Situatie over pijpen

07-10-2019 08:58 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar jullie meningen/tips/inzichten

Man en ik zijn 12 jaar samen. Hebben een goed seksleven op een ding na...
Sinds mijn man gesteriliseerd is, krijg ik het dus niet meer voor elkaar om te slikken bij het klaar pijpen. Hij komt nu langzamer klaar met minder kracht er achter waardoor ik dus echt ga kokhalzen. Ik kan er niks aan doen.. ik zie er nu tegen op om dat te doen..
Mijn man blijft er maar over zeuren, dus het begint best wel een ding te worden.
Ik pijp wel vaak, maar dan niet dat hij klaar komt in mijn mond.
Ik weet niet hoe we deze situatie kunnen veranderen. Ik begin het onderhand wel beu te worden dat het steeds benoemd wordt. Dat laat toch wel zien dat hij het niet accepteert en het echt belangrijk vindt..
Alle reacties Link kopieren
en TO, hoe is het nu opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
07-10-2019 12:02
Ja dat merk je dus echt wel. Tenminste bij mijn man zit er groot verschil tussen voor en na. Dat zegt hij zelf ook. Of het hoort weet ik niet, hij heeft ook heel lang pijn gehad aan zijn balzak, maar hij vertikt het om terug naar de dokter te gaan.
Hij merkt trouwens ook veel verschil met plassen. Zit veel minder kracht achter.
Ik zou 'm gauw naar de dokter sturen, als het spuiten én plassen mider krachtig gaat kan het ook zijn prostaat zijn. Niet twijfelen!
MeredithGrey schreef:
07-10-2019 17:50
ik heb best wat mannen versleten, maar er heeft er nog nooit eentje lopen drammen dat ik niet slik of dat hij niet in mijn mond mag klaarkomen. De meesten doen dit overigens uit zichzelf ook niet. Van dit gedram zou ik spontaan opdrogen en helemaal geen seks meer willen hebben.
Het is inderdaad geen absolute vereiste, maar als man kan ik je wel garanderen dat het fucking geil is om in haar mond te spuiten, zeker als ze het dan nog eens inslikt en het intieme moment niet verstoort met haastig naar het toilet te rennen. Als er zonder vooraf af te spreken gepijpt wordt, geef ik wel altijd tijdig aan te moeten ejaculeren, zodat ze nog de eigen keuze heeft.

Ik begrijp TO als ze het niet meer wil, maar je kan niet op haar man afgeven om er om te vragen. Voorheen deed ze het immers wel gewoon... Vreemd overigens dat enkel de kracht afneemt en dat de smaak van het sperma niet verandert.
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 09-10-2019 17:33
Reden: Typi
0.10% gewijzigd
Charles_Gentle28 schreef:
09-10-2019 15:34
Het is inderdaad geen absolute vereiste, maar als man kan ik je wel garanderen dat het fucking geil is om in haar mond te spuiten, zeker als ze het dan nog eens inslikt en het intieme moment niet verstoort met haastig naar het toilet te rennen. Als er zonder vooraf af te spreken gepijpt wordt, geef ik wel altijd tijdig aan te moeten ejaculeren, zodat ze nog de eigen keuze heeft.

Ik begrijp TO als ze het niet meer wil, maar je kan niet op haar man afgeven om er om te vragen. Voorheen deed ze het immers wel gewoon... Vreemd overigens dat enkel de kracht afneemt en dat de smaak van het sperma niet veranderd.
1. Niet alle mannen vinden dat geil
2. Als hij het één keer vraagt is het niet erg, maar hij blijft erom zeuren en komt vervolgens met argumenten dat elke vrouw het doet. Daarnaast moet hij er gewoon niet over zeuren aangezien hij degene is die weigert naar de dokter te gaan. Overigens is het de kracht en smaak die veranderd is, daarom wil TO het niet meer doen.
.
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 09-10-2019 17:33
Reden: Dubbel
99.71% gewijzigd
Suzan_1991 schreef:
09-10-2019 15:45
Daarnaast moet hij er gewoon niet over zeuren aangezien hij degene is die weigert naar de dokter te gaan.
Volledig akkoord.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-10-2019 11:28
en TO, hoe is het nu opgelost?
Nou, niet.
Hij zou er over ophouden aangezien hij niet naar de dokter wil.
Maar vandaag maakte hij weer een opmerking zogenaamd als grapje, maar op zo'n sluwe manier (dus niet letterlijk maar hij doelde er wel op). Toen vroeg ik waarom benoem je het nou toch weer? En toen zei hij "nee hoor ik heb niks benoemd" dus ik zei: nee, maar je doelt daar wel op. "Ja dat klopt" zei hij.
Dus hij is er maar liefst een dag niet over begonnen. Hopeloos is het..
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-10-2019 15:34
Het is inderdaad geen absolute vereiste, maar als man kan ik je wel garanderen dat het fucking geil is om in haar mond te spuiten, zeker als ze het dan nog eens inslikt en het intieme moment niet verstoort met haastig naar het toilet te rennen. Als er zonder vooraf af te spreken gepijpt wordt, geef ik wel altijd tijdig aan te moeten ejaculeren, zodat ze nog de eigen keuze heeft.

Ik begrijp TO als ze het niet meer wil, maar je kan niet op haar man afgeven om er om te vragen. Voorheen deed ze het immers wel gewoon... Vreemd overigens dat enkel de kracht afneemt en dat de smaak van het sperma niet verandert.

Nou het is geen vragen. Daarbij is er een reden waarom ik het nu niet meer doe. Doet dat er dan niet toe alleen omdat ik het voorheen wel deed??
En daarbij heb ik sperma nooit lekker gevonden, maar was het te doen omdat het toen voor even was en dat ik het dus minder proefde. Als het langzaam gaat, proef je het beter en ga ik dus kokhalzen.
Alle reacties Link kopieren
TO, je hoeft je niet te verantwoorden!
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 19:25
Nou het is geen vragen. Daarbij is er een reden waarom ik het nu niet meer doe. Doet dat er dan niet toe alleen omdat ik het voorheen wel deed??
En daarbij heb ik sperma nooit lekker gevonden, maar was het te doen omdat het toen voor even was en dat ik het dus minder proefde. Als het langzaam gaat, proef je het beter en ga ik dus kokhalzen.
Precies. Ook al deed je het elke dag en wil je het nu niet meer, dan is dat je goed recht. Belachelijk ook dat hij weigert naar de huisarts te gaan, misschien is er wel serieus iets mis.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 19:22
Nou, niet.
Hij zou er over ophouden aangezien hij niet naar de dokter wil.
Maar vandaag maakte hij weer een opmerking zogenaamd als grapje, maar op zo'n sluwe manier (dus niet letterlijk maar hij doelde er wel op). Toen vroeg ik waarom benoem je het nou toch weer? En toen zei hij "nee hoor ik heb niks benoemd" dus ik zei: nee, maar je doelt daar wel op. "Ja dat klopt" zei hij.
Dus hij is er maar liefst een dag niet over begonnen. Hopeloos is het..
Kinderachtig vooral :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 19:22
Nou, niet.
Hij zou er over ophouden aangezien hij niet naar de dokter wil.
Maar vandaag maakte hij weer een opmerking zogenaamd als grapje, maar op zo'n sluwe manier (dus niet letterlijk maar hij doelde er wel op). Toen vroeg ik waarom benoem je het nou toch weer? En toen zei hij "nee hoor ik heb niks benoemd" dus ik zei: nee, maar je doelt daar wel op. "Ja dat klopt" zei hij.
Dus hij is er maar liefst een dag niet over begonnen. Hopeloos is het..
Wat een kinderachtig figuur.
Ik ben niet van de 'pikstraf'
Maar als hij niet naar de dokter wil en zo lol van de seks aan het vergallen is.... dan mag ie op de logeerkamer slapen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je Herfstblaadje. Jammer dat de communicatie op deze manier verloopt. Niet leuk. Misschien is het wel verstandig om (voorlopig) je schouders op te halen bij dit soort opmerkingen en ook even geen zin in seks meer te hebben. Totdat hij met een oplossing komt. Dit gaat namelijk niet over seks, dit gaat over elkaars behoeftes en grenzen serieus nemen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Wat Bulbul zegt!!

Grenzen stellen TO!
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
09-10-2019 19:59
Wat naar voor je Herfstblaadje. Jammer dat de communicatie op deze manier verloopt. Niet leuk. Misschien is het wel verstandig om (voorlopig) je schouders op te halen bij dit soort opmerkingen en ook even geen zin in seks meer te hebben. Totdat hij met een oplossing komt. Dit gaat namelijk niet over seks, dit gaat over elkaars behoeftes en grenzen serieus nemen.

Dat is zo, maar geen seks is denk ik ook niet de oplossing. Opmerkingen maakt hij toch wel. Hij gaat anders alleen maar vervelender doen verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik andere acties gaan ondernemen, elke keer als hij zo flauw doet.
Alle reacties Link kopieren
Que?
Vind jij de seks dan nog wel leuk?
Klinkt meer als een moetje. Als een verwend kind zn zin geven om van t gezeur af te zijn.
Kom jij wel aan je trekken?
Been there, done that, got the T-shirt.
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 20:25
Dat is zo, maar geen seks is denk ik ook niet de oplossing. Opmerkingen maakt hij toch wel. Hij gaat anders alleen maar vervelender doen verwacht ik.
Maar uiteindelijk geef je hem dan weer zijn zin. Heb je er zelf überhaupt nog wel plezier in? Op deze manier klinkt het net alsof je het ziet als een verplichting, omdat hij anders vervelend gaat doen.
Echt hoor, als mijn man zich zo zou gedragen (als een klein kind dus), dan behandel ik hem daar ook naar. Dan maar even geen seks. In jouw geval heeft hij de verantwoordelijkheid over 3 kinderen, je gezondheid zo aan je laars lappen is dan echt geen optie.
Alle reacties Link kopieren
De aanhouder wint hoopt hij miss. Probeer de cesar Milan aanpak eens.
Alle reacties Link kopieren
Tuttuttut schreef:
09-10-2019 21:07
De aanhouder wint hoopt hij miss. Probeer de cesar Milan aanpak eens.
:lol: :lol: :lol:
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 20:25
Dat is zo, maar geen seks is denk ik ook niet de oplossing. Opmerkingen maakt hij toch wel. Hij gaat anders alleen maar vervelender doen verwacht ik.
Ja, maar wat wil jij?
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 19:22
Nou, niet.
Hij zou er over ophouden aangezien hij niet naar de dokter wil.
Maar vandaag maakte hij weer een opmerking zogenaamd als grapje, maar op zo'n sluwe manier (dus niet letterlijk maar hij doelde er wel op). Toen vroeg ik waarom benoem je het nou toch weer? En toen zei hij "nee hoor ik heb niks benoemd" dus ik zei: nee, maar je doelt daar wel op. "Ja dat klopt" zei hij.
Dus hij is er maar liefst een dag niet over begonnen. Hopeloos is het..
TO, ben je wel eens flink boos geworden op jouw man? Kun of durf jij je boosheid überhaupt te uiten in het dagelijks leven?
Suzan_1991 schreef:
09-10-2019 20:37
Maar uiteindelijk geef je hem dan weer zijn zin. Heb je er zelf überhaupt nog wel plezier in? Op deze manier klinkt het net alsof je het ziet als een verplichting, omdat hij anders vervelend gaat doen.
Echt hoor, als mijn man zich zo zou gedragen (als een klein kind dus), dan behandel ik hem daar ook naar. Dan maar even geen seks. In jouw geval heeft hij de verantwoordelijkheid over 3 kinderen, je gezondheid zo aan je laars lappen is dan echt geen optie.
Hier ben ik het mee eens. En de seks klinkt inderdaad als een moetje om hem tevreden te houden.
Zorgt hij in bed wel dat jij aan je trekken komt, laat hij je klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
Eyeofthetiger schreef:
09-10-2019 22:32
TO, ben je wel eens flink boos geworden op jouw man? Kun of durf jij je boosheid überhaupt te uiten in het dagelijks leven?
Ook benieuwd naar?
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje01 schreef:
09-10-2019 20:25
Dat is zo, maar geen seks is denk ik ook niet de oplossing. Opmerkingen maakt hij toch wel. Hij gaat anders alleen maar vervelender doen verwacht ik.
een hartgrondig:
Is het nou Godverdomme afgelopen kan echt helpen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven