Hij geeft me geen orgasme

23-09-2019 10:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Alvast sorry voor het hele verhaal, probeer het een beetje uit te leggen.

Ik heb sinds een jaar een vriend en alles is erg leuk! Behalve in bed.. de penetratie voelt heel goed, alleen that’s it. Amper voorspel (ja een paar keer met ze vinger en in en eruit)

Ik denk dat hij onervaren is, want hij is nooit uit zichzelf met beffen/vingeren begonnen. Beffen heeft hij iets van 2x gedaan.. onder de douche. Veel
Voelde ik niet. Ik heb het idee dat hij het vies vind, omdat hij in het begin wel eens commentaar gaf over hoe het eronder uitziet. Volgens mij had hij heel weinig kutjes gezien haha. Daarin tegen wil meneer wel gepijpt worden maar ik moet zeggen dat ik daar een stuk minder zin in heb (wat ik jammer vind). Misschien fout gedacht, maar ik heb soms toch de frustratie van ja hallo en ik dan?

Tijdens de seks heeft tie welleens
Gezegd kom je al? Waarop ik zei je weet toch dat ik niet van penetratie alleen kom? (Mezelf een handje helpen gaat moeilijk omdat meneer vaak standjes wil dat ik er niet bij kan. Ik op me rug vind hij niet zo leuk) En ja.. al meerdere keren aangekaart, Dat ik het jammer vind dat ik nooit klaarkom, dat ik van vingeren wel klaar kan komen (hij weet denk niet dat ik een clitoris heb) hij vroeg zelfs een keer ja ik weet echt niet hoe ik jou kan laten
Komen hoor, toen ik zei dat vorige vriendjes me eerst lieten gaan door vingers te gebruiken. dan denk ik.. je kan toch wel eens op internet kijken ook? Een beetje onderzoek doen? Hij lijkt zo onwetend. Ik heb ook gezegd dat vrouwen niet altijd van penetratie komen en je je vingers of mond moet gebruiken.

Het hele punt is dat het lijkt alsof hij me niet wil plezieren. Als hij me vingert kijkt tie me een beetje suffig aan.. ja daar word ik ook niet bepaald opgewonden van. Vervolgens is meneer klaargekomen en dat was het. (Hij kan maar 1x, wat prima is) hij zei ook een keer was lekker he, waarop ik zei ja die 2 minuten waren
Ook weer super voor mij ja. Hij snapt het echt niet volgens mij. Je wil toch dat je vriendin ook is komt? Dan zoek je toch op internet.. staan hele handleidingen! En dan vervolgens toepassen en vragen of iemand het lekker vind (dat doe ik
Ook wel eens, ik weet ook niet alles!)

En tuurlijk.. ligt ook wel een stukje
Bij mezelf. Maar het voelt gewoon niet fijn als ik moet vragen aan hem om me
Lang te vingeren.. dat voelt als vragen om
Een kado’tje. Het zou helpen als hij zou zeggen van wat kan ik doen om je te laten komen? I.p.v. alleen zelf te komen.

Ik vind het echt lastig.. want ik hou wel van hem.. alleen ik snap gewoon niet dat hij zo weinig moeite doet in bed in de zin van totaal niet boeiend vinden dat ik niet kom. Hoeft niet altijd maar een beetje moeite ervoor doen zou leuk zijn..

Hebben jullie tips? Of ooit ook zoiets meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Meegemaakt dat ik hem "meneer" noem? Ja, als we aan het BDSM-men zijn, anders niet.
Meegemaakt dat ik niet klaarkom? Ja.

Het helpt als je in gesprek gaat, voordoet, van mijn part een verhaal schrijft met tot in detail uitgeschreven hoe je het graag hebt. Hij klinkt als onervaren en daar schaamt hij zich schijnbaar een beetje voor, neem hem letterlijk aan de hand. En je denkt dat hij je niet graag likt en het niet lekker vindt, je weet het dus niet? Waarom vraag je het niet?
...
Praten. En soms moet je gewoon accepteren dat er geen klik is.
Alle reacties Link kopieren
Seks doe je met z'n tweeën. Dus hij 'geeft' je geen orgasme, maar kennelijk weet jij ook niet hoe je met hem zo kunt communiceren, dat jullie sámen plezier hebben in de seks. Dat kan niet alleen aan hem liggen.
Samen praten over wat je lekker vindt, waar je opgewonden van wordt, hoe belangrijk je een orgasme vindt.

Als je hier niet over kunt praten, dan zou je naar een seksuoloog kunnen gaan.

Als blijkt dat hij onervaren is, dan leert hij bij
Als blijkt dat hij jouw plezier niet belangrijk vindt, kun je je afvragen hoe goed deze relatie is.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je bent behoorlijk respectloos t.o.v. je vriend. Je schildert hem als een a-sociaal. O.m. door hem steeds 'meneer' te noemen. Daarnaast plaats je jezelf steeds in de slachtofferrol. Alsof alles jou overkomt en je niet zelf invloed kunt uitoefenen.

Wil je dit nog ten goede keren dan zul je hem actief moeten helpen, aanwijzingen geven, met de hand sturen, praten, communiceren etc..
Alle reacties Link kopieren
leer het hem. doe het voor
laat zien wat je zelf doet
en laat dan je hand op zijn hand rusten, als hij het doet
etc
Alle reacties Link kopieren
Heb ook zo'n partner gehad. Hij had ook nog niet veel ervaring op vlak van seks.
Veel moeite gedaan om het hem te leren: open gesprekken, speeltjes erbij gehaald, aanwijzingen gegeven,...

Voorspel en "mijn plezier", verliep met een grote zucht van zijn kant, liefst niet te lang en altijd op mijn vraag. Je kan jezelf wel afmaken terwijl je partner gaat douchen; erg begeerd voel je, je daar niet door.

Die relatie is dan ook op de klippen gelopen. Iedereen verdient een seksleven waar hij/zij zich goed bij voelt.

Aan jou om te bepalen of je vriend onwetend is, of lui, TO. Spreek door over je behoeften, welke rol hij daarin kan spelen en hoe belangrijk het is voor jou. Ook als dat betekent dat jullie voortaan een andere positie kiezen, waarin jij jezelf kan helpen als hij het (nog) niet kan afmaken.
leeg
Wees nog explicieter in het zeggen wat je wil: “bef me”, “bleef me vingeren”, “niet stoppen”. Als hij dat negeert heb je een duidelijke reden om van hem weg te gaan.
Moet hierbij erg denken aan dit nummer
https://m.youtube.com/watch?v=7DZsIknkKJg

Je moet denk ik echt heel duidelijk zijn over wat je wilt en lekker vindt. En anders besluiten of dat oké /goed genoeg voor jou is of dat je toch op zoek wilt naar iemand met wie je beter klikt tussen de lakens. Succes!
anoniem_653cf6966e7fd wijzigde dit bericht op 23-09-2019 18:08
Reden: Link was niet goed
2.01% gewijzigd
Tegen zo een man zou ik toch zeggen eerst ik... zou het wel een afknapper vinden eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Als hij in het begin al commentaar had op hoe het er van onderen uitziet, had hij er om mij niet meer in de buurt hoeven komen.

Iets met respect voor elkaar en elkaars lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Dan schuif je na het eten de borden opzij en zeg je: Henk, ik ben er klaar mee dat ik niet klaarkom als we seks hebben. Ik wil dat je je best gaat doen om te zorgen dat het voor mij ook leuk is. We gaan samen kijken hoe we dat gaan doen. Ik wil dat je leert hoe je mij lekker kan vingeren, dat betekent niet ze er zo insteken, maar dat betekent met je vingers mijn clitoris stimuleren. Die clitoris zit hier Henk *even aanwijzen*. En ik wil dat je leert hoe je mij lekker likt. Ik doe niet meer mee aan seks zonder voorspel en voorspel betekent lekker vingeren en/of beffen. Dus als je je lul nog eens in mijn vagina of mond wilt kunnen stoppen zal je met plezier mij moeten gaan bevredigen. Zo nu is het wel tijd voor het toetje, denk je niet Henk?
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn duidelijk geen match.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik praat gewoon over zulke dingen en als ik zin heb om gevingerd te worden vraag ik daarom en stuur dan zelf bij zodat hij het op een manier doet die voor mij lekker is.
Alle reacties Link kopieren
Roelanje schreef:
24-09-2019 00:02
Dan schuif je na het eten de borden opzij en zeg je: Henk, ik ben er klaar mee dat ik niet klaarkom als we seks hebben. Ik wil dat je je best gaat doen om te zorgen dat het voor mij ook leuk is. We gaan samen kijken hoe we dat gaan doen. Ik wil dat je leert hoe je mij lekker kan vingeren, dat betekent niet ze er zo insteken, maar dat betekent met je vingers mijn clitoris stimuleren. Die clitoris zit hier Henk *even aanwijzen*. En ik wil dat je leert hoe je mij lekker likt. Ik doe niet meer mee aan seks zonder voorspel en voorspel betekent lekker vingeren en/of beffen. Dus als je je lul nog eens in mijn vagina of mond wilt kunnen stoppen zal je met plezier mij moeten gaan bevredigen. Zo nu is het wel tijd voor het toetje, denk je niet Henk?

:rofl:

Aan zoiets dacht ik ook, maar mijn gedachte was minder grappig.
'S avonds op de bank, tv even uit. En dan aangeven dat jullie eens moeten praten.
Geef aan wat je mist en wat je van hem verwacht.
Anders denk ik niet dat je dit jaren gaat volhouden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Tarya83 schreef:
23-09-2019 19:38
Als hij in het begin al commentaar had op hoe het er van onderen uitziet, had hij er om mij niet meer in de buurt hoeven komen.

Iets met respect voor elkaar en elkaars lichaam.
Ja, klopt. Dat vond ik ook wel een beetje apart. En daardoor werd ik ook niet bepaald zelfverzekerd.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
23-09-2019 12:08
Meegemaakt dat ik hem "meneer" noem? Ja, als we aan het BDSM-men zijn, anders niet.
Meegemaakt dat ik niet klaarkom? Ja.

Het helpt als je in gesprek gaat, voordoet, van mijn part een verhaal schrijft met tot in detail uitgeschreven hoe je het graag hebt. Hij klinkt als onervaren en daar schaamt hij zich schijnbaar een beetje voor, neem hem letterlijk aan de hand. En je denkt dat hij je niet graag likt en het niet lekker vindt, je weet het dus niet? Waarom vraag je het niet?
Haha ja beetje raar geschreven van me! Maar ik weet zeker dat hij het niet graag doet eigenlijk. Dat heeft hij namelijk gezegd. Toen ik vroeg waarom doet/deed je dat eigenlijk niet? Zei hij: oh ja vond het niet zo, maar ik weet dat ik het wel gewoon moet gaan doen. Ja kijk.. als het op die manier al moet dan denk ik laat maar. Het voelt voor
Mij niet goed als iemand het van zichzelf eigenlijk maar ‘moet’ dan voel ik me ergens ‘bezwaard’ ofzo? Het zou fijner voelen als iemand ook echt je wil laten genieten.
Alle reacties Link kopieren
Emilia-24 schreef:
24-09-2019 10:04
Haha ja beetje raar geschreven van me! Maar ik weet zeker dat hij het niet graag doet eigenlijk. Dat heeft hij namelijk gezegd. Toen ik vroeg waarom doet/deed je dat eigenlijk niet? Zei hij: oh ja vond het niet zo, maar ik weet dat ik het wel gewoon moet gaan doen. Ja kijk.. als het op die manier al moet dan denk ik laat maar. Het voelt voor
Mij niet goed als iemand het van zichzelf eigenlijk maar ‘moet’ dan voel ik me ergens ‘bezwaard’ ofzo? Het zou fijner voelen als iemand ook echt je wil laten genieten.
en?
dus?
nu maak je het uit??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-09-2019 10:06
en?
dus?
nu maak je het uit??
Tulak niet. Hij is zo liehief.
Immers.
...
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
23-09-2019 16:09
Heb ook zo'n partner gehad. Hij had ook nog niet veel ervaring op vlak van seks.
Veel moeite gedaan om het hem te leren: open gesprekken, speeltjes erbij gehaald, aanwijzingen gegeven,...

Voorspel en "mijn plezier", verliep met een grote zucht van zijn kant, liefst niet te lang en altijd op mijn vraag. Je kan jezelf wel afmaken terwijl je partner gaat douchen; erg begeerd voel je, je daar niet door.

Die relatie is dan ook op de klippen gelopen. Iedereen verdient een seksleven waar hij/zij zich goed bij voelt.

Aan jou om te bepalen of je vriend onwetend is, of lui, TO. Spreek door over je behoeften, welke rol hij daarin kan spelen en hoe belangrijk het is voor jou. Ook als dat betekent dat jullie voortaan een andere positie kiezen, waarin jij jezelf kan helpen als hij het (nog) niet kan afmaken.
vervelend zeg!! En misschien klinkt het niet zo, maar heb het ook
Meerdere keren (op een positieve manier) aangekaart. Ook tijdens gezegd als dingen wel fijn waren en of die daarmee door kon gaan. Maar toch stopte die dan weer en ging hij over tot zijn eigen hoogtepunt. Ik vind het lastig om telkens maar weer aan te kaarten in de hoop dat iemand in bed zijn best voor je gaat doen en voortaan wil dat jij ook geniet. Ligt dat niet een beetje in de persoon zelf dat iemand dat belangrijk vind :) misschien toch geen klik dan inderdaad..
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-09-2019 10:06
en?
dus?
nu maak je het uit??
Dat vind ik wel wat kort door de bocht. Ik was meer op zoek naar soort gelijke situaties en hoe daarin is gehandeld (en of dat heeft geholpen). misschien heb ik zelf wel een verkeerd beeld dat kan ook. Misschien gaat het bij andere stellen ook wel. Daar was ik benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Het hele forum staat vol met soortgelijke verhalen en alle sekswillenden passen zich aan en voelen zich daar unhappy bij. Er is geen echte oplossing voor een libidoscheefheid en al helemaal niet als de weinigwillende partner geen probleem heeft. Je noemt je vriend "meneer", dat betekent dat je zelf afstand neemt en het duidt ook een vorm van minachting aan.

Als jullie elkaar niet behandelen als seksueel wezen gebeurt er niks en dat doe je niet alleen in bed. Jij moet gaan praten, hij mag zijn welwillendheid tonen. En als dat niet aan de orde is dan Lilalinda's reactie echt niet kort door de bocht.
...
Alle reacties Link kopieren
Emilia-24 schreef:
24-09-2019 10:31
Dat vind ik wel wat kort door de bocht. Ik was meer op zoek naar soort gelijke situaties en hoe daarin is gehandeld (en of dat heeft geholpen). misschien heb ik zelf wel een verkeerd beeld dat kan ook. Misschien gaat het bij andere stellen ook wel. Daar was ik benieuwd naar.
libido-ongelijkheid valt niet recht te trekken
slechte seks wel te verbeteren, maar daar moet hij wel voor willen, en als hij niet wil... gaat dit jou op termijn zo frustreren, dat je echt een ander gaat zoeken.
Volgens mij zijn jullie even onervaren met het verschil dat hij wel voor zijn orgasme gaat en jij niet.

Als je merkt dat hij afhaakt met vingeren en zich weer op zijn eigen genot richt, zou ik hem even parkeren en lekker zelf aan de gang gaan tot je een orgasme hebt.

Voor mij persoonlijk is dat een volstrekt normale gang van zaken omdat ik penetratie veel lekkerder vind als ik al een orgasme heb gehad. Als ik voor mijn eigen plezier ga - helft van de tijd, geven en nemen enzo - gaat het dus zo: Ik krijg hoe dan ook als eerste een orgasme. Soms doe ik het zelf, soms mijn vriend, soms terwijl hij al in me zit, soms moet ie even ophoepelen omdat ie me afleidt en het anders niet lukt. En daarna moet ie me wippen tot mijn orgasme-high afzwakt en dan is mijn poes (en ik) er helemaal voor zijn plezier. ;)

Own your orgasm. Pak de lead. Wacht niet af of hij iets met je feedback gaat doen. Vertel hem wat er gaat gebeuren en wat hij gaat doen. Daar zijn vrij veel mannen heel ontvankelijk voor. Dan kunnen ze niet falen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
En zeggen dat hij het maar op internet moet opzoeken is een beetje flauw natuurlijk. Het gaat om jouw genot, niet dat van een willekeurige vrouw. Zeg wat jij lekker vindt en wat jij wil en hoe jij dat wil bereiken. Als hij daar niet aan mee wil doen - eens met Charles - weet je voldoende.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven