Vragen naar seksverleden/ vorige bedpartners (OP verwijderd)

27-09-2019 15:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:58
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Onzeker of hij geilt op je verhaaltjes, dat kan ook nog. :-D
Poeh he, dus stel dat jij 5 maanden een relatie hebt gehad met je ex, dan zou je nu nog moeten vertellen hoe vaak jullie geneukt hebben, en in welke standjes allemaal?

Gaat hem allemaal niks aan. Ik zou hierop + zijn boze en jaloerse reactie afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem niets! Misschien ben ik te achterdochtig maar mijn ex gebruikte zulke informatie uiteindelijk tegen me. En dat terwijl hij een vele malen ruiger verleden had dan ik. Als hij al jaloers en irritant doet als je er niets over kwijt wil zou ik al zeker niets meer zeggen en me nog eens afvragen of dit wel zo een leuke man is.
Dat is niet doodnormaal. Je hoeft zelfs helemaal niets te vertellen als je dat niet wil.

Ik zou hier snel klaar mee zijn.
Wat een rare gozer.
Niet normaal nee. Hij kickt gewoon op je verhaaltjes. Zodra jij dit niet wilt vertellen wordt hij boos? Weg ermee.
Hij wordt jaloers als je NIET wilt praten over vorige bedpartners? Dat is apart, je zou zeggen dat het andersom is.
Alle reacties Link kopieren
Die video's ter vergelijking klinkt toch als onzekerheid over het eigen formaat? Als dat inderdaad klein is heb je het antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze vervelende zeur als vriend?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Die is gek!
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt inderdaad boos als ik aangeef dat ik daar liever niet over praat. Nu heb ik hem door zn opdringerigheid het een ander wel verteld. Hier reageert hij boos op en hij blijft dingen maar raar vinden. Daarnaast blijft hij me benadrukken op een jongen waar ik 5 jaar geleden de daad mee heb verricht.

Wat zouden jullie doen in deze situatie

Dit weekend staat er ook nog eens een vakantie gepland
Alle reacties Link kopieren
Laat hem eens vertellen wat zijn probleem is in plaats van dat jij antwoord moet geven. Laat hem een afspraak maken bij de huisarts.
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 16:16
Hij wordt inderdaad boos als ik aangeef dat ik daar liever niet over praat. Nu heb ik hem door zn opdringerigheid het een ander wel verteld. Hier reageert hij boos op en hij blijft dingen maar raar vinden. Daarnaast blijft hij me benadrukken op een jongen waar ik 5 jaar geleden de daad mee heb verricht.

Wat zouden jullie doen in deze situatie

Dit weekend staat er ook nog eens een vakantie gepland
Het uitmaken. Dit gaat van kwaad tot erger. Nu kan je nog terug met minimaal verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 16:16
Hij wordt inderdaad boos als ik aangeef dat ik daar liever niet over praat. Nu heb ik hem door zn opdringerigheid het een ander wel verteld. Hier reageert hij boos op en hij blijft dingen maar raar vinden. Daarnaast blijft hij me benadrukken op een jongen waar ik 5 jaar geleden de daad mee heb verricht.

Wat zouden jullie doen in deze situatie

Dit weekend staat er ook nog eens een vakantie gepland


Ik zou het al uitgemaakt hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
einde relatie zou ik zeggen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 16:16
Hij wordt inderdaad boos als ik aangeef dat ik daar liever niet over praat. Nu heb ik hem door zn opdringerigheid het een ander wel verteld. Hier reageert hij boos op en hij blijft dingen maar raar vinden. Daarnaast blijft hij me benadrukken op een jongen waar ik 5 jaar geleden de daad mee heb verricht.

Wat zouden jullie doen in deze situatie

Dit weekend staat er ook nog eens een vakantie gepland
NIET samen op vakantie gaan.
Wat een l*l-de-behanger zeg :roll:
Hij zet jou onder druk en kan je antwoord dan niet handelen.
Tja 'toedelokie' en tot nooit meer ziens :puh: :bye:
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 16:16
Hij wordt inderdaad boos als ik aangeef dat ik daar liever niet over praat. Nu heb ik hem door zn opdringerigheid het een ander wel verteld. Hier reageert hij boos op en hij blijft dingen maar raar vinden. Daarnaast blijft hij me benadrukken op een jongen waar ik 5 jaar geleden de daad mee heb verricht.

Wat zouden jullie doen in deze situatie

Dit weekend staat er ook nog eens een vakantie gepland
Lekker op vakantie gaan en echt de meest bijzondere, gekke en bizarre verhalen verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je zin in de vakantie?

Je kan het niet goed doen in zijn ogen. Niets vertellen is niet goed en wel iets vertellen is niet goed. Wat zijn issue ook is, je komt er niet uit samen. Dus uitmaken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dat ts het niet al lang uitgemaakt heeft zeg. Ik zou dat al lang gedaan hebben hoor. heremetijd zeg. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dat je elkaar een en ander vertelt over je seksverleden vind ik normaal, maar dit is uithoren tot in de details en alsof je je moet verantwoorden.
Snel afkappen dat gezeur, en als ie zo blijft doen, snel afkappen die gozer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Gaat hem niets aan. Zo'n knul met dit soort issues kan eigenlijk alleen nog maar van kwaad naar erger gaan. Lijkt me vreselijk om daar nog mee op vakantie te moeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zin in de vakantie omdat de sfeer eigenlijk niet erger kan zijn dan dat het nu is. Ik heb er wel voor betaald. Activiteiten zijn ook al betaald.

Waar ik wel zeker van ben is dat ik dit ga verbreken na de reis
Suðri schreef:
27-09-2019 16:39
Lekker op vakantie gaan en echt de meest bijzondere, gekke en bizarre verhalen verzinnen.

Of uitvoeren. Want single.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op vakantie gaan, tijdens de vakantie zijn gezeik afkappen en vooral niet op ingaan, de vakantie leuk maken voor jezelf. Daarna bye bye motherf*er.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, ik wist het wel, einde verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven