Massageolie

05-10-2019 14:43 34 berichten
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een lekkere massageolie waarmee je kunt masseren én waarbij het geen probleem is als je tijdens/na de massage seks hebt (dus olie die niet schadelijk is voor je intieme delen, zodat je niet eerst uitgebreid je handen hoeft te wassen of moet douchen)

Kan wel voor zoiets van Durex gaan maar hoor veel verhalen over dat het plakkerig en niet fijn is. Ik zag zelf Rituals en die leken me érg lekker omdat ik enorm fan ben van Rituals, maar weet niet of die schadelijk zijn.

Tips voor lekkere massageolie zijn welkom! :lol:
Pjur bodyglide!!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van glijmiddel wellicht? :hihi:
Thanks, ga het even opzoeken!

Zijn er ook massageolieën die wél een lekker geurtje hebben maar niet schadelijk zijn voor geslachtsdelen? Of is dat een onmogelijke combi?
Geen idee, maar het lijkt mij nou ook niet zo lekker om zijn geslachtsdeel in mijn mond te nemen als deze naar bloemetjes smaakt ;-)
loisnvt schreef:
05-10-2019 16:39
Geen idee, maar het lijkt mij nou ook niet zo lekker om zijn geslachtsdeel in mijn mond te nemen als deze naar bloemetjes smaakt ;-)
Hahaha nee klopt, maar het is meer dat we vaak ná een massage nog wel zin in seks hebben en dan is het zo’n moodkiller om eerst te douchen omdat de olie van je handen en dergelijke in je vagina terecht kan komen.
Fantastic_Ambiance schreef:
05-10-2019 16:35
Wat dacht je van glijmiddel wellicht? :hihi:
Is een optie, maar ik vind een massage geven met ‘gewoon’ alleen maar glijmiddel niet zo chill. Heb liever een massageolie die niet schadelijk voor de poes is, zegmaar :biggrin:
Daarom dus liever geen luchtje.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een massage olie van Therme (gewoon te koop bij Kruidvat) en nog nooit ergens last van gehad.

Massage leidt eigenlijk altijd wel tot sex en het grappige is dat we echt geconditioneerd zijn want als we dat geurtje ruiken krijgen we zin...
Kneipp Ylang-Ylang.
Alle reacties Link kopieren
De Durex play massageolie is inderdaad een drama. Droogt naar mijn idee heel snel uit/in. Had voor die prijs (was in de Etos 1 van de duurdere) een boel meer verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Zwitsal babyolie. Nooit last
de wereld wacht om ontdekt te worden
Olie tast het condoom aan, dus als je die gebruikt, niet door.

Verder: Pjur
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken voor massages Pjur Original, is een geur- en smaakloos glijmiddel. Je hebt er maar weinig van nodig en smeert goed uit. Gisteravond eindigde een wat bedoeld was als ontspannende (rug)massage in fijne seks 😊.
Alle reacties Link kopieren
De ene kut reageert ook veel sterker op olie dan de ander. Ik ken vrouwen die al in een schimmel schieten als je alleen al wijst met olie, de ander kan overal tegen. Ikzelf zou niet snel het risico lopen met geparfumeerde olieën. Tegen alle zuivere olieën kan ik prima, amandel, druivenpit, kokos. Het is geurloos en dat lijkt me helemaal prima, ook tijdens massages hoef ik geen heftige eterische luchten. En als het tot seks komt vind je elkaar sowieso al onweerstaanbaar ruiken toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Weleda vinden wij heerlijk, vooral de duindoornversie.

Je zou ook argan-, amandel- of sesamolie kunnen doen, maar die vind ik niet lekker ruiken.

Kokosolie is meestal wel geurloos.

Als je nog condooms gebruikt, zou ik geen olie doen, dan beter een glijmiddel. Sensilube, bijvoorbeeld. Maar dat gebruik ik alleen vaginaal.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Als het in je mond kan, kan het ook in je lichaam.
Dus zonnebloemolie bvb...
Voor de geur...als je het kan eten of drinken kan je dat toevoegen.
Rest is allemaal chemisch...

Dus als je het kan eten of drinken...kan je er ook mee sexen.
Alle reacties Link kopieren
Beate010 schreef:
08-10-2019 03:50
Als het in je mond kan, kan het ook in je lichaam.
Dus zonnebloemolie bvb...
Voor de geur...als je het kan eten of drinken kan je dat toevoegen.
Rest is allemaal chemisch...

Dus als je het kan eten of drinken...kan je er ook mee sexen.
Dat ben ik met je eens, tenzij er rubber (condoom) mee doet. Dat kan poreus worden van olie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
07-10-2019 22:39
Weleda vinden wij heerlijk, vooral de duindoornversie.

Je zou ook argan-, amandel- of sesamolie kunnen doen, maar die vind ik niet lekker ruiken.

Kokosolie is meestal wel geurloos.

Als je nog condooms gebruikt, zou ik geen olie doen, dan beter een glijmiddel. Sensilube, bijvoorbeeld. Maar dat gebruik ik alleen vaginaal.
kokos!
natuurlijk en goed voor alles en ruikt en smaakt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Beate010 schreef:
08-10-2019 03:50

Dus als je het kan eten of drinken...kan je er ook mee sexen.
Dit is onzin. Alles dat je zuurgraad naar beneden kan halen geeft schimmels en bacteriën een kans.
...
Alle reacties Link kopieren
Beate010 schreef:
08-10-2019 03:50

Dus als je het kan eten of drinken...kan je er ook mee sexen.
het KAN, maar is niet verstandig
Alle reacties Link kopieren
Kokos olie is de uitzondering daargelaten prima en zonder problemen voor je vagina te gebruiken, een penis heeft meestal geen probleem met wat voor massage olie dan ook echter bij het penetreren komt het dan toch in je vagina.
Mijn masseuse waar ik al jaren komt gebruikt niets anders en mengt vaak iets toe om een lekkere geur te krijgen.
Ik ben erg te spreken over de Love Play massageolies, gewoon bij Holland & Barrett (voorheen De Tuinen). Daar staan ook nog wel meer natuurlijke olien. Zal misschien wat spammerig over komen... maar ze hebben daar nu alle 2e artikelen voor 50%.

De Love Play serie ruikt in ieder geval heeeeel erg lekker, en bij intiem gebruik nooit ergens last van gehad. Smaak is gewoon oke, volgens mij is dat bij geen enkele olie erg lekker.
Oh shit had even een tijdje niet in dit topic gekeken, zie nu hele goede reacties!

Ik was inmiddels voor een glijmiddel van Cosmopolitan gegaan, met caramelgeurtje. Goed mee te masseren en ruikt heel goed! :yum:
Alle reacties Link kopieren
Pjur is wel op silliconenbasis lees ik, dat wil je toch niet in je lichaam hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven