Situatie over pijpen

07-10-2019 08:58 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar jullie meningen/tips/inzichten

Man en ik zijn 12 jaar samen. Hebben een goed seksleven op een ding na...
Sinds mijn man gesteriliseerd is, krijg ik het dus niet meer voor elkaar om te slikken bij het klaar pijpen. Hij komt nu langzamer klaar met minder kracht er achter waardoor ik dus echt ga kokhalzen. Ik kan er niks aan doen.. ik zie er nu tegen op om dat te doen..
Mijn man blijft er maar over zeuren, dus het begint best wel een ding te worden.
Ik pijp wel vaak, maar dan niet dat hij klaar komt in mijn mond.
Ik weet niet hoe we deze situatie kunnen veranderen. Ik begin het onderhand wel beu te worden dat het steeds benoemd wordt. Dat laat toch wel zien dat hij het niet accepteert en het echt belangrijk vindt..
Ik snap niet dat sommige mannen zo graag willen dat je zijn zaad doorslikt. Het lijkt wel een machtsspelletje. Ik doe dat ook nooit, gatverdamme, en denk dat veel vrouwen dat niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij weigert naar de dokter te gaan moet hij ook niet zeuren, als jij ook vindt dat hij naar de dokter moet gaan zeg je toch niet naar de dokter dan ook geen pijpen en slikken en als je wel gaat beloof ik naar de dokter te gaan om over het sperma slikken te praten en waarom ik daar nu opeens misselijk van wordt.
Onderwijl ik dit schrijf bedenk ik mij waarom gaan jullie niet gezamenlijk naar de dokter kun je het als gezamenlijk probleem voorleggen.

En nogmaals bij mij geen enkel verschil ook niet met plassen dus wees wijs en laat er naar kijken.
bemby77 schreef:
07-10-2019 14:09
Ik snap het werkelijk niet. Discreet in een zakdoekje is een giga moodkiller?
Ze wordt misselijk als ze het proeft dus ik denk niet dat dat de oplossing is.
Alle reacties Link kopieren
Het is me ontgaan dat het om de smaak ging. Nee, dan is uitspugen ook geen optie idd.

Sja, dan is het simpelweg jammer voor man.

Seks moet voor beide partijen prettig zijn. Gelukkig is seks meer dan slikken. Best respectloos dat man erop blijft hameren. Dat is wel een moodkiller..
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
07-10-2019 14:13
Ze wordt misselijk als ze het proeft dus ik denk niet dat dat de oplossing is.
Je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Ik pijp het liefst onder de douche. Zodra er iets in mijn mond komt spuug ik het gelijk uit en kan ik eventueel ook met de hand of likkend verder. Of een condoom en anders maar niet.
Oehoe!
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje19 schreef:
07-10-2019 14:12
Wat een ontiegelijke eikel zeg. Is ie altijd zo?
Ja.. nu ik er zo over nadenk is hij eigenlijk wel vaker zo.
Jullie reacties helpen me ook echt hoor, ik zie zo in dat het niet normaal is hoe hij doet.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
07-10-2019 14:12
Ik snap niet dat sommige mannen zo graag willen dat je zijn zaad doorslikt. Het lijkt wel een machtsspelletje. Ik doe dat ook nooit, gatverdamme, en denk dat veel vrouwen dat niet doen.
Ja inderdaad, misschien heeft het daar wel iets mee te maken ofzo. Dat zou hij toch nooit toegeven, hij zegt gewoon "omdat ik dat lekker vind"
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:29
Ja inderdaad, misschien heeft het daar wel iets mee te maken ofzo. Dat zou hij toch nooit toegeven, hij zegt gewoon "omdat ik dat lekker vind"
Ik weet wel zeker dat het bij deze man een machtsspelletje is. Sorry maar dit lijkt me helemaal geen leuke, lieve man.
Hij zegt “omdat ik dat lekker vind”?
Dan zou ik zeggen ‘slik het dan lekker zelf door!’
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:28
Ja.. nu ik er zo over nadenk is hij eigenlijk wel vaker zo.
Jullie reacties helpen me ook echt hoor, ik zie zo in dat het niet normaal is hoe hij doet.
Een leuke vent zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
07-10-2019 14:38
Ik weet wel zeker dat het bij deze man een machtsspelletje is. Sorry maar dit lijkt me helemaal geen leuke, lieve man.
Hij zegt “omdat ik dat lekker vind”?
Dan zou ik zeggen ‘slik het dan lekker zelf door!’

Je hebt gelijk.
Natuurlijk heeft hij ook lieve kanten, maar over het algemeen is hij een man met een moeilijk karakter.
Best wel apart om te zien dat jullie als buitenstaanders daar met zo'n voorbeeld al zo door heen prikken.
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:29
Ja inderdaad, misschien heeft het daar wel iets mee te maken ofzo. Dat zou hij toch nooit toegeven, hij zegt gewoon "omdat ik dat lekker vind"
Eerlijk gezegd vind ik dat nog erger. Machtsspelletjes kunnen (!) best lekker zijn, maar dan ook gewoon duidelijk graag
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
07-10-2019 14:45
Een leuke vent zoeken?
Situatie ligt wel iets genuanceerder aangezien we ook kinderen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 13:35
Ik heb hem voorgesteld om terug naar de dokter te gaan, dat wil hij absoluut niet.
Hij zei "je hebt het mooi omgedraaid en nu ligt het bij mij."

Ik word hier dus zo moe van he. Ik zit er mee, ik probeer echt een oplossing te bedenken, maar hij werkt totaal niet mee.
En ook al spreken we nu af dat we het zo laten, hij gaat er toch wel weer over beginnen. Is het niet morgen, dan wel weer volgende week of volgende maand.
Wauw wat een lul. Is hij altijd zo bot?
'Happiness is only real when shared'.
Jouw man komt niet over als een leuke, lieve man. Het klinkt als een machtsspelletje idd. Mss voelt hij zich minder "man" omdat hij zich heeft laten helpen en wil zo compensatie ofzo? Geen idee, bedenk ook maar iets.
Je doet het goed door je niet over te laten halen. De mijne kon de boom in als hij dingen zou gaan eisen.
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:46
Situatie ligt wel iets genuanceerder aangezien we ook kinderen hebben.
Je beschrijft een eersteklas oetlul, heb je dat zelf door?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? En heb je wel vaker gemerkt dat hij op zijn strepen bleef staan en jij maar water bij de wijn bleef doen? Misschien zit ik ernaast hoor, maar ik herken dit wel. En het duurde jaren voordat ik die dynamiek doorhad.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-10-2019 14:49
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? En heb je wel vaker gemerkt dat hij op zijn strepen bleef staan en jij maar water bij de wijn bleef doen? Misschien zit ik ernaast hoor, maar ik herken dit wel. En het duurde jaren voordat ik die dynamiek doorhad.
Misschien moet ze eens sperma bij de wijn doen? ;-) :wtf: ;-))
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Jouw man klinkt als een verwende en dreinende kleuter. Als ik jou was, kreeg ie helemaal geen seks meer. En ik zou als ik jou was ook vraagtekens zetten bij mijn relatie.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Ondanks het beeld wat je schetst van hem als egocentrische eikel, je geeft ook aan naar oplossingen te zoeken.
Hoe communiceer je met hem? Kun jij hem minder ruimte geven om eisen te stellen door zelf duidelijker en directer te zijn?

Voor wat betreft dit voorbeeld:
Je wilt best pijpen, maar alleen als je daar uit jezelf zin in hebt. En geef aan waar hij klaar kan komen, alleen niet meer in jouw mond. Wie weet werkt het zo bij hem wel. Inlevingsvermogen lijkt in ieder geval te ontbreken wanneer hij negeert dat een vrouw zegt niet te willen en zij zelfs moet kokhalzen.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:28
Ja.. nu ik er zo over nadenk is hij eigenlijk wel vaker zo.
Jullie reacties helpen me ook echt hoor, ik zie zo in dat het niet normaal is hoe hij doet.
:redrose: :heart: :cheer2: :thumbsup: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-10-2019 14:49
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? En heb je wel vaker gemerkt dat hij op zijn strepen bleef staan en jij maar water bij de wijn bleef doen? Misschien zit ik ernaast hoor, maar ik herken dit wel. En het duurde jaren voordat ik die dynamiek doorhad.
Inderdaad zie je vaak dit soort tendenzen ook in de hele relatie terug.
Wat ik zie is weinig respect en waardering hebben voor zijn partner en aan zichzelf denken.
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
07-10-2019 15:43
Inderdaad zie je vaak dit soort tendenzen ook in de hele relatie terug.
Wat ik zie is weinig respect en waardering hebben voor zijn partner en aan zichzelf denken.
Ja dat natuurlijk vooral. En van haar kant: zich afvragen of háár behoefte (niet slikken) nu zo buitensporig is of dat haar man het probleem is. Ik heb ook weleens gedacht dat het "aan mij lag", alleen maar omdat mijn man er zo stellig in bleef dat het aan mij lag.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje; ik vind dat gedram van hem helemaal niet okay overkomen. En ik vind jou (te) lief dat jij probeert oplossingen te vinden. Hoe komt ie erbij om op seksgebied iets te eisen wat jou tegenstaat? Zoals iemand al zei: verwende, dreinende kleuter / egocentrische eikel.

Als het kan, eens een goed gesprek aangaan lijkt me. Want volgens mij liggen de verhoudingen een beetje scheef. En als dat gesprek niets oplevert of je weet op voorhand al dat dat geen zin heeft, dan zou ik mijn toekomst eens overdenken.
Voor je kinderen ook geen mooi voorbeeld; een drammende vader die de baas is en een nederige moeder die zich aanpast en over haar grenzen gaat om vader tegemoet te komen. Want het zal op andere vlakken ook zo gaan?!

Ik zou zorgen dat ik (financieel) zelfstandig en onafhankelijk werd, en op redelijk korte termijn eieren voor mijn geld kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier een reactie van een man.
Kan mijn ogen niet geloven dat er zo mannen rondlopen.
Van de vrouw waar je kinderen mee hebt en lief en leed deelt, vraag je zoiets niet, enkel moest de vrouw het initiatief nemen, zou ik er voor open staan, maar verlang het zeker niet.
Denk dat hier niet veel sprake is van liefde in je gezin, enkel lust van zijn kant.
Anders moet je eens vragen of jij in zijn bek mag poepen, en zeggen dat jij dat lekker vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven