Mijn vriend zegt dat hij seks haat

06-10-2019 08:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey heey!!

Mijn vriend vertelde me vannacht dat hij stiekem seks haat en dat hij het altijd heel moeilijk vind om het te doen.
Ik had nooit bedacht dat dit mogelijk was voor een man, daarom is het zo’n verrassing voor mij.
Is dit iemand anders ook ooit eens overkomen?

Pumba134
Nee, nog nooit.
Nee ik ook niet, heeft hij ook gezegd waarom hij sex haat?
Alle reacties Link kopieren
Haten nog wel. Hoe kan hij dan seks hebben? Hij krijgt hem neem ik aan dan ook niet omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Is hij misbruikt?
Alle reacties Link kopieren
Haten?! Nee nooit. Wel te moe/te lam/ of een tijdje gewoon minder zin door stress op werk.
Haten niet. Lijkt me erg vervelend voor beide.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit van gehoord. Maar als mijn vriend zoiets zou zeggen, dan zou ik er wel (veel) meer van willen weten.
Zou heel benieuwd zijn wat hij dan voelt en hoe dat dan komt.
Ik vind ‘haten’ zo’n nietszeggend modewoord. Wat bedoelt hij?
Alle reacties Link kopieren
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, ongeacht of dit een man of een vrouw is, dan zouden bij mij alle alarmbellen afgaan. Vraag door hoe dit komt, zijn er misschien nare ervaringen geweest vroeger, zoals misbruik? Probeer hem te helpen door er te zijn of door aan te raden om met een professional te gaan praten. Seks is iets natuurlijks, en de een is meer seksueel dan de ander, maar echt seks haten klinkt niet heel gezond.
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik wel van schrikken? Hoe lang zijn jullie samen? Hadden jullie eerder wel een goed/voldoende sexleven samen?
En wat is de reden hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
06-10-2019 10:44
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, ongeacht of dit een man of een vrouw is, dan zouden bij mij alle alarmbellen afgaan. Vraag door hoe dit komt, zijn er misschien nare ervaringen geweest vroeger, zoals misbruik? Probeer hem te helpen door er te zijn of door aan te raden om met een professional te gaan praten. Seks is iets natuurlijks, en de een is meer seksueel dan de ander, maar echt seks haten klinkt niet heel gezond.
Dit dus. Ik heb ook wel eens een vent meegemaakt die geen seks wilde maar wél onder de douche ging rukken.
Als het bij jouw vriend niet een middel is om jou mee te manipuleren, maar oprecht, dan zou ik me zeker ook zorgen maken want het is niet normaal. Seks is gezond, het is creatieve levensenergie en dat dus niet te laten stromen... dan zit er iets niet goed!
En ik kan niet laten maar zeggen dat ik het wel héél gemeen vind dat hij hier nu pas mee komt nu jij in hem geïnvesteerd hebt. Hij had gewoon alleen moeten blijven. Nu is het ook jouw probleem. Ben je mooi klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij hooguit kunnen voorstellen dat iemand op zich wel aan seks doet, maar jammer vindt dat hij zijn talent daarbij niet besteedt aan:
meditatie /
kunst maken /
marathons lopen /
de relativiteitstheorie ontkrachten /
god eer bewijzen /
koude kernfusie uitvinden
of iets dergelijks, en dus betreurt dat zo'n edele geest in zo'n profaan lichaam huist.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 06-10-2019 14:16
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
06-10-2019 11:08
Dit dus. Ik heb ook wel eens een vent meegemaakt die geen seks wilde maar wél onder de douche ging rukken.
Als het bij jouw vriend niet een middel is om jou mee te manipuleren, maar oprecht, dan zou ik me zeker ook zorgen maken want het is niet normaal. Seks is gezond, het is creatieve levensenergie en dat dus niet te laten stromen... dan zit er iets niet goed!
En ik kan niet laten maar zeggen dat ik het wel héél gemeen vind dat hij hier nu pas mee komt nu jij in hem geïnvesteerd hebt. Hij had gewoon alleen moeten blijven. Nu is het ook jouw probleem. Ben je mooi klaar mee.
Ik kan me ook goed voorstellen dat een aseksueel persoon die het gevoel heeft dat seks erbij hoort en het daarom doet het haat. Dan gaat het in tegen wie je bent.
Alle reacties Link kopieren
Er ook mannen die er niet van houden. Kan door misbruik zijn, maar ook door aseksueel zijn. In aseksuelen zit ook nog verschil. Sommigen moeten er helemaal niks van hebben en/of vinden het vies. Anderen laten het wel toe, maar het doet hen niks.
Niet van seks houden is niet abnormaal, hooguit anders. Gezond, tja. Groente is ook gezond, maar zat mensen die geen groente lusten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste gedachte is ook aseksueel of misbruikt zijn.

Seks is veel belangrijk in een relatie. Ik zal niet aan zo'n vent beginnen. Ik denk dat therapie goed voor hem zal doen. Maarja hij moet het wel willen en ervoor open staan. Hij moet zelf willen veranderen. Je kan niks doen verder.
Hoe kan dit nou een verrassing zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan ook aan aseksualiteit en dat komt zowel bij mannen als bij vrouwen voor.

Wel heel vervelend voor je. Hoe lang zijn jullie al samen en heb je dit al eerder gemerkt?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Vreemd. Ofwel gebruikt hij het als excuus omdat jullie weinig seks hebben en hij het dus m.a.w. niet zo graag doet met jou, ofwel praat hij jou naar de mond en denkt hij door zoiets te zeggen, dat je hem leuker vindt. Misschien gaat hij er van uit dat vrouwen niet genieten van seks...

Hij is duidelijk geen alfa-man waar de viriliteit vanaf straalt.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
06-10-2019 11:19
Ik kan me ook goed voorstellen dat een aseksueel persoon die het gevoel heeft dat seks erbij hoort en het daarom doet het haat. Dan gaat het in tegen wie je bent.
Kan, maar dan weet je dat van jezelf en moet je niet aan een relatie beginnen en die ander een rad voor ogen draaien. Zelfkennis en eerlijk zijn. Geen idee hoe oud ze zijn, noch hoe lang samen, maar dan nog... Zij zit er nu fijn mee te kijken. Vent die geen seks wil. Daar ga je dan ook niet meer lekker mee vrijen.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit mee gemaakt, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Nee, wel kieskeurige mannen die echt een diepere connectie willen hebben voor ze "het" doen en geen moeite hebben zich te beheersen als dat er niet is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer mij dan altijd een plaatje te schetsen van hoe deze situatie moet zijn gegaan. Ik had niet meer naast hem in slaap kunnen vallen, had toch dezelfde avond het tot op de bodem uitgezocht willen hebben. Het is nogal wat.

Nee nooit meegemaakt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven