Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Waarom neem je in godsnaam een relatie met iemand die jou niet aantrekkelijk vindt ? Is toch niet normaal. Weg ermee en ik wens je veel geluk met iemand die jou wel 100% leuk vindt.
lilguinea schreef:
12-10-2019 20:56
Maar wat moet je dan met een partner die niet aan je standaard voldoet?
Of accepteren en focussen op hun andere eigenschappen, of het uitmaken. Er is niet echt een alternatief. Of TO kan gewicht verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Goh hee, wat schrijf je hier nog nuchter over. Ben je hier niet verdrietig om? Dat zou ik wel worden, heel erg zelfs. Mij is ook eens zoiets gebeurd; tijdje relatie... in bed ineens 'zo hebben dikke mensen dus seks moet ik er aan wennen?'

Ik stond letterlijk met mijn mond vol tanden, totaaaaal niet in staat iets terug te kaatsen of uberhaupt te reageren. Heb me omgedraaid en ben huilend in slaap gevallen. Volgende ochtend mijn spullen gepakt en weggegaan. Heeft met echt een flinke knauw gegeven toen...

Iemand die zo bot tegen jou doet, ook al is het in zijn ogen ws echt niet erg en 'moeten we dat heus kunnen zeggen toch lieffie???' diegene, moet heel hard maken dat die wegkomt! Bah!!!
Alle reacties Link kopieren
nadine1988 schreef:
12-10-2019 22:07
Goh hee, wat schrijf je hier nog nuchter over. Ben je hier niet verdrietig om? Dat zou ik wel worden, heel erg zelfs. Mij is ook eens zoiets gebeurd; tijdje relatie... in bed ineens 'zo hebben dikke mensen dus seks moet ik er aan wennen?'

Ik stond letterlijk met mijn mond vol tanden, totaaaaal niet in staat iets terug te kaatsen of uberhaupt te reageren. Heb me omgedraaid en ben huilend in slaap gevallen. Volgende ochtend mijn spullen gepakt en weggegaan. Heeft met echt een flinke knauw gegeven toen...

Iemand die zo bot tegen jou doet, ook al is het in zijn ogen ws echt niet erg en 'moeten we dat heus kunnen zeggen toch lieffie???' diegene, moet heel hard maken dat die wegkomt! Bah!!!
En ik was 'gewoon' 80 kg met 1m78. Woog ik dat nu maar!!
Alle reacties Link kopieren
@nadine1988: jezus wat een klootzak. Goed dat je meteen de volgende ochtend hebt doorgepakt en weg bent gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Bitmanz schreef:
12-10-2019 22:11
@nadine1988: jezus wat een klootzak. Goed dat je meteen de volgende ochtend hebt doorgepakt en weg bent gegaan.
Achteraf, echt den Hufter, met hoofdletter! Inderdaad... Was toen helemaal gek van hem, tot toen dus. Wat een steek... eikel. En kan er heel erg van genieten hem nu soms tegen te komen met een bierbuik om U tegen te zeggen en nog steeds single. Dat denk ik, yihaaa! Suck it up!
Alle reacties Link kopieren
@nadine1988: :lol: Inderdaad, lekker voor 'm.
Bitmanz schreef:
12-10-2019 21:54
Niet alles zo letterlijk nemen hè.
Beter schrijven dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bovenop hem gaan zitten. Wat een botte L**
Ja en?
Blijkbaar vinden jullie dat vriend TO moet nemen zoals ze is, of anders einde relatie. Maar wat als TO had gemopperd dat zij het is die geen zin meer heeft in seks met haar vriend omdat die een buik en vetrollen heeft, waarvan vriend zou vinden dat ze maar moet accepteren? Ik vermoed dat het commentaar dan zou zijn:
"wat een egoïstisische zak dat hij geen moeite wil doen om er aantrekkelijk uit te zien voor jou"
"groot gelijk, met zo'n kerel zou ik ook niet willen seksen"
"stel hem voor de keuze: afvallen of geen seks meer".
anoniem_382662 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 17:10
Reden: Ongefundeerde uitspraken.
3.71% gewijzigd
Want mannen die zich als een hork gedragen mogen geen kritiek krijgen?
JuriaanB schreef:
12-10-2019 22:34
Blijkbaar vinden jullie dat vriend TO moet nemen zoals ze is, of anders einde relatie. Maar wat als TO had gemopperd dat zij het is die geen zin meer heeft in seks met haar vriend omdat die een buik en vetrollen heeft, waarvan vriend zou vinden dat ze maar moet accepteren? Ik vermoed dat het commentaar dan zou zijn:
"wat een egoïstisische zak dat hij geen moeite wil doen om er aantrekkelijk uit te zien voor jou"
"groot gelijk, met zo'n kerel zou ik ook niet willen seksen"
"stel hem voor de keuze: afvallen of geen seks meer".
Mooie aannames.
JuriaanB schreef:
12-10-2019 22:34
Blijkbaar vinden jullie dat vriend TO moet nemen zoals ze is, of anders einde relatie. Maar wat als TO had gemopperd dat zij het is die geen zin meer heeft in seks met haar vriend omdat die een buik en vetrollen heeft, waarvan vriend zou vinden dat ze maar moet accepteren? Ik vermoed dat het commentaar dan zou zijn:
"wat een egoïstisische zak dat hij geen moeite wil doen om er aantrekkelijk uit te zien voor jou"
"groot gelijk, met zo'n kerel zou ik ook niet willen seksen"
"stel hem voor de keuze: afvallen of geen seks meer".
Nee hoor. Waarom zou je bij iemand blijven die je niet aantrekkelijk vindt en die niet meer opgewonden van je wordt? Dat is toch een lijdensweg voor beide partijen?
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die slappe hap
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Hij is verliefd geworden op je uiterlijk maar vind je niet altijd even aantrekkelijk? Ik snap hem niet.

Of ligt het meer aan hoe je doet, je maniertjes, dat hij je soms wel en soms niet aantrekkelijk vindt, want het is niet zo dat je de ene dag veel minder weegt dan de andere.

Hoe dan ook, ik denk eigenlijk dat je gewicht niet de oorzaak is van de 1x per maand seks. Hoe vaak seks had hij met exen dan?
BlaZoo schreef:
12-10-2019 22:41
Want mannen die zich als een hork gedragen mogen geen kritiek krijgen?
Tuurlijk wel, maar dat heeft niks met mijn reactie te maken. Ik lees in de OP overigens weinig horkerigs eerlijk gezegd. Maar vriend wordt wel veroordeeld voor zijn eerlijkheid (waar TO zelf herhaaldelijk om vroeg en uiteindelijk antwoord kreeg) in termen als:
een botte L**
een lapzwans
een eikel
egoïstische lamlul
een droplul
een zak hooi
anoniem_382662 wijzigde dit bericht op 13-10-2019 02:39
46.37% gewijzigd
Nandina* schreef:
12-10-2019 22:45
Nee hoor. Waarom zou je bij iemand blijven die je niet aantrekkelijk vindt en die niet meer opgewonden van je wordt? Dat is toch een lijdensweg voor beide partijen?
Ik weet niet. Als het iets is wat je in principe kunt veranderen zoals hier, kun je je afvragen of je moet uitmaken zodat je lekker jezelf kunt zijn, of proberen aantrekkelijk te zijn voor je partner. Als het iets structureels is, of psychisch dan houdt het op inderdaad. Maar als je gewoon wat mollig bent en je partner vindt dat onaantrekkelijk, dan kun je daar misschien iets aan doen. Ik zeg niet dat dat moet he, maar het kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een droplul. Ik ben op dit moment helaas heel wat zwaarder dan jij (ga ik binnenkort weer aan werken) en ik heb veel lekkere seks. Niemand is te dik voor seks (behalve misschien als je 400 kilo ofzo weegt). Hij is gewoon een zak hooi.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Luister naar zijn jongeheer zou ik zo zeggen.
Zo.
JuriaanB schreef:
13-10-2019 02:23
Tuurlijk wel, maar dat heeft niks met mijn reactie te maken. Ik lees in de OP overigens weinig horkerigs eerlijk gezegd. Maar vriend wordt wel veroordeeld voor zijn eerlijkheid (waar TO zelf herhaaldelijk om vroeg en uiteindelijk antwoord kreeg) in termen als:
een botte L**
een lapzwans
een eikel
egoïstische lamlul
een droplul
een zak hooi
Ga jij vooral ook zo “eerlijk” door het leven. Zal je goed doen
JuriaanB schreef:
13-10-2019 02:34
Ik weet niet. Als het iets is wat je in principe kunt veranderen zoals hier, kun je je afvragen of je moet uitmaken zodat je lekker jezelf kunt zijn, of proberen aantrekkelijk te zijn voor je partner. Als het iets structureels is, of psychisch dan houdt het op inderdaad. Maar als je gewoon wat mollig bent en je partner vindt dat onaantrekkelijk, dan kun je daar misschien iets aan doen. Ik zeg niet dat dat moet he, maar het kan wel.
Ze had dit figuur al toen ze verkering kregen. Tis niet dat er ineens 10’kilo aan zit.
Alle reacties Link kopieren
TO, je weet zelf ook dat je licht overgewicht hebt en 'proberen' op je voeding te letten en meer te bewegen gaat daar niets aan verhelpen. Doe het gewoon.
Maar enkel voor jezelf, als je het zelf wil, niet voor je vriend.

Woog je minder toen je vriend je leerde kennen?

Hij is verliefd geworden op je innerlijk en uiterlijk, je kleedt je leuk zeg je, misschien bedoelde hij dat, hij vindt je aantrekkelijk met die leuke kleren aan. Misschien was hij in het begin zo verliefd dat hij je overgewicht er bij nam, als de verliefdheid dan wegzakt kan het zijn dat dit ineens wel een obstakel is.
Als je vriend niet meer sexueel aangetrokken is door jou en je hebt niet de behoefte om aan je gewicht te werken (wat je volste recht is) dan zal het niet beter
worden in je relatie. Dan stop je beter en ga je voor iemand die jou wel aantrekkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-10-2019 08:08
Ze had dit figuur al toen ze verkering kregen. Tis niet dat er ineens 10’kilo aan zit.
Ik lees dat nergens maar het kan wel zijn.
Attraverso schreef:
13-10-2019 08:32
Ik lees dat nergens maar het kan wel zijn.
In de OP staat:
Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk

Geen ‘meer’ na aantrekkelijk, dus daar maak ik uit op dat er niets veranderd is.
Nandina* schreef:
12-10-2019 21:29
Nou ja, wat al die anderen al zeggen:
* Hij is een lapzwans
* Jij bent niet dik
* 1x per maand is weinig

Run, Forrest, Run!
Nou ja dit dus.

Zo'n ex heb ik ook gehad. Nooit zin, altijd zeiken dat hij me te zwaar vond. Ja dat wist hij dus al bij de eerste date. Had hij toen maar direct moeten afknappen. Het is niet voor niets mijn ex nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven