Sex vakantie

08-10-2019 16:07 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik wil graag volgende zomer een erotische vakantie boeken voor mij en mijn man. Nu heb ik een beetje rondgekeken en zie dat er een aantal resorts zijn op zowel op gran canaria als wat verder weg in Mexico.

Wij houden van luxe en ik wil graag naar een net resort waar je vrijblijvend openlijk sex met elkaar mag hebben en bijvoorbeeld leuke thema avonden gehouden worden

Heeft iemand hier ervaring mee?

Xx
Alle reacties Link kopieren
Cap 'd arge of hoe heet dat in frankrijk?
Heb er zelf geen ervaring mee.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
de wereld wacht om ontdekt te worden
Dat is een naturistencamping. Volgens mij is het daar niet de bedoeling om openlijk seks te hebben hoor
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een keer op een swingersresort op Mexico geweest, met name omdat we daar geen badkleding bij het zwembad hoefden te dragen, maar we hebben wel wat avonden 'discotheek' meegemaakt. Ik had niet de indruk dat daar uberhaupt veel gebeurde, en ik heb in ieder geval niet mee gemaakt dat dat in het openbaar gebeurde. Er kwamen daar met name Amerikanen, wellicht dat die in het geheel genomen iets minder vrij zijn dan Europeanen? Maar ik weet niet of mijn ervaring representatief is voor alle Mexicaanse resorts.

We hebben op Jamaica een keer op een koppels only resort gezeten (niet swingers, maar meer dat er geen kinderen waren). Daar zagen we de boten met Britten van Hedonism voorbij komen. Dat zag er allemaal iets 'uitbundiger' uit, aat maar zeggen
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
08-10-2019 17:02
Dat is een naturistencamping. Volgens mij is het daar niet de bedoeling om openlijk seks te hebben hoor
Nou, het is wel een sekscamping ook hoor. Plus het hele uitgaansleven rondom de camping bestaat uit swingersclubs
Poeszie schreef:
08-10-2019 17:03
Nou, het is wel een sekscamping ook hoor. Plus het hele uitgaansleven rondom de camping bestaat uit swingersclubs
Hmm, zo presenteren ze zich niet op de site. Ik zat te overwegen om erheen te gaan maar dat lijkt me dan niet echt een leuke optie met een kind erbij. Jammer
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
08-10-2019 17:05
Hmm, zo presenteren ze zich niet op de site. Ik zat te overwegen om erheen te gaan maar dat lijkt me dan niet echt een leuke optie met een kind erbij. Jammer
Nee, ik zou daar persoonlijk niet heengaan met kind inderdaad. Er lopen vooral 's avonds best wel wat mensen rond die behoorlijk uitpakken qua kleding (SM/fetish/heel sexy, et cet). Hoewel er wel mensen waren met (kleine) kinderen. Je hebt qua strand ook wel een soort verdeling, van wel/geen seks, maar als je gewoon een leuke naturistische camping zoekt, zoek vooral verder zou ik zeggen.

Trouwens, beter dat je er nu bent achter gekomen :-D
Haha, nou zeker :biggrin: het klinkt wel heel erg gaaf namelijk zo'n grote plek met alles erop en eraan. Veel naturisten campings hebben niet zoveel faciliteiten heb ik het idee tenminste. Maargoed dat is een ander topic ik zal deze niet verder vervuilen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op Ibiza gewerkt, en een van mijn mannelijke Spaanse collega's ging dagelijks naar Es Cavallet (naturistenstrand). Daar loop je gewoon de duinen in als je op zoek bent naar seks, en het is ó-ve-ral. Gewoon open en bloot, met alles en iedereen wie wil er omheen. Misschien daar in de buurt iets luxe huren?
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2019 17:03
Nou, het is wel een sekscamping ook hoor. Plus het hele uitgaansleven rondom de camping bestaat uit swingersclubs
Overdrijven is ook een vak.., al heb je deels wel gelijk. Het is echter zeker geen seks-camping. Je wordt per direkt de camping af gezet als je daar óp de camping openlijk seks hebt (en daar melding van wordt gemaakt, iets wat niet altijd gebeurt). Echter buiten de camping, op een klein deel van het strand gebeurt van alles en nog wat. Er zijn inderdaad veel clubs, maar ik swing niet en kom er al jaren met veel plezier zonder aan enige escapades mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
08-10-2019 17:05
Hmm, zo presenteren ze zich niet op de site. Ik zat te overwegen om erheen te gaan maar dat lijkt me dan niet echt een leuke optie met een kind erbij. Jammer
Ik kwam er ook al als kind, altijd fijne vakanties gehad, maar zou heden ten dage er ook niet snel heen gaan met mijn kinderen als ik die had gehad. Ook al zie je er nog steeds genoeg kinderen tijdens de zomervakantie.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
08-10-2019 17:00
Cap 'd arge of hoe heet dat in frankrijk?
Heb er zelf geen ervaring mee.

Ja klopt had ik gezien maar dat is niet wat ik naar op zoek ben. De gemiddelde leeftijd ligt daar iets hoger. En graag zou ik naar een afgesloten resort willen waar geen pottenkijkers komen om stiekem te filmen
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2019 17:02
Wij zijn een keer op een swingersresort op Mexico geweest, met name omdat we daar geen badkleding bij het zwembad hoefden te dragen, maar we hebben wel wat avonden 'discotheek' meegemaakt. Ik had niet de indruk dat daar uberhaupt veel gebeurde, en ik heb in ieder geval niet mee gemaakt dat dat in het openbaar gebeurde. Er kwamen daar met name Amerikanen, wellicht dat die in het geheel genomen iets minder vrij zijn dan Europeanen? Maar ik weet niet of mijn ervaring representatief is voor alle Mexicaanse resorts.


We hebben op Jamaica een keer op een koppels only resort gezeten (niet swingers, maar meer dat er geen kinderen waren). Daar zagen we de boten met Britten van Hedonism voorbij komen. Dat zag er allemaal iets 'uitbundiger' uit, aat maar zeggen
Bedankt voor je reactie, klopt ik heb ook dingen voorbij zien komen van hodonism en dat sprak mij aan. Er moet vast iets te vinden zijn 😋
Alle reacties Link kopieren
VietjeH schreef:
08-10-2019 17:24
Ik heb op Ibiza gewerkt, en een van mijn mannelijke Spaanse collega's ging dagelijks naar Es Cavallet (naturistenstrand). Daar loop je gewoon de duinen in als je op zoek bent naar seks, en het is ó-ve-ral. Gewoon open en bloot, met alles en iedereen wie wil er omheen. Misschien daar in de buurt iets luxe huren?
Dank je wel voor je reactie, ik wil graag regens terecht wat gesloten is voor pottenkijkers om het maar te zeggen haha.

Zijn 1 x geweest maar niet ons ding. En mensen filmen stiekem. Ik wil mijzelf later niet terug vinden op internet
Alle reacties Link kopieren
Jenny80 schreef:
08-10-2019 18:03
Overdrijven is ook een vak.., al heb je deels wel gelijk. Het is echter zeker geen seks-camping. Je wordt per direkt de camping af gezet als je daar óp de camping openlijk seks hebt (en daar melding van wordt gemaakt, iets wat niet altijd gebeurt). Echter buiten de camping, op een klein deel van het strand gebeurt van alles en nog wat. Er zijn inderdaad veel clubs, maar ik swing niet en kom er al jaren met veel plezier zonder aan enige escapades mee te doen.
Ik vind het niet overdreven, tis maar wat je onder de definitie van sekscamping ziet. Ik heb nergens gezegd dat mensen openlijk op de camping seks hebben, maar een groot deel dost zich s avonds wel uit. En op het strand valt ook genoeg te zien. Ik vind het iig niet onder de noemer gewone camping vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gezocht, werd n.l. ook wel nieuwsgierig.
In gran canaria liggen er 2 hotels, in frankrijk 1 en op corfu 1.
Anders wordt het een bestemming buiten europa.
Kijk eens op swingervakanties.

En over cap 'd adge... ik hoor veel wilde verhalen daar. En niet alleen van het steand en de campings, maar het hele dorp. Overal.
Het risico op filmen is er wel groot natuurlijk.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Het is voor Nederlanders een wat lastige naam, maar het is Cap d'Agde, niet cap 'd adge of Cap 'd arge.

Als je met zoekmachine duckduckgo.com zoekt naar afbeeldingen van Cap d'Agde, met "Safe Search" op Off, dan zie je behalve gewone strand- en naturistenfoto's toch ook heel wat expliciete seksfoto's. Dus blijkbaar hoef je daar niet zoveel moeite te doen om in elk geval van alles te kunnen zien, Maar goed, dan loop je dus inderdaad wel kans dat je op internet te vinden bent :-)
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
09-10-2019 11:53
Ik heb even gezocht, werd n.l. ook wel nieuwsgierig.
In gran canaria liggen er 2 hotels, in frankrijk 1 en op corfu 1.
Anders wordt het een bestemming buiten europa.
Kijk eens op swingervakanties.

En over cap 'd adge... ik hoor veel wilde verhalen daar. En niet alleen van het steand en de campings, maar het hele dorp. Overal.
Het risico op filmen is er wel groot natuurlijk.
Nou leuk dat je ook nieuwsgierig bent geworden haha, zo ontdek je nog eens wat he.

Wat ik voor ogen heb is een mooi luxe resort met eigen strand of groot zwembad waar binnen de muren alles kan en mag en gezellige feestjes worden gehouden voor de gasten.

Ik ga nog even verder zoeken heb indd all wat dingen voorbij zien komen
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
09-10-2019 15:02
Het is voor Nederlanders een wat lastige naam, maar het is Cap d'Agde, niet cap 'd adge of Cap 'd arge.

Als je met zoekmachine duckduckgo.com zoekt naar afbeeldingen van Cap d'Agde, met "Safe Search" op Off, dan zie je behalve gewone strand- en naturistenfoto's toch ook heel wat expliciete seksfoto's. Dus blijkbaar hoef je daar niet zoveel moeite te doen om in elk geval van alles te kunnen zien, Maar goed, dan loop je dus inderdaad wel kans dat je op internet te vinden bent :-)
Je ziet indd heel veel cap d'Agde voorbij komen maar dit is niet waar ik naar op zoek ben. Wij houden van luxe, ik zou graag naar een resort gaan waar ik overdag lekker in mijn naki kan zonnen en wanneer we zin hebben hier niet voor naar de kamer hoeven.

Ik heb een paar resorts gevonden maar wat ik mij afvraag is de gemiddelde leeftijd hierbij. Ik zou het prettig vinden om ook stellen te ontmoeten op zo'n vakantie in onze leeftijd categorie en niet alleen 60+
Alle reacties Link kopieren
Ik ga elk jaar Gambia en dan laat ik mij openlijk nemen door een groep van die mooie, gespierde, donkere jonge jongens. Zo op het witte strand met de azuurblauwe zee ruisend op de achtergrond. Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Katja33 schreef:
09-10-2019 17:08
Je ziet indd heel veel cap d'Agde voorbij komen maar dit is niet waar ik naar op zoek ben. Wij houden van luxe, ik zou graag naar een resort gaan waar ik overdag lekker in mijn naki kan zonnen en wanneer we zin hebben hier niet voor naar de kamer hoeven.

Ik heb een paar resorts gevonden maar wat ik mij afvraag is de gemiddelde leeftijd hierbij. Ik zou het prettig vinden om ook stellen te ontmoeten op zo'n vakantie in onze leeftijd categorie en niet alleen 60+
Kijk eens naar hotel Oz in in cap d’Agde. Dat is een luxe hotel niet aan het strand maar wel op loopafstand. En op het dakterras staan cabana’s en een grote jacuzzi waar je gewoon sex mag hebben. Als je in het hoogseizoen gaat isde gemiddelde leeftijd niet hoog.

En hotel Desire Pearl in Mexico is echt een aanrader. Deze is wat luxer en levendiger dan de Ozz in
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
09-10-2019 17:15
Ik ga elk jaar Gambia en dan laat ik mij openlijk nemen door een groep van die mooie, gespierde, donkere jonge jongens. Zo op het witte strand met de azuurblauwe zee ruisend op de achtergrond. Echt een aanrader.
Nou dat klinkt indd heel mooi, en komen hier ook stellen?
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
09-10-2019 18:10
Kijk eens naar hotel Oz in in cap d’Agde. Dat is een luxe hotel niet aan het strand maar wel op loopafstand. En op het dakterras staan cabana’s en een grote jacuzzi waar je gewoon sex mag hebben. Als je in het hoogseizoen gaat isde gemiddelde leeftijd niet hoog.

En hotel Desire Pearl in Mexico is echt een aanrader. Deze is wat luxer en levendiger dan de Ozz in

Bedankt dat wist ik niet. Ik zal eens kijken naar informatie
Alle reacties Link kopieren
Bekijk eens de Desire Resorts in Mexico. En ze hebben ook cruises in Europa. Ik ben zelf nog nooit in deze hotels geweest, maar samen met de sales persoon hiervan op reis geweest die vertelde hoe het er allemaal aan toe gaat. En het klinkt alsof dat is wat je zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven