Seks voor of na orgasme vrouw?

10-10-2019 11:38 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

De titel zegt het eigenlijk al maar heb jij (als vrouw zijnde) of je partner seks vóór of nadat je een orgasme hebt gehad? Ik vraag dit omdat ik altijd problemen had met het krijgen van een orgasme, als ik masturbeerde was er niks aan de hand maar wanneer ik seks heb met mijn vriend gebeurde er niets.. heel frustrerend! Ik kwam wel op het randje maar er nooit overheen totdat ik begin dit jaar de womanizer kocht. Nu kom ik gewoon klaar net als ieder ander: ik blij, vriend ook blij haha! Alleen vraag ik mij of hoe jullie (of je partner) voor of na de seks een orgasme hebben. Ik ben wat dat betreft een leek en nu heb ik altijd eerst een orgasme en daarna gaan we over naar penetratie (om het even netjes te zeggen) maar ik vind dat best een dingetje want ik merk dat ik echt even bij moet komen en daarna ook weer even zin moet maken. Het is wel lekker hoor maar minder lekker dan wanneer ik daarvoor niet klaargekomen ben.. alleen lijkt het mij zo gek om daarna nog klaar te komen terwijl mijn vriend zijn kwakkie in mij heeft geloost :-P Naja goed, hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit het hoe wij het doen. Doe wat jij lekker vind.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Seks is neuken in jouw beleving?

Je vraagt je dus eigenlijk af of er geneukt wordt voor of na mijn orgasme?
Nou eeh, hier voor én na.
Kun je hier iets mee?
...
*poef*
anoniem_371618 wijzigde dit bericht op 10-10-2019 11:54
Reden: Wil toch geen bijdrage aan dit topic leveren.
98.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
daar hebben wij geen regels voor
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief stopt m er gewoon in als ik nog lig te orgasmeren, heerlijk is dat!
...
Alle reacties Link kopieren
jij wordt betaald door womanizer
zie alle topics
Alle reacties Link kopieren
Hier meestal seks na een orgasme. Om de een of andere reden heb ik erg nood aan iets in mij vlak na (bijna tijdens) mijn orgasme. Dat voelt dan ook geweldig en de penetratie is dus zeker niet slechter dan als het meteen gebeurd. Ik heb helemaal geen nood om te bekomen, integendeel, sta dan even extra hevig :D

Ik kan trouwens alleen maar clitoraal een orgasme krijgen en penetratie verstoort dat gevoel precies. Heb ik dus eerst seks, dan wordt het veel moeilijker omdat ik minder gevoel heb. Vraag me af of er nog vrouwen zíjn die dat hebben.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
10-10-2019 11:47
jij wordt betaald door womanizer
zie alle topics
HAHA nee absoluut niet, was dat maar waar! Ik ben gewoon heel enthousiast over de womanizer, mag het? Ik kwam nooit klaar bij exen of bij mijn vriend, nooit! En dat ding heeft in dat opzicht mijn leven veranderd dus mag ik blij zijn? Maar daar gaat mijn hele vraag niet over.
Alle reacties Link kopieren
Emari92 schreef:
10-10-2019 12:07
Hier meestal seks na een orgasme. Om de een of andere reden heb ik erg nood aan iets in mij vlak na (bijna tijdens) mijn orgasme. Dat voelt dan ook geweldig en de penetratie is dus zeker niet slechter dan als het meteen gebeurd. Ik heb helemaal geen nood om te bekomen, integendeel, sta dan even extra hevig :D

Ik kan trouwens alleen maar clitoraal een orgasme krijgen en penetratie verstoort dat gevoel precies. Heb ik dus eerst seks, dan wordt het veel moeilijker omdat ik minder gevoel heb. Vraag me af of er nog vrouwen zíjn die dat hebben.
Ja, ik kan dus ook alleen clitoraal klaarkomen. Grappig want ik bedenk mij nu pas dat het inderdaad super gevoelig is als wij seks hebben (of neuken) na mijn orgasme, nooit zo bij nagedacht eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Seks is zoveel meer dan neuken.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik kom meestal (een paar keer) klaar voordat we overgaan tot neuken. Dan kom ik ook nog en meestal kom ik niet meer als hij klaar gekomen is. Ik vind zelf nog heel opgewonden zijn terwijl hij niet meer opgewonden is niet zo geil. Maar ook ik vind niets zo lekker als penetratie als ik bijna klaarkom.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Roelanje schreef:
10-10-2019 12:15
Ik kom meestal (een paar keer) klaar voordat we overgaan tot neuken. Dan kom ik ook nog en meestal kom ik niet meer als hij klaar gekomen is. Ik vind zelf nog heel opgewonden zijn terwijl hij niet meer opgewonden is niet zo geil. Maar ook ik vind niets zo lekker als penetratie als ik bijna klaarkom.
Wauw, zo vaak, jaloers :p
Hier is het 1x en dan hoeft het eigenlijk niet meer.
Tijdens penetratie zou al helemaal niet lukken, zou niet weten hoe ik dat gedaan krijg. Al is dat wel extra leuk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goed onderwerp. Als ik eerlijk ben heb ik meestal na orgasme geen zin meer. Het vuur is dan geblust. Als een man dan nog een eeuwigheid dingen wil doen, ongeacht wat, heb ik daar geen trek meer in.
Soms wil ik dan juist wel dat partner in mij komt om even stevig genomen te worden. Maar meestal is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat veel mannen vaak eerst de vrouw laten klaarkomen, misschien als onderdeel van het voorspel? Zij kunnen dan bijkomen nadat zij zijn klaargekomen.
Echter wordt na mijn orgasme mijn zin vaak ook minder, dus ik heb het veel liever andersom :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoe krijg je nou een orgasme vóór de seks? Ga je dan eerst liggen masturberen tot je klaarkomt en daarna mag hij er nog even overheen? Dat klinkt ook niet gezellig. :-[
Je kan toch ook gewoon clitoraal stimuleren en klaarkomen tijdens de penetratie. Waarom zou dat persé afgewisseld moeten worden in een bepaalde volgorde? Het ene sluit het andere toch niet uit?
Ik kom klaar tijdens de penetratie.
Alle reacties Link kopieren
Nice guys finish last...

Ik kom het liefst klaar met clitorale stimulatie tijdens de penetratie. Dat gaat dus niet als hij al klaar is.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-10-2019 12:35
Hoe krijg je nou een orgasme vóór de seks? Ga je dan eerst liggen masturberen tot je klaarkomt en daarna mag hij er nog even overheen? Dat klinkt ook niet gezellig. :-[
Goh, veel fantasie....
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
10-10-2019 12:48
Je kan toch ook gewoon clitoraal stimuleren en klaarkomen tijdens de penetratie. Waarom zou dat persé afgewisseld moeten worden in een bepaalde volgorde? Het ene sluit het andere toch niet uit?
Kan jij dat? Dan staat er ineens 'moeten' op ipv 'genieten' omdat je dan sneller of net zo snel moet zijn als hij. Dat werkt voor mij dus niet. Seks moet genieten en relaxt zijn, geen stress.
Ik vind het ook een afknapper trouwens als je dat moet doen terwijl hij in je bezig is.
FlowerSpirit schreef:
10-10-2019 12:58
Goh, veel fantasie....

Nou, leg uit dan. Als zij een orgasme heeft dan ben je al met seks bezig toch, of ben ik nou raar?
Alle reacties Link kopieren
Tijdens kan ook inderdaad en kan erg lekker zijn. Ik vind dat echter ook lastig, omdat ik me niet goed op twee dingen tegelijk kan focussen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kan je die womanizer niet tijdens penetratie gebruiken dan? En anders zou ik er voor kiezen nadat hij is klaargekomen. Kan ie nog lekker even met jou verder toch?
Alle reacties Link kopieren
Eerst ik en dan graag snel hij, anders gaat het pijn doen. Dus eerst lekker tijdje met elkaar bezig zijn en dan het orgasme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven