Situatie over pijpen

07-10-2019 08:58 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar jullie meningen/tips/inzichten

Man en ik zijn 12 jaar samen. Hebben een goed seksleven op een ding na...
Sinds mijn man gesteriliseerd is, krijg ik het dus niet meer voor elkaar om te slikken bij het klaar pijpen. Hij komt nu langzamer klaar met minder kracht er achter waardoor ik dus echt ga kokhalzen. Ik kan er niks aan doen.. ik zie er nu tegen op om dat te doen..
Mijn man blijft er maar over zeuren, dus het begint best wel een ding te worden.
Ik pijp wel vaak, maar dan niet dat hij klaar komt in mijn mond.
Ik weet niet hoe we deze situatie kunnen veranderen. Ik begin het onderhand wel beu te worden dat het steeds benoemd wordt. Dat laat toch wel zien dat hij het niet accepteert en het echt belangrijk vindt..
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 17:58
Ik stuur je even een pb.
Je hebt pb terug. :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 19:46


Soms ben ik echt bang dat ik mezelf helemaal kwijt ben. Dat ik gewoon niet meer weet wat normaal is en wat niet. En gaat het met tijden goed omdat de relatie goed zit of gaat het met tijden goed omdat ik wil dat het goed gaat (en het mezelf eigenlijk wijs maak)
Hoe kom je achter zo'n dingen?

Natuurlijk heeft hij ook goede kanten, maar wat kan ik mezelf soms voor mijn kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen. Alsof ik gevangen zit in een situatie die ik mezelf deels opleg.
Precies die gedachten had ik ook. Heel eng, want je wereldbeeld is aan flarden. Je komt er alleen achter door heel eerlijk tegen jezelf te zijn, met een of meerdere "buitenstaanders" te gaan praten (professionals of niet). Een vriendin van mij kon na twee minuten zeggen wat er aan de hand was, ze legde er precies de vinger op hoewel ik mijn twijfels nooit eerder met iemand had gedeeld. Toen begon ik langzaam te vermoeden dat ik niet gek was. Stapje voor stapje. Heel eng, maar heel waardevol voor je eigen ontwikkeling en zelfbeeld, en absoluut de moeite waard, hoe jong of oud je ook bent.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 18:54
Nou dit kan ik me sowieso niet voorstellen. Ik kan me serieus niet meer indenken wanneer hij er niks over heeft gezegd.
Er zijn meerdere dingen in de relatie.. die door de jaren heen zo zijn "gegroeid" denk ik, wat me nu steeds meer tegen gaat staan.
Maar ik cijfer mezelf dan maar weg voor de kinderen. Maar door dit soort onderwerpen, worden dingen me wel steeds duidelijker denk ik.
Maar ik wil verder niet te veel in details treden zo openbaar.
Het sluipt er inderdaad in. Heb 10 jaar narcist overleefd, dan maak je dat ook mee. Je hebt er vaak geen erg in, en wat jij zegt, je gaat aan jezelf twijfelen. Maar je kunt dat wel terug vinden, is mij ook gelukt. Sterker dan ooit in mijn schoenen, mijn vrouwelijkheid helemaal terug ook. Heb nooit beter in mijn vel gezeten! Dus het kan echt.

Om de kinderen bij elkaar blijven is niet zo'n goede reden, he. Die kinderen voelen toch als er iets niet goed zit tussen papa en mama. En vaak is het dan juist een zege als er weer rust komt.
Ik zal niet zeggen dat je weg moet gaan, maar ik zou zeker aan mezelf gaan werken, en ja, met een therapeute of coach kan heel steunend en helend werken. Die geven weer helderheid.
Ik heb het ook gedaan omdat ik niet eens meer wist hoe een relatie hoorde te functioneren.
Ik wens je heel veel sterkte! En begin met kleine stapjes voor jezelf te kiezen, "nee" tegen hem en dus "ja" tegen jezelf.
Bereid je wél voor dat hij tegen gaat sputteren als zijn prettig gespreide bedje ineens niet meer zo makkelijk is. Ben daar op voorbereid. Maar doe het alsnog.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en praktische tip:
Tegen BS argumenten hoef je niet meer te zeggen dan
- ik wil het niet
- ik voel me er niet fijn bij
- het bevalt me niet

Dus niets verdedigen, je hebt niets te verdedigen.

Gaat hij zijn stem verheffen dan ga je de kamer uit met iets als "Ik wil graag verder praten als het rustig kan."
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met FlowerSpirit.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
LaverneB schreef:
07-10-2019 13:36
Lijkt me niet.

Heeft dat soort gedram van hem eerder effect gehad? Het verbaast me dat je zelf denkt dat jij een oplossing hiervoor zou moeten zoeken. Ik zou niet kunnen leven met iemand met zijn instelling, hij degradeert je tot een gebruiksvoorwerp op deze manier.

En los daarvan zou ik aandringen op een doktersbezoek. Zonder daar beloftes aan te koppelen over zijn seksuele wensen (echt hoe krijgt iemand dat bedacht).
Dus als er iets mis gegaan is bij die sterilisatie en dat kan verholpen worden en ze wil het doorslikken daarna wel weer proberen, dat mag ze niet tegen hem zeggen als stimulans om te gaan?
Ik bedoel echt niet dat hij naar de huisarts gaat om z'n verhaal te doen en dat ze dan thuis met open mond op hem moet gaan staan wachten ofzo. Kom op. Het staat er wellicht wat kortaf, maar zo bedoel ik dat echt niet.
Dat hij het zou laten onderzoeken/verhelpen met als mogelijke uitkomst dat TO het dan wel weer wil doen is toch niks mis mee? Als hij het zo enorm graag wil zou dat geen probleem moeten zijn.

Buiten om alles wat er verder besproken is in dit topic, na bovenstaande reactie.
_melon wijzigde dit bericht op 07-10-2019 21:14
2.86% gewijzigd
Mwah, na al dat gedram en totaal geen rekening houden met TO, zou ik dat niet meer als stimulans willen gebruiken. Het is een volwassen man en hij weet zelf ook wel dat hij naar de dokter moet, maar hij weigert gewoon te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Na het hele topic; nee ik ook niet meer. Maar dit was nog op pagina 1, toen de aap nog niet uit de mouw was.

Als het verder de liefde van je leven is en dit het enige minpunt wat nu naar voren is gekomen door die sterilisatie zou ik hem best op deze manier een extra zetje willen geven richting huisarts.

Maar dit blijkt dus niet het enige gedram en gedoe te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-10-2019 19:52
Precies die gedachten had ik ook. Heel eng, want je wereldbeeld is aan flarden. Je komt er alleen achter door heel eerlijk tegen jezelf te zijn, met een of meerdere "buitenstaanders" te gaan praten (professionals of niet). Een vriendin van mij kon na twee minuten zeggen wat er aan de hand was, ze legde er precies de vinger op hoewel ik mijn twijfels nooit eerder met iemand had gedeeld. Toen begon ik langzaam te vermoeden dat ik niet gek was. Stapje voor stapje. Heel eng, maar heel waardevol voor je eigen ontwikkeling en zelfbeeld, en absoluut de moeite waard, hoe jong of oud je ook bent.
Ik ben heel blij om te lezen dat het herkenbaar is voor mensen.
Ik weet ook niet in hoeverre ik dingen bij mezelf kan behalen of bij hem.. of dat de relatie dat nog goed kan maken. Of dat het eigenlijk meer een proces van bewustworden is en dat er dan eigenlijk geen redden meer aan is.
Ga zo even mn pb lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de tips wat betreft huisarts enzo wel.. ik ben ook bereid om er iets aan te doen, maar hij niet. En dat laat dan wel weer zien hoe hij het ziet. Hij wil iets en ik moet het doen. Hij wil iets niet en het gebeurd niet.
Ik ben er zo aan gewend dat zulke dingen niet meer doordringen. Of ik ben gewend ze te verdringen om een hoop drama en gedoe te voorkomen. Jullie laten me inzien, dat er misschien wel veel meer aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
07-10-2019 20:19
Het sluipt er inderdaad in. Heb 10 jaar narcist overleefd, dan maak je dat ook mee. Je hebt er vaak geen erg in, en wat jij zegt, je gaat aan jezelf twijfelen. Maar je kunt dat wel terug vinden, is mij ook gelukt. Sterker dan ooit in mijn schoenen, mijn vrouwelijkheid helemaal terug ook. Heb nooit beter in mijn vel gezeten! Dus het kan echt.

Om de kinderen bij elkaar blijven is niet zo'n goede reden, he. Die kinderen voelen toch als er iets niet goed zit tussen papa en mama. En vaak is het dan juist een zege als er weer rust komt.
Ik zal niet zeggen dat je weg moet gaan, maar ik zou zeker aan mezelf gaan werken, en ja, met een therapeute of coach kan heel steunend en helend werken. Die geven weer helderheid.
Ik heb het ook gedaan omdat ik niet eens meer wist hoe een relatie hoorde te functioneren.
Ik wens je heel veel sterkte! En begin met kleine stapjes voor jezelf te kiezen, "nee" tegen hem en dus "ja" tegen jezelf.
Bereid je wél voor dat hij tegen gaat sputteren als zijn prettig gespreide bedje ineens niet meer zo makkelijk is. Ben daar op voorbereid. Maar doe het alsnog.
Mag ik je vragen hoe dat was en hoe dat is gegaan? Mag ook in pb. Ik merk ook heel wat narcistische trekjes bij hem..
Ik ben gewoon zo vaak in tweestrijd; dan denk ik heel slecht over hem.. dan gaat het weer beter en probeer ik de goede dingen te zien. Het complete plaatje.. gezin compleet om vervolgens weer hard te twijfelen als hij zich als botte hork gedraagt. Dan denk ik overdrijf ik? Maak ik dingen groter dan ze zijn? Hij heeft ook goede kanten.. en ga zo maar door
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:00
Nou Ik begin dus al te kokhalzen als ik het proef, dat is het juist.. anders zou het een kwestie zijn van effe "doorbijten" :mrgreen: en slikken. Maar dat lukt dus niet..
dan moet je het niet doen anders moet je eens een glas vullen met zijn afscheiding en dwingt hem dan van het eens op te drinken eens zien of hij het zo lekker en geil vindt
_melon schreef:
07-10-2019 21:04
Na het hele topic; nee ik ook niet meer. Maar dit was nog op pagina 1, toen de aap nog niet uit de mouw was.
Dan ook niet wat mij betreft. Het is een volwassen man en hij weet dondersgoed dat er iets niet goed is gegaan. Het is toch belachelijk dat zijn vrouw hem een worst voor moet houden zodat hij voor zijn gezondheid naar de dokter gaat?
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje, ik krijg hoe meer ik de reacties hier lees, echt medelijden met je. Denk dat je nog een hele weg hebt af te leggen om terug je IK te vinden, terug jezelf te vinden van voor je huwelijk. Berijd je voor dat je nog moeilijke tijden gaat moeten doorlopen, je man zal zijn uiterste best doen om je zijn wil, zijn gedacht te blijven uitspelen op je met de nodige gevolgen voor je. Ik wens je veel sterkte hierin.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook belachelijk. Echter was er vorige week nog een heel artikel in het nieuws over teelbalkanker. Dat meer dan 80% van de mannen met teelbalkanker verandering had gemerkt/voelde, maar niet naar de dokter ging. Want, je broek laten zakken voor een huisarts is gênant.
Het is sowieso belachelijk hoe veel mannen niet naar de huisarts willen (voor welk probleem dan ook). Sommige mannen hebben misschien wel een worst nodig dan?
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:45
Je hebt gelijk.
Natuurlijk heeft hij ook lieve kanten, maar over het algemeen is hij een man met een moeilijk karakter.
Best wel apart om te zien dat jullie als buitenstaanders daar met zo'n voorbeeld al zo door heen prikken.

Je moet naar de daden kijken van de man. Zijn deze egoïstisch?
Hij kan wel zeggen ‘maar schatje ik hou toch van je’ en je vervolgens willen dwingen zijn sperma door te slikken. Dat is nogal tegenstrijdig.

Wat ontzettend jammer dat je je al jaren wegcijfert.
Tijd om je leven weer in eigen handen te nemen!

Hoe oud zijn jullie kinderen?
Werk je?
Mocht jullie relatie ooit klappen kun je dan op eigen benen staan?
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 14:28
Ja.. nu ik er zo over nadenk is hij eigenlijk wel vaker zo.
Jullie reacties helpen me ook echt hoor, ik zie zo in dat het niet normaal is hoe hij doet.
Nou, da's dan iets waar ik blij van wordt.
Want voor de rest zit ik me hier echt boos te maken om je man. Arrogante zak.
Alle scheldwoorden komen in mij op die ik hem graag zou willen toe schreeuwen, wat denkt hij wel niet :cencored:
Misschien een zweep kopen en zodra hij erover begint die over zijn edele delen slaan? :whip: en dan zeg je daarna dat dit nou jouw fantasie was en je dat elke dag wil doen.

Nee sorry, hier heb je ook niks aan hè, mijn fantasie gaat met me op de loop.

Ik ga nog even verder lezen... Hoop dat hij wat meer aan jou kan denken en jij ook beter voor jezelf op gaat komen.
Dat verdien jij.
justagirly wijzigde dit bericht op 08-10-2019 04:35
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-10-2019 21:48
Ja dat is ook belachelijk. Echter was er vorige week nog een heel artikel in het nieuws over teelbalkanker. Dat meer dan 80% van de mannen met teelbalkanker verandering had gemerkt/voelde, maar niet naar de dokter ging. Want, je broek laten zakken voor een huisarts is gênant.
Het is sowieso belachelijk hoe veel mannen niet naar de huisarts willen (voor welk probleem dan ook). Sommige mannen hebben misschien wel een worst nodig dan?
Of wat minder ego gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-10-2019 14:49
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? En heb je wel vaker gemerkt dat hij op zijn strepen bleef staan en jij maar water bij de wijn bleef doen? Misschien zit ik ernaast hoor, maar ik herken dit wel. En het duurde jaren voordat ik die dynamiek doorhad.
Ik ook. Ben nog boos. Bij vlagen.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 18:45
Bedankt voor je reactie. Ervaring vanuit een man gezien. Laat toch wel zien dat er echt veel meer vrouwen zijn, die zich er niet eens aan wagen.
Hoe zou hij toch aan die opvatting komen dat ik daar dan een uitzondering in zou zijn...
Omdat hij dat gewoon wil van jou en het dus eist omdat jij er ws bijna alles aan doet om hem dat te geven wat hij wil.
Hij, hij en nog eens hij.
Alle reacties Link kopieren
:hug: :hug: :hug:

Herfstblaadje, ik wens je veel sterkte bij het oplossen van deze ongelijkwaardige situatie.

Zet m op, je kunt het en je verdient het om beter behandeld te worden hoor!! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor alle reacties! :hug:
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-10-2019 21:48
Ja dat is ook belachelijk. Echter was er vorige week nog een heel artikel in het nieuws over teelbalkanker. Dat meer dan 80% van de mannen met teelbalkanker verandering had gemerkt/voelde, maar niet naar de dokter ging. Want, je broek laten zakken voor een huisarts is gênant.
Het is sowieso belachelijk hoe veel mannen niet naar de huisarts willen (voor welk probleem dan ook). Sommige mannen hebben misschien wel een worst nodig dan?


Ik heb dat artikel ook gelezen en mij verbaasd dat er veel mannen zijn die hun broek niet durven laten zakken bij de huisarts.
Mijn vrouw hoeft echt niet per se mijn sperma door te slikken en ik heb niet per se de drang om het in haar mond te deponeren, ook bij seks is respect voor elkaar hebben een ding wat je niet uit het oog moet verliezen.
Mijn vrouw heeft vermoedelijk als gevolg van de overgang vaginaal een probleem, penetreren de laatste keer was een pijnlijke gebeurtenis en had tot gevolg dat van mijn penis de huid gedeeltelijk weg was je zag zo het rauwe vlees en dat deed goed zeer, vervolgens genas het eerst niet dus ik al snel naar de huisarts en kreeg een zalfje.

Het is nu wel geheeld maar mijn voorhuid zit deels vast aan mijn eikel en er lijken openingen (holle ruimte) tussen eikel en voorhuid te zitten.
Ik heb voorzichtig geprobeerd dat weer los te trekken maar dat lukt niet.
Penetreren is al langere tijd niet mogelijk en mijn vrouw loopt bij een gynaecoloog die niets kan vinden maar haar en mij door stuurt naar en seksuoloog, wij hebben de keuze gemaakt eerst naar een Tantra massage sessie te gaan, ondertussen is het oraal en hand werk hoe jammer ook en mijn kwakje wordt uitgesmeerd of doorgeslikt net in wat voor spel/ mood we zitten.

Vorige week terug geweest bij de huisarts en die stuurt me nu door naar de uroloog het zal toch weer losgehaald moeten worden want nu doet het zelfs pijn bij het aftrekken.
Dus er zijn mannen die het geen probleem vinden om hun broek bij de dokter uit te trekken en aangezien hij gesteriliseerd is zal dat denk ik het probleem niet zijn maar eerder bang zijn voor wat er aan de hand kan zijn.
Ik heb dat niet al deze dingen bespreken we even samen, mijn vrouw maakt meestal de afspraak ik kan slecht op mijn werk zeggen tegen de assistente dat mijn voorhuid aan mijn penis vast zit waar mijn collega`s lekker meeluisteren.

Om een lang verhaal kort te maken bijna altijd is een goede communicatie het eerste belangrijke en als je er pratend samen niet uitkomt ga dan samen naar de huisarts, de seksuoloog of wat dan ook.
Ik zelf vond de eerste sessie Tantra healing heel bijzonder en liefdevol, de eerste paar keren gaan we volgens de afspraak ieder afzonderlijk en daarna volgt of volgen er gezamenlijke sessies en ook daar is het respectvol aanraken en respectvol gedrag naar elkaar tussen gever en ontvanger belangrijk even als duidelijk aangeven hoever de gever mag gaan en wat je absoluut niet wilt dat hij of zij doet.
Dus ook dan is praten en duidelijk zeggen wat je wel en niet wilt een belangrijk punt.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
09-10-2019 10:34
.....
Goed verhaal, lekker kort
Seriously?
MeredithGrey schreef:
09-10-2019 11:10
Goed verhaal, lekker kort

Fijn ook dat hij steeds zo onnodig al die ranzige details met ons deelt. Die gaat dus onder de negeer. :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven