Het is mijn probleem, hoe moet ik er mee om gaan?

08-10-2019 13:20 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit ergens mee en zou graag van jullie horen wat ik het beste kan doen of wat jullie er van vinden. Het zit zo, ik heb al 6 maanden een enorm leuke relatie met mn vriendin. We kunnen het heel goed met elkaar vinden en er zijn haast nooit problemen tussen ons.

Alleen is het zo dat ik laatst met haar begonnen ben over ons seks verleden. Ze heeft me toen verteld met wie ze allemaal seks heeft gehad en daar voel ik me een beetje rot om.

We zijn beiden student en ze woont in een groot studenten huis ( eigenlijk 2 huizen bij elkaar) en in ze heeft een paar maanden voordat we met elkaar gingen 2 keer seks gehad met een huisgenoot van het andere huis en was 3 maanden lang vast fuckbuddies met een jongen uit haar eigen huis. Daarnaast is ze ongeveer 7 maanden voor ons ook nog met 2 vrienden van me meerdere malen naar bed. Ook heeft ze met een van haar beste vrienden 2 keer het bed gedeeld.

Dit allemaal laat me een beetje rot voelen, ik kom regelmatig bij haar huis over de vloer en iedereen is het huis is erg hecht, ze is nog goede vrienden met die huisgenoten en ook met die beste vriend van haar.

Het idee dat zij weten hoe het is om seks te hebben met haar en weten hoe ze er naakt uit ziet terwijl ze nu mijn vriendin is laat me erg naar voelen. Die vrienden van mij ben ik nu niet meer zo hecht mee en zie ik haast nooit meer dus dat boeit me ook niet zo erg meer.

Het is dat jaar niet makkelijk voor haar geweest. Ze kwam net uit het dorp in de stad wonen en was een beetje uitgekotst in het dorp waar ze woonde. Ze voelde zich aan het eind van het jaar een beetje alleen. Toen ze in de stad kwam wonen kreeg ze een fuckbuddy waarmee ze ongeveer een maandje of 7 mee was. Daar was ze die tijd heel lang verliefd op en hij niet op haar. Dat liet haar nog meer alleen voelen. Ze zegt dat al die jongens daarbuiten een beetje rebounds van hem waren om hem te vergeten.
Ze zei ook dat ze ook echt niet seks had met al die jongens om de seks. Meer om haar eenzaamheid en onzekerheid op te vullen die ze kreeg doordat die jongen haar geen aandacht gaf. Ze was dat jaar namelijk wel heel erg onzeker over haarzelf en ze zocht eigenlijk meer naar die arm om haar heen na de seks dan naar de seks zelf zei ze.


Ik ben de laatste tijd een beetje doorgedraaid hierdoor en begin een beetje onzeker te worden over mezelf, of onze seks bv wel net zo goed is of het beste in verhouding tot die fuckbuddies. Ze heeft me toen verteld dat ik er echt niet over in hoef te zitten. Ze vind de seks met mij veel beter als met hun zegt ze. Ook was de seks met die huisgenoot waar ze 3 maanden regelmatig mee had niet goed zei ze. Was alleen om aandacht te krijgen. En hij wist echt niet wat hij deed in bed volgend haar.

Weet niet helemaal of ze daar eerlijk over is omdat het zo is of omdat het wel heel erg fijn is voor mij om dat aan te horen. Het was en is namelijk wel echt een alfamannetje en erg zelfverzekerd. Ik ben bang dat ze daar een beetje over “liegt”. Is geen liegen, misschien meer voor mijn eigen bestewil.
Want je als je 20 keer seks met iemand hebt dan raak je op een gegeven moment wel ingespeeld op elkaar toch? En ze is wel eens klaar gekomen bij hem zei ze, dan kan de seks toch nooit echt slecht zijn? Of ben ik nu te veel aan het doordenken?


Het liefste wil ik hier voor mezelf een goede mindset voor bedenken om me er niet meer zo slecht over te laten voelen en gewoon blij te zijn met hoe zij is en me niet meer zo erg door het verleden te laten beïnvloeden . Ze zegt dat onze seks de beste is die ze ooit heeft gehad en dat laat me wel beter voelen over de situatie. Dat laat me “beter” voelen dan al die andere jongens. En aan de andere kant denk ik ook bij mezelf laat je niet zo kennen man, ze is nu met jou omdat jij haar helemaal gek maakt en ze van je houdt. Als ze met die huisgenoten of andere jongens zou willen zijn was ze daar wel bij gebleven. Want die fuckbuddie uit dr huis was namelijk wel verliefd op haar. Ook die beste vriend was verliefd op haar, toen heeft ze hem laten vallen voor mij dus dat is ook wel goed voor het zelfvertrouwen.

Heeft er iemand tips om mn gevoel hier het beste aan de kant te zetten? Ik wil heel graag met mn vriendin door, ze maakt me enorm blij en de seks is geweldig, alles is geweldig. Ik wil haar echt niet verliezen door dit een te groot probleem te laten worden. Het is alleen zo kut dat als ik haar huisgenoten onder ogen kom dat de beelden in mn hoofd schieten dat ze seks met hun aan het hebben heeft.

Heeft er iemand tips wat ik het beste kan doen?

Word echt enorm gewaardeerd!
Alweer? Deze hadden we laatst toch ook al?
Jongen toch, je maakt seks veel te groot. Hoe ze er naakt uitziet: zoals iedere vrouw, met wat kleine variaties. Hoe seks met haar is: vast lekker.

En wat dan nog?
Alle reacties Link kopieren
Praat er dan ook gewoon niet over.. Maarja, nu te laat..

Ook al die details, wat ze er bij voelde wie het wel kon en wie niet, dit moet je ook gewoon allemaal niet willen weten.
Overigens TO, een kut slijt niet door intensief gebruik maar wordt juist beter!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
08-10-2019 15:25
Alweer? Deze hadden we laatst toch ook al?
klopt
To is back! new name, same vengeance
Ze vind de seks met mij veel beter als met hun zegt ze.
Ook was de seks met die huisgenoot waar ze 3 maanden regelmatig mee had niet goed zei ze.
En hij wist echt niet wat hij deed in bed volgens haar.

Uh-huh. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer heette hij Daan
eenvoudig terug te vinden
Alle reacties Link kopieren
euhm, mindfulness... dat je jezelf traint aan andere dingen te denken zeg maar?
Lorem Ipsum
Pffffff alweer
Optie 1: Een vriendin zoeken die niet samenwoont met mannen waar ze het bed mee heeft gedeeld.

Optie 2: Niet meer bij haar thuis afspreken.

Optie 3: Man the fuck up.
Omdenken jongen ! Verander het nadeel in een voordeel. En verder, weleens van de 80/20 regel gehoord ? (Google)
Het is voor 80% fantastisch, maar het enige waaraan je denkt is die 20% waar je niet tevreden over bent. Dat verpest die 80% op de lange duur totaal. Dus weet waar je mee bezig bent !
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
08-10-2019 15:29
Jongen toch, je maakt seks veel te groot. Hoe ze er naakt uitziet: zoals iedere vrouw, met wat kleine variaties. Hoe seks met haar is: vast lekker.

En wat dan nog?
Ja vind het gwn niet fijn dat zij zo iets kunnen hebben van wij hebben dr al gehad voor jou.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
08-10-2019 15:43
Overigens TO, een kut slijt niet door intensief gebruik maar wordt juist beter!
Hahah die hou ik er in!
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
08-10-2019 16:01
euhm, mindfulness... dat je jezelf traint aan andere dingen te denken zeg maar?
Ja dat kan vast helpen. Wat zelfverzekerder worden ook vast
Alle reacties Link kopieren
Francien2019 schreef:
08-10-2019 16:37
Omdenken jongen ! Verander het nadeel in een voordeel. En verder, weleens van de 80/20 regel gehoord ? (Google)
Het is voor 80% fantastisch, maar het enige waaraan je denkt is die 20% waar je niet tevreden over bent. Dat verpest die 80% op de lange duur totaal. Dus weet waar je mee bezig bent !
Dus gewoon meer aan de leuke dingen denken? En de negatieve delen accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Beetje triest dat je het zo nodig hebt om 'de beste van alle mannen' te zijn. Wie is hier nou een alfa mannetje?
Misschien (waarschijnlijk) ben je heel middelmatig. Boeiend, zij vindt het blijkbaar goed genoeg om bij je te blijven. Maar als je hier over gaat lopen zeveren waarschijnlijk niet lang meer.
Alle reacties Link kopieren

Het idee dat zij weten hoe het is om seks te hebben met haar en weten hoe ze er naakt uit ziet terwijl ze nu mijn vriendin is laat me erg naar voelen.


Want? Ze is jouw bezit? Alleen jij zou dat mogen zien en weten?
Zoneschijn56 schreef:
08-10-2019 17:59
Dus gewoon meer aan de leuke dingen denken? En de negatieve delen accepteren?
Ook, maar dat bedoel ik niet helemaal.

Met omdenken bedoel ik in jou geval : ja, er zijn meer mannen die jou vriendin naakt hebben gezien en ze heeft seks met hen gehad. Dat kan toch ook een spannende gedachte zijn ? Bovendien, ze houdt van seks, heerlijk toch ? Prijs jezelf gelukkig.

En, omdat je je blijkbaar ongemakkelijk en minderwaardig voelt tov die andere mannen : train jezelf in zo’n situatie om trots te zijn. Ze heeft voor jou gekozen. Zij ligt in bed bij jou en jullie hebben het fijn samen. Die andere mannen hebben het nakijken.

Dus hup, die schouders recht, hoofd omhoog en geniet van je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft ook veel bedpartners gehad. Maar lekker boeiend, weet ze tenminste wat ze doet. En dat je die mensen kent? Maakt toch niet uit Daan.. Komt goed ouwe reus. Lekker overheen gaan en nergens aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
08-10-2019 18:09
Beetje triest dat je het zo nodig hebt om 'de beste van alle mannen' te zijn. Wie is hier nou een alfa mannetje?
Misschien (waarschijnlijk) ben je heel middelmatig. Boeiend, zij vindt het blijkbaar goed genoeg om bij je te blijven. Maar als je hier over gaat lopen zeveren waarschijnlijk niet lang meer.
Ja wil haar graag de beste seks bieden die ze ooit heeft gehad. Dat laat me gewoon beter over alles voelen.

Wat bedoel je precies met middelmatig? Ik heb vast veel meer te bieden dan seks voor haar en we hebben het erg leuk met elkaar als we samen zijn. Dus dat is genoeg voor haar. Maar juist daarom ben ik bang dat ze de seks wel accepteerd zoals het is.

Maar aan de andere kant wil ik het ergens wel geloven dat ik echt de beste ben. Ze zegt dat ze bij mij voor het eerst elke keer kan klaar komen. In het begin stond onze relatie alleen uit seks dus dat geeft ook wel aan dat ze het niet verkeerd vond. Ook noemde haar vrienden ons altijd konijntjes door de vele seks die we hadden. En is ze bij mij voor het eerst alleen van penetratie klaar gekomen ( sorry misschien wat te veel info). Maarja denken jullie dat het aannemelijk is om dat echt te geloven?
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
08-10-2019 18:14

Het idee dat zij weten hoe het is om seks te hebben met haar en weten hoe ze er naakt uit ziet terwijl ze nu mijn vriendin is laat me erg naar voelen.


Want? Ze is jouw bezit? Alleen jij zou dat mogen zien en weten?
Tuurlijk niet. Ze is echt niet mn bezit maar het doet me gwn wat dat die jongens ook weten hoe ze is zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Zoneschijn56 schreef:
08-10-2019 18:45
Ja wil haar graag de beste seks bieden die ze ooit heeft gehad. Dat laat me gewoon beter over alles voelen.

Wat bedoel je precies met middelmatig? Ik heb vast veel meer te bieden dan seks voor haar en we hebben het erg leuk met elkaar als we samen zijn. Dus dat is genoeg voor haar. Maar juist daarom ben ik bang dat ze de seks wel accepteerd zoals het is.

Maar aan de andere kant wil ik het ergens wel geloven dat ik echt de beste ben. Ze zegt dat ze bij mij voor het eerst elke keer kan klaar komen. In het begin stond onze relatie alleen uit seks dus dat geeft ook wel aan dat ze het niet verkeerd vond. Ook noemde haar vrienden ons altijd konijntjes door de vele seks die we hadden. En is ze bij mij voor het eerst alleen van penetratie klaar gekomen ( sorry misschien wat te veel info). Maarja denken jullie dat het aannemelijk is om dat echt te geloven?
Daan, het boeit echt helemaal niks of jij nou degene bent die haar het beste te grazen neemt of niet. Door deze onzekerheid vanuit jou kant droogt zij waarschijnlijk net zo snel op als een regendruppel in death valley.
Alle reacties Link kopieren
Francien2019 schreef:
08-10-2019 18:31
Ook, maar dat bedoel ik niet helemaal.

Met omdenken bedoel ik in jou geval : ja, er zijn meer mannen die jou vriendin naakt hebben gezien en ze heeft seks met hen gehad. Dat kan toch ook een spannende gedachte zijn ? Bovendien, ze houdt van seks, heerlijk toch ? Prijs jezelf gelukkig.

En, omdat je je blijkbaar ongemakkelijk en minderwaardig voelt tov die andere mannen : train jezelf in zo’n situatie om trots te zijn. Ze heeft voor jou gekozen. Zij ligt in bed bij jou en jullie hebben het fijn samen. Die andere mannen hebben het nakijken.

Dus hup, die schouders recht, hoofd omhoog en geniet van je relatie.
Ja dat is ook wel zo. Door hier trots over te worden kan het me alleen maar sterker maken uiteindelijk. Maar dan moet ik eerst even zo ver zien te komen.

Ja ze houdt vast van seks idd. Dat ze nu met mij is geeft dan ook vast wel aan dat de seks vast niet slecht is. Wellicht wel de beste. Ze heeft inderdaad voor mij gekozen en is nu met mij.

Dat die jongens het voor het nakijken is ook wel een goed punt ja. Geeft alleen maar aan dat ik dingen toch een stuk beter doe dat ze wel met mij wil zijn.

Meer genieten is belangrijk ja. Zal proberen er op een positieve manier over te blijven denken.
Alle reacties Link kopieren
Male1996 schreef:
08-10-2019 18:50
Daan, het boeit echt helemaal niks of jij nou degene bent die haar het beste te grazen neemt of niet. Door deze onzekerheid vanuit jou kant droogt zij waarschijnlijk net zo snel op als een regendruppel in death valley.
Ja gelukkig bespreek ik het ook totaal niet met haar. Misschien ook deels waarom ik er hier over begin.
Weet ook dat dit geen positief effect heeft op onze relatie en ook niet op de seks.

Maar het blijft gwn te veel in mn hoofd zitten. Ze zegt dat ik de beste ben, wil dat graag geloven. Dat zou me beter laten voelen over de situatie. Minder over de rest van de jongens in te hoeven zitten aangezien die dan uberhaupt minder zouden kunnen bieden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven