Situatie over pijpen

07-10-2019 08:58 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar jullie meningen/tips/inzichten

Man en ik zijn 12 jaar samen. Hebben een goed seksleven op een ding na...
Sinds mijn man gesteriliseerd is, krijg ik het dus niet meer voor elkaar om te slikken bij het klaar pijpen. Hij komt nu langzamer klaar met minder kracht er achter waardoor ik dus echt ga kokhalzen. Ik kan er niks aan doen.. ik zie er nu tegen op om dat te doen..
Mijn man blijft er maar over zeuren, dus het begint best wel een ding te worden.
Ik pijp wel vaak, maar dan niet dat hij klaar komt in mijn mond.
Ik weet niet hoe we deze situatie kunnen veranderen. Ik begin het onderhand wel beu te worden dat het steeds benoemd wordt. Dat laat toch wel zien dat hij het niet accepteert en het echt belangrijk vindt..
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:02
Ja dat merk je dus echt wel. Tenminste bij mijn man zit er groot verschil tussen voor en na. Dat zegt hij zelf ook. Of het hoort weet ik niet, hij heeft ook heel lang pijn gehad aan zijn balzak, maar hij vertikt het om terug naar de dokter te gaan.
Hij merkt trouwens ook veel verschil met plassen. Zit veel minder kracht achter.
Nou dan is de deal snel gesloten toch? Hij naar de huisarts als hij graag wil dat je weer doorslikt.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-10-2019 12:11
Nou dan is de deal snel gesloten toch? Hij naar de huisarts als hij graag wil dat je weer doorslikt.
Ja dat is inderdaad wel een goed idee
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:02
Ja dat merk je dus echt wel. Tenminste bij mijn man zit er groot verschil tussen voor en na. Dat zegt hij zelf ook. Of het hoort weet ik niet, hij heeft ook heel lang pijn gehad aan zijn balzak, maar hij vertikt het om terug naar de dokter te gaan.
Hij merkt trouwens ook veel verschil met plassen. Zit veel minder kracht achter.
1. Sinds de sterilisatie kan jij niet meer slikken
2. Hij vertikt het naar de huisarts te gaan
3. Hij zeurt dat jij moet slikken, maar dat lukt niet meer sinds de sterilisatie en hij weigert naar de dokter te gaan

Jij 'moet' dus wel slikken terwijl je over je nek gaat, maar naar de dokter gaan om het probleem misschien te kunnen verhelpen wil hij niet. Ik vind dat behoorlijk egoïstisch. Als hij het allemaal echt zo erg zou vinden, zou je toch verwachten dat hij allang bij de dokter was geweest? Hij mag blij zijn dat je het überhaupt deed, heel veel vrouwen willen dat echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
07-10-2019 12:24
1. Sinds de sterilisatie kan jij niet meer slikken
2. Hij vertikt het naar de huisarts te gaan
3. Hij zeurt dat jij moet slikken, maar dat lukt niet meer sinds de sterilisatie en hij weigert naar de dokter te gaan

Jij 'moet' dus wel slikken terwijl je over je nek gaat, maar naar de dokter gaan om het probleem misschien te kunnen verhelpen wil hij niet. Ik vind dat behoorlijk egoïstisch. Als hij het allemaal echt zo erg zou vinden, zou je toch verwachten dat hij allang bij de dokter was geweest? Hij mag blij zijn dat je het überhaupt deed, heel veel vrouwen willen dat echt niet.
Ja jullie reacties laten me wel zien dat ik niet raar denk of ben.
Zo doet hij het namelijk wel overkomen. Alsof het echt heeeel raar is dat ik dat niet doe, want alle vrouwen doen dat.
Dan erbij pijp ik ook wel, maar ik slik niet, maar dat is dan ook niet goed genoeg.
Welnee, niet alle vrouwen slikken
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:37
Ja jullie reacties laten me wel zien dat ik niet raar denk of ben.
Zo doet hij het namelijk wel overkomen. Alsof het echt heeeel raar is dat ik dat niet doe, want alle vrouwen doen dat.
Dan erbij pijp ik ook wel, maar ik slik niet, maar dat is dan ook niet goed genoeg.
dan kan hij er eentje gaan zoeken die wel slikt
Ik zou me niet laten chanteren
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
07-10-2019 12:38
Welnee, niet alle vrouwen slikken
Nee.. dat denk ik ook niet. Hij gelooft in sprookjes.
Weet je, hij heeft er al zo veel om gezeurd, dat ik het gevoel krijg dat dit gewoon een obstakel kan worden voor onze relatie.
En dat ik er zo moe van word dat ik onderhand zou zeggen dat hij dat maar ergens anders moet gaan halen.
Zo vaak krijg ik het naar mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
op je strepen gaan staan
aangeven, dat je klaar bent met het gezeur
en zodra hij zeurt, is de seks over
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-10-2019 12:52
op je strepen gaan staan
aangeven, dat je klaar bent met het gezeur
en zodra hij zeurt, is de seks over
Ja je hebt gelijk.
Kun je nagaan hoe iemand in je hoofd kan gaan zitten he.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:37
Ja jullie reacties laten me wel zien dat ik niet raar denk of ben.
Zo doet hij het namelijk wel overkomen. Alsof het echt heeeel raar is dat ik dat niet doe, want alle vrouwen doen dat.
Dan erbij pijp ik ook wel, maar ik slik niet, maar dat is dan ook niet goed genoeg.
Als het zo'n gezeur ging worden, had ik helemaal geen zin meer in pijpen. Lekker geil en relaxt is dat, op voorhand al weten dat het weer in teleurstelling en gezeik uitloopt.
Laat je niet gek maken, hoor! Het is absoluut NIET een gegeven dat een vrouw slikt. Als je niet eens gewaardeerd wordt door een man, bah. Ik geloof dat voor mij seks gewoon niet eens meer zou hoeven omdat het zo beladen was geworden.
Je staat niet op de loonlijst. Hij mag blij zijn en waarderen wat je doet. Ongelofelijke ego bal.
FlowerSpirit schreef:
07-10-2019 13:20
Als het zo'n gezeur ging worden, had ik helemaal geen zin meer in pijpen. Lekker geil en relaxt is dat, op voorhand al weten dat het weer in teleurstelling en gezeik uitloopt.
Laat je niet gek maken, hoor! Het is absoluut NIET een gegeven dat een vrouw slikt. Als je niet eens gewaardeerd wordt door een man, bah. Ik geloof dat voor mij seks gewoon niet eens meer zou hoeven omdat het zo beladen was geworden.
Je staat niet op de loonlijst. Hij mag blij zijn en waarderen wat je doet. Ongelofelijke ego bal.
Precies. Ik denk niet dat ik nog zin in seks zou hebben als iemand mij dwingt iets te doen wat ik niet wil. Seks moet leuk zijn voor beide partijen. Dan nog kun je iets voor de ander doen ook al vind je het zelf minder leuk, maar ervoor over je nek gaan? Nee, echt niet hoor. Dat is niet meer 'minder leuk,' dat is gewoon helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:05
Ja qua theorie zou je geen verschil moeten merken, maar dat is bij mijn man dus wel. Lees mijn vorige post even.
Bij mij maakt het echt geen verschil niet qua hoeveelheid, kleur smaak dikte van de vloeistof.
De ingreep stelt niks voor en ook meteen erna ben ik gewoon de zelfde dag nog gaan werken wel met in plaats van een onderbroek een heel strak zittende speedo aan.
Pijn bij plassen, pijnlijke ballen of zak is niet van toepassing ook stimulatie van de p-spot ofwel prostaat massage is na de sterilisatie nog steeds lekker, ook mijn erectie of kunnen krijgen van een erectie is niet veranderd.
Ik heb altijd al maar weinig stimulatie nodig gehad om een erectie te krijgen en dat is nog steeds zo.

Ik heb wel Tantra gedaan (al voor de ingreep) en kan het klaarkomen redelijk beheersen alleen bij anale stimulatie tijdens de seks is dat beheersen veel moeilijker maar dat heeft er volgens mij niets mee van doen.

Als ik jou man was ging ik naar de huisarts en als die het niet weet terug naar de uroloog want ik denk dat et niet goed is
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:05
Ja qua theorie zou je geen verschil moeten merken, maar dat is bij mijn man dus wel. Lees mijn vorige post even.
Bij mij maakt het echt geen verschil niet qua hoeveelheid, kleur smaak dikte van de vloeistof.
De ingreep stelt niks voor en ook meteen erna ben ik gewoon de zelfde dag nog gaan werken wel met in plaats van een onderbroek een heel strak zittende speedo aan.
Pijn bij plassen, pijnlijke ballen of zak is niet van toepassing ook stimulatie van de p-spot ofwel prostaat massage is na de sterilisatie nog steeds lekker, ook mijn erectie of kunnen krijgen van een erectie is niet veranderd.
Ik heb altijd al maar weinig stimulatie nodig gehad om een erectie te krijgen en dat is nog steeds zo.

Ik heb wel Tantra gedaan (al voor de ingreep) en kan het klaarkomen redelijk beheersen alleen bij anale stimulatie tijdens de seks is dat beheersen veel moeilijker maar dat heeft er volgens mij niets mee van doen.

Als ik jou man was ging ik naar de huisarts en als die het niet weet terug naar de uroloog want ik denk dat et niet goed is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem voorgesteld om terug naar de dokter te gaan, dat wil hij absoluut niet.
Hij zei "je hebt het mooi omgedraaid en nu ligt het bij mij."

Ik word hier dus zo moe van he. Ik zit er mee, ik probeer echt een oplossing te bedenken, maar hij werkt totaal niet mee.
En ook al spreken we nu af dat we het zo laten, hij gaat er toch wel weer over beginnen. Is het niet morgen, dan wel weer volgende week of volgende maand.
_melon schreef:
07-10-2019 12:11
Nou dan is de deal snel gesloten toch? Hij naar de huisarts als hij graag wil dat je weer doorslikt.
Lijkt me niet.

Heeft dat soort gedram van hem eerder effect gehad? Het verbaast me dat je zelf denkt dat jij een oplossing hiervoor zou moeten zoeken. Ik zou niet kunnen leven met iemand met zijn instelling, hij degradeert je tot een gebruiksvoorwerp op deze manier.

En los daarvan zou ik aandringen op een doktersbezoek. Zonder daar beloftes aan te koppelen over zijn seksuele wensen (echt hoe krijgt iemand dat bedacht).
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:02
Ja dat merk je dus echt wel. Tenminste bij mijn man zit er groot verschil tussen voor en na. Dat zegt hij zelf ook. Of het hoort weet ik niet, hij heeft ook heel lang pijn gehad aan zijn balzak, maar hij vertikt het om terug naar de dokter te gaan.
Hij merkt trouwens ook veel verschil met plassen. Zit veel minder kracht achter.
Als ik dit lees is er iets niet goed gegaan met de sterilisatie. Zelf merk ik totaal geen verschillen.
Niet teruggaan lijkt me een zwakte of angst
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
LaverneB schreef:
07-10-2019 13:36
Lijkt me niet.

Heeft dat soort gedram van hem eerder effect gehad? Het verbaast me dat je zelf denkt dat jij een oplossing hiervoor zou moeten zoeken. Ik zou niet kunnen leven met iemand met zijn instelling, hij degradeert je tot een gebruiksvoorwerp op deze manier.

En los daarvan zou ik aandringen op een doktersbezoek. Zonder daar beloftes aan te koppelen over zijn seksuele wensen (echt hoe krijgt iemand dat bedacht).

Ja.. Ik denk dat er wat dat betreft wel meer dingen zijn binnen de relatie, maar ja dat heb ik zelf ook altijd toegelaten. Ik begin me er door dit soort dingen wel bewuster van te worden.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
07-10-2019 13:39
Als ik dit lees is er iets niet goed gegaan met de sterilisatie. Zelf merk ik totaal geen verschillen.
Niet teruggaan lijkt me een zwakte of angst
Ja dat is ook een angst. Hij wil absoluut niet terug naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel lullig om dat dan zo op jou af te reageren, met zijn "je draait het maar mooi om". Pijpen en slikken zijn geen huwelijkse plichten hoor. Laat je niet manipuleren. :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang met mijn man. Ik heb één keer geslikt en vond het walgelijk. Nooit meer gedaan en hij vindt het prima. Vind het wel raar dat jouw man dat zo belangrijk vindt.
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 13:35
Ik heb hem voorgesteld om terug naar de dokter te gaan, dat wil hij absoluut niet.
Hij zei "je hebt het mooi omgedraaid en nu ligt het bij mij."

Ik word hier dus zo moe van he. Ik zit er mee, ik probeer echt een oplossing te bedenken, maar hij werkt totaal niet mee.
En ook al spreken we nu af dat we het zo laten, hij gaat er toch wel weer over beginnen. Is het niet morgen, dan wel weer volgende week of volgende maand.
Sorry, maar wat een ontzettende eikel. Hij behandelt je als een gebruiksvoorwerp ipv als zijn vrouw. Ik zou voorlopig geen seks meer met hem hebben, wat een afknapper.
Overigens, ook al zouden alle vrouwen het wel doorslikken, als jij het niet wil, dan heeft hij gewoon pech. Is hij altijd zo als hij z'n zin niet krijgt? Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
07-10-2019 13:51
Sorry, maar wat een ontzettende eikel. Hij behandelt je als een gebruiksvoorwerp ipv als zijn vrouw. Ik zou voorlopig geen seks meer met hem hebben, wat een afknapper.
Overigens, ook al zouden alle vrouwen het wel doorslikken, als jij het niet wil, dan heeft hij gewoon pech. Is hij altijd zo als hij z'n zin niet krijgt? Vreselijk.
Mag ik je een pb sturen?
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 13:55
Mag ik je een pb sturen?
Tuurlijk mag dat ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom vindt je man het doorslikken zo’n must? Eet je te weinig?

Maar serieus? Waarom komt hij daar telkens op terug? Vindt hij dat een teken van noodzakelijke onderdanigheid ofzo? Waar hij op kickt?

Ik snap het werkelijk niet. Discreet in een zakdoekje is een giga moodkiller?
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 13:35
Ik heb hem voorgesteld om terug naar de dokter te gaan, dat wil hij absoluut niet.
Hij zei "je hebt het mooi omgedraaid en nu ligt het bij mij."
Wat een ontiegelijke eikel zeg. Is ie altijd zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven