Ladiesnight parenclub

18-09-2019 11:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nog helemaal onbekend met het fenomeen parenclubs, ontzettend bi-schierig en heb daarom het plan opgevat om de aankomende ladiesnight in de fun4two te bezoeken. Ik wil graag de sfeer ervaren, ga er onbevangen in en zie wel wat er op mij af komt. Een van jullie ervaringen opgedaan daar, of tips voor mij? Het ziet er vooralsnog naar uit dat ik alleen ga, heel eng....of is er onder de medeforummers nog iemand die de van plan is om te gaan? Misschien kunnen we met meerderen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog nooit geweest maar volgens mij kun je júist een gebeuren als dit prima alleen bezoeken. Je vindt vanzelf gelijkgestemden.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar. Maar neemt niet weg dat ik het alleen heel spannend vind en hoopte hier iemand te treffen die er eerder is geweest.
Ooit was er hier een goed lopend topic over de ladiesnight in de fun.
Ff googlen misschien?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip...Ik ga eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
De topics zijn helaas erg verouderd...dus ik hoop dat deze mij wat oplevert...

Wie heeft er ook plannen en ziet ertegen op om alleen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Schijnbaar niemand.

Heeft de fun geen chat/forumfunctie? Wie weet vind je op die manier iemand die het leuk lijkt om met je mee te gaan maar nogmaals, je kunt dit ook écht alleen aangaan.
In het ergste geval zit je aan de bar naar mooi geklede dames te kijken en vallen je aansluitpogingen in het water. Dat is toch niet zo erg? Je bent in elk geval een ervaring rijker!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net op het andere topic op je vraag gereageerd :)

Waarom wil je partner eigenlijk niet mee?
Alle reacties Link kopieren
pellez schreef:
19-09-2019 11:04

Waarom wil je partner eigenlijk niet mee?
Heren zijn niet welkom op deze avond. Of ga je ervan uit dat TO een vrouw als partner heeft?
...
Alle reacties Link kopieren
In het andere topic gaf ze dit aan, vandaar.... Ik begreep dat de ladies night een eerste stap was :-)
Wat is schierig?
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner, man, vind het een grote stap, maar vind het prima als ik het alleen onderneem. En idd, misschien is het uiteindelijk wel helemaal niet zo eng...ladiesnight, gelijkgestemden. Bij de Fun moet je eerst lid zijn om daar op berichten te kunnen reageren. En lidmaatschap heb je pas na het 1ste bezoek.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
19-09-2019 22:22
Wat is schierig?
Is dit belangrijk? Of heb je gewoon last van zijkeritis?
...
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierigikke schreef:
19-09-2019 23:12
Mijn partner, man, vind het een grote stap, maar vind het prima als ik het alleen onderneem. En idd, misschien is het uiteindelijk wel helemaal niet zo eng...ladiesnight, gelijkgestemden. Bij de Fun moet je eerst lid zijn om daar op berichten te kunnen reageren. En lidmaatschap heb je pas na het 1ste bezoek.
Tja, weet je (en dan ben ik even pijnlijk eerlijk), als ik zou gaan zou ik ook niet 123 voorstellen om samen te gaan. Ik zou toch een lichte angst hebben dat dat verwachtingen zou scheppen en aangezien we elkaar niet kennen zou dat voor teleurstelling kunnen zorgen.

Jouw topic heeft me overigens wel aan het denken gezet. Ik heb een vriendinnetje voorgesteld om een keer te gaan, lijkt me superleuk!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat zo'n tent ook ladiesnights heeft. Je bedoelt dus dat er dan alleen vrouwen mogen komen? Lijkt me wel leuk, maar ik zou niet alleen, noch met een onbekende die je alleen via chat/een website kent gaan, vanwege wat Rooss 4.0 zegt. Er lopen soms doorgewinterde types met soms ook nare bedoelingen. Hoewel de meesten absoluut normaal doen en alle grenzen respecteren, moet je toch opletten dat er geen gekke dingen gebeuren. Zeker als je nog nooit in zo'n club geweest bent. Met z'n tweeën gaat dat beter dan alleen. Daarnaast, een troep meiden bijeen: dat wordt vechten :D
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Argentovivo schreef:
20-09-2019 01:01
Er lopen soms doorgewinterde types met soms ook nare bedoelingen.
Oh echt?
Wie dan en wat doen ze precies?

En bovenal, hoe weet jij wat er op een ladiesnight gebeurt?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dat er in clubs als waar TO op doelt soms types rondlopen met wat grotere pupillen dan het drugbeleid toelaat en er bovendien soms mensen zijn voor wie 'scoren' een doel op zich is.
Dat lijkt mij niet direct te beantwoorden aan de voorzichtige bi-schierige actie die TO wil ondernemen. Enige waarschuwing is dus op zijn plaats vind ik.
Ik weet niet wat zich op de ladiesnights afspeelt -ben daar nog nooit geweest zoals ik feitelijk al zei- maar denk niet dat mijn 'waarschuwing' dan anders zou moeten zijn.
Het is absoluut leuk naar zo'n tent te gaan, maar ik zou de eerste keer niet alleen gaan. Al is het maar omdat je toch zoveel indrukken opdoet dat je gevoelig kunt worden voor dingen waar je achteraf misschien spijt van krijgt.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. Ben je überhaupt wel eens in een parenclub geweest?
...
Alle reacties Link kopieren
Argentovivo schreef:
20-09-2019 01:01
Ik wist niet dat zo'n tent ook ladiesnights heeft. Je bedoelt dus dat er dan alleen vrouwen mogen komen? Lijkt me wel leuk, maar ik zou niet alleen, noch met een onbekende die je alleen via chat/een website kent gaan, vanwege wat Rooss 4.0 zegt. Er lopen soms doorgewinterde types met soms ook nare bedoelingen. Hoewel de meesten absoluut normaal doen en alle grenzen respecteren, moet je toch opletten dat er geen gekke dingen gebeuren. Zeker als je nog nooit in zo'n club geweest bent. Met z'n tweeën gaat dat beter dan alleen. Daarnaast, een troep meiden bijeen: dat wordt vechten :D
Jij vult wel veel in,,, ervaring?
TO... gewoon doen... beter spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
En weet dat je daar geheel veilig bent. Mocht je al aangevallen worden door een wilde troep drugsgebruikende damestypes die nog nooit van enige grens of consent gehoord hebben dan zijn er altijd nog werknemers in de fun waar je achter kan gaan staan terwijl je heel hard om hulp roept.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat je zegt Rooss4.0 snap ik wel, maar het is inderdaad niet mijn bedoeling om verwachtingen te scheppen bij wie dan ook. Samen naar binnen is voor beiden minder spannend dan alleen, maar hoe dan ook...Ik ga , want zoals pokkewijf zegt; beter spijt van dingen die je niet hebt gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Hi Nieuwsgierigikke...hou je ons op de hoogte? Wat ga je aan doen, en wanneer ga je? Toen ik vrijgezel was na een lange relatie wilde ik ook graag naar een ladiesnight. Heb het uiteindelijk niet aangedurfd... jammer eigenlijk. Ook omdat ik alleen moest eigenlijk. Net als jij dus. Ik vind het stoer dat je gaat! Samen met m'n vriend ben ik trouwens inmiddels wel in parenclubs geweest, maar daar zagen wij nooit een dame alleen. Maar m'n nieuwsgierigheid heb ik al wel kunnen onderzoeken, al is dat heel anders dan op een avond met alleen ladies natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierigikke schreef:
22-09-2019 08:27
maar hoe dan ook...Ik ga
Goed zo!
Have FUN!
...
Rooss4.0 schreef:
20-09-2019 00:38
Is dit belangrijk? Of heb je gewoon last van zijkeritis?
Ik heb last van stompzinnige woorden zoals bischierig en zijkeritis.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendinnetje wil een keer mee, joepie!

Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn, ervaringsverhalen zijn welkom!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven