alleen om seks draait.

Ik zou allang klaar zijn met zo'n zeikerd.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt WO-student bent, kan je je beter met een cursus spelling en grammatica gaan bezighouden dan met het - overigens zeer normale - vroegere seksleven van je vriendin.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Wat zij gedaan heeft gaat jou niks aan en ik vind het nogal vreemd dat jij daar rechten aan denkt te ontlenen. Waarom ze jou niet neukt? Wellicht omdat je op haar neerkijkt, of omdat ze jou niet opwindend genoeg vindt?
Hoe ze anderen afrijdt, waarom zo plat? Walgen van, waarom? Je wilt het toch zelf ook? Je doet het toch zelf ook? Nou dan.
Zou voor haar wel een zegen zijn als je het uitmaskt. En ander mag je wel eens leren om respect voor een ander te hebben. Al neukte ze de hele buurt, dat moet ze zelf weten en maakt haar zeker geen slechter iemand.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge..
Ik snap dat je het niet leuk vind dat ze het ook met je vrienden heeft gedaan maar dat was voordat jullie een relatie hadden dus dat zou je voordat jullie samen waren al moeten hebben geweten. Verder snap ik niet zo goed waar je je nou eigenlijk druk om maakt.
Alle reacties Link kopieren
Poezewiets schreef:
16-09-2019 09:31
Inderdaad. Wat zij gedaan heeft gaat jou niks aan en ik vind het nogal vreemd dat jij daar rechten aan denkt te ontlenen. Waarom ze jou niet neukt? Wellicht omdat je op haar neerkijkt, of omdat ze jou niet opwindend genoeg vindt?
Hoe ze anderen afrijdt, waarom zo plat? Walgen van, waarom? Je wilt het toch zelf ook? Je doet het toch zelf ook? Nou dan.
Zou voor haar wel een zegen zijn als je het uitmaskt. En ander mag je wel eens leren om respect voor een ander te hebben. Al neukte ze de hele buurt, dat moet ze zelf weten en maakt haar zeker geen slechter iemand.
Precies dit. Wat praat jij respectloos over haar zeg. Bah. En wat zij voor jou heeft gedaan, gaat je helemaal niks aan. Stel je voor dat het straks niks wordt met dit meisje en je op je 30e een nieuwe vrouw hebt gevonden. Dan zit er weer 8 jaar bij en 8 jaar seks verleden met andere mannen. Vraag me af hoe je daar dan mee omgaat. Ik zou een maagd gaan zoeken als ik jou was.
Mwah, ik kan me ergens wel een klein beetje voorstellen dat je het niet zo heel leuk vindt wanneer je bij je vriendin op bezoek komt en het blijkt dat het hele studentenhuis er al overheen is geweest, inclusief de buren.

Maar goed, houd dat verder lekker voor jezelf en trek eventueel je conclusie als je daar niet mee om kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je bent het zelf schuld. Had jij er maar moeten zijn, had ze die anderen niet nodig gehad.
Alle reacties Link kopieren
Misschien volgende keer uit een andere vijver vissen en niet dezelfde als je vrienden, je wist dat het hun ex, soort van was.
Alle reacties Link kopieren
6 one night stands? En dat is geen probleem maar o wee als het vriendinnetje ervaring heeft. Gelukkig dat ze je heeft kunnen wijsmaken dat jij de beste bent, ze heeft prima door dat je een onzeker knulletje bent.
Creativity is intelligence having fun
Ik vind one night stands met mensen die je niet kent een stuk ‘viezer’ dan seks met een vast bedmaatje.
Iemand die constant one night stands heeft zou ik op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Dus ze heeft het afgelopen jaar 26x seks gehad (dat is 1x per 2 weken gemiddeld) en jij vindt het raar dat ze nu niet elke dag wil?
Alleen die 2 maten van je, kan ik me voorstellen dat dat wat ongemakkelijk voelt, daar zul je je overheen moeten zetten of het uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een zeikerd! Jij netjes? Laat mij niet lachen...je neukte 6x met one night stands. Zij deed het tenminste nog met vaste fuck buddies.

Get over it!! En als je dat niet kan moet je misschien op zoek naar een non.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de eerste dag van de rest van jullie leven ;-)
Welkom in de tropen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven