Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Bij te dik voor seks denk ik trouwens steeds aan enórm overgewicht, waardoor bepaalde simpele standjes niet meer lukken ofzo. Niet aan een voorkeur van je partner.
Later is nu
JuriaanB schreef:
13-10-2019 17:02
Dus vriend is een [willekeurig scheldwoord] omdat hij na aandringen van TO zegt dat hij haar niet zo aantrekkelijk (meer?) vindt omdat ze mollig is? Ik vind dat nogal onheus t.a.v. vriend, daarin ben ik blijkbaar anders dan velen hier.

Ik snap heus wel dat dat niet leuk is om te horen voor TO, maar elke reden voor of oorzaak van een verminderde seksuele aantrekkingskracht is lullig om te horen (en te vertellen). Om de lieve vrede wordt dat daarom vaak niet uitgesproken en wordt er omheen gedraaid. Is dat handig of minder handig? Goed of minder goed? Pijnlijk of minder pijnlijk? Dat hangt van de situatie af, maar ik heb er in elk geval geen moreel oordeel over.

Nogmaals: na aandringen van TO heeft vriend gezegd wat er wat hem betreft aan scheelt. Vervolgens wordt vriend hier uitgemaakt voor rotte vis en wordt er door TO getwijfeld aan vriends libido. Blijkbaar ben ik zo'n beetje de enige die dat onlogisch en onterecht vindt.

Ik denk dat verminderde lichamelijke seksuele aantrekkingskracht best vaak voorkomt als oorzaak van seksuele problemen in relaties. Soms kun je daar wat aan doen en soms niet. In dit geval klinkt het alsof TO daar misschien iets aan zou kunnen doen. Wat geen verplichting is natuurlijk en eerlijk gezegd denk ik dat er meer problemen spelen, maar daar weten we vooralsnog niks van.
Ik ben het best wel met Juriaan eens eigenlijk. Je vriend is geen lul of wat dan ook. Natuurlijk is het niet leuk om te horen dat hij zich niet altijd aangetrokken voelt tot jou, maar dat maakt hem nog geen eikel of wat dan ook.

@TO Overigens dacht ik bij het lezen van je titel dat je echt 200 kilo zou wegen. 80 vind ik zelf niet per se dik. Vind je van jezelf dat er een paar kilo's af kunnen, of ben je zo tevreden? Dat vind ik ook nog vrij belangrijk. Verder ben ik het met je eens dat eens per maand weinig is.

Hoe doe je verder je best om aantrekkelijk te zijn voor hem? Want aan mijn man merk ik ook dat hij de ene keer meer aangetrokken voelt dan de andere keer, dat is normaal. Als ik me heb geschoren, mooie lingerie, lekker ruik etc, dan is hij meer aangetrokken dan als ik met stoppelbenen in een oude boxer zit te zweten op de bank met een knot op mijn hoofd.

Ik zou absoluut niet zeggen dat de 'schuld' van het tekort aan seks bij jou ligt, maar ben wel benieuwd hoe je er verder je best voor doet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is te eerlijk geweest! Dit geld helaas voor veel mannen maar je moet het nooit zeggen denk ik. Veel sterkte maar weet niet of dit nog goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een flapdrol, die vriend van jou.

Ik ben ook 1.70m, en ben een stukje zwaarder dan jij bent, en heb niet alleen lovehandles, maar ook sporen van jarenlang nog veel meer overgewicht te hebben gehad, en geloof me, er zijn genoeg kerels die daar totaal geen problemen mee hebben.

Als jouw vriend daar niet op valt, dan mag hij een grote vent zijn en zijn spullen pakken, zodat jij even je verdriet kunt verwerken, en daarna, inclusief je lovehandles, ingepakt kunt worden door een veel leukere kerel die jou wel waardeert zoals je bent!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 175 en ruim 95 kg, dus zou eigenlijk jaloers op je gewicht moeten zijn. Dit betekend niet dat ik niet lekker in mijn vel zit, integendeel! Ik ben trots op mijn rondingen en merk dat veel mannen dit erg mooi vinden. Al praten sommigen vooral tegen mijn borsten, ik ben er zelf blij mee en daar gaat het om!

Die vent van je wordt alleen maar opgewonden als je latex aan hebt??? Dat is zijn probleem! Maak eens een opmerking daarover als er familie of vrienden bij zitten, wedden dat hij er dan ineens minder geil van wordt😊😉
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet samen met een man kunnen zijn die zegt dat hij mij niet aantrekkelijk vindt.
Oriander schreef:
13-10-2019 18:19
Als je van iemand houdt, hoe kan dan hier en daar een vetje een probleem zijn?
Nog even afgezien van dat de een hier en daar een vetje ziet en de ander iemand gewoon dik vindt (het is namelijk bijzonder subjectief), gaat het helemaal niet om het waarom hij haar niet meer zo aantrekkelijk vindt, maar dat hij haar niet meer zo aantrekkelijk vindt.

Hij is daar gewoon eerlijk is geweest. Niet echt tactvol, maar goed. Eerlijk.

Ja, dat mag allemaal. Persoonlijke voorkeuren verander je nu eenmaal niet. De een knapt af op dat de ander wat dikker is, de ander op te dun, de volgende knapt af op dat iemand teveel praat, de volgende wordt gestoord van iemand die de hele dag stil is. Enz.

Liefde en aantrekking ligt niet per sé in een lijn met elkaar.

En wellicht hoopt haar vriend dat zij nu gaat afvallen. En misschien wil TO dat wel voor haar vriend. Geen idee.

Het is wat het is. Niet meer, niet minder.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
20-11-2019 16:00
Ik zou niet samen met een man kunnen zijn die zegt dat hij mij niet aantrekkelijk vindt.
Dit inderdaad.
Toscani schreef:
20-11-2019 16:58
Dit inderdaad.
En ook niet blijven bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind.

Sowieso zeg ik van een afstand: lekker uit elkaar gaan.
Als je niet sexueel aangetrokken voelt tot je partner, dan is er natuurlijk
minder behoefte om sex te hebben. Dit geldt voor zowel bij mannen als
vrouwen. Ik zou helemaal geen zin hebben om sex te hebben met mijn
vrouw als ze aan de dikke kant zou zijn. Dat is gewoon niet mijn smaak.

Dus je kan 2 dingen doen.:
1. Gezond eten+sporten
2 Of een andere man zoeken die wel van dikke vrouwen houdt.
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 11:06
Als je niet sexueel aangetrokken voelt tot je partner, dan is er natuurlijk
minder behoefte om sex te hebben. Dit geldt voor zowel bij mannen als
vrouwen. Ik zou helemaal geen zin hebben om sex te hebben met mijn
vrouw als ze aan de dikke kant zou zijn. Dat is gewoon niet mijn smaak.

Dus je kan 2 dingen doen.:
1. Gezond eten+sporten
2 Of een andere man zoeken die wel van dikke vrouwen houdt.
Vijftigjarige mannen zijn haar smaak waarschijnlijk ook niet. Hoe los je dat straks op?
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 11:06
Als je niet sexueel aangetrokken voelt tot je partner, dan is er natuurlijk
minder behoefte om sex te hebben. Dit geldt voor zowel bij mannen als
vrouwen. Ik zou helemaal geen zin hebben om sex te hebben met mijn
vrouw als ze aan de dikke kant zou zijn. Dat is gewoon niet mijn smaak.

Dus je kan 2 dingen doen.:
1. Gezond eten+sporten
2 Of een andere man zoeken die wel van dikke vrouwen houdt.
Helemaal waar. Waarbij optie 1. sowieso aan te raden valt, ongeacht of je wel of niet bij deze man wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
12-10-2019 20:49
Is hij wel in vorm dan? Als hij wel een gezond en in vorm lichaam heeft mag hij, in mijn mening, dat als standaard hebben.
Dan had hij in de 1e plaats nooit met haar samen moeten gaan. Maar gewoon lekker moeten kiezen voor een slanke griet.
Alle reacties Link kopieren
nadine1988 schreef:
12-10-2019 22:07
tijdje relatie... in bed ineens 'zo hebben dikke mensen dus seks moet ik er aan wennen?'

Ik stond letterlijk met mijn mond vol tanden, totaaaaal niet in staat iets terug te kaatsen of uberhaupt te reageren. Heb me omgedraaid en ben huilend in slaap gevallen.
:biggrin: :$
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-10-2019 12:27
Nee Juriaan, dat zouden "we" niet!

Vriend van TO is een LUL. Een eerste klas Asshole! En iedere vrouw die zo over de eigen partner zou schrijven zounop gelijke wijze worden afgeserveerd.

TO. Die man is jou nietvwaard zoek iemand die jou waardeert, bemind en lief heeft!

Je verdient beter.

Overigens had ik ooit, een partner die ik te dik vond om nog seks mee te hebben. Dik geworden, wel te verstaan! Die heb ik na herhaalde gesprekken wel aan de keien gezet. Liefde is mooi, maar het houdt een keer op!
Lekker hypocriet ben je.
Ik snap niet dat 1.70 en 80 kg "licht overgewicht" wordt genoemd hoor.
Ik ben 1.70 en 60 kilo en dat is nog niet eens mager. Dus lijkt me wel iets meer dan een paar kilo teveel ( even los van wat vriend er voor opmerkingen over maakt)
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-11-2019 12:08
Ik snap niet dat 1.70 en 80 kg "licht overgewicht" wordt genoemd hoor.
Ik ben 1.70 en 60 kilo en dat is nog niet eens mager. Dus lijkt me wel iets meer dan een paar kilo teveel ( even los van wat vriend er voor opmerkingen over maakt)
Ja maar jij heb misschien anorexia. Dan vind je alles te dik namelijk.
Serieus meid.....je bent 170 en weegt 60 kilo en dat vind jij dik? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
13-10-2019 18:28
dat is gewoon een smoes..natuurlijk is dat de reden niet.
Nou eh, ik hou zielsveel van mijn man, maar hij moet toch echt niet teveel aankomen, en datzelfde geldt andersom ook.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:10
Ja maar jij heb misschien anorexia. Dan vind je alles te dik namelijk.
Serieus meid.....je bent 170 en weegt 60 kilo en dat vind jij dik? :bonk:
je kan niet lezen blijkbaar?
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-11-2019 12:17
je kan niet lezen blijkbaar?
Maar je vind jezelf niet mager. Meid....je bent skinny as hell.
Heremetijd. :bonk:
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:19
Maar je vind jezelf niet mager. Meid....je bent skinny as hell.
Heremetijd. :bonk:
dat is dus gewoon niet waar. de grenzen zijn verlegd met wat 'normaal" zou moeten zijn, En nee ik ben echt niet mager. Zie genoeg echt "magere" mensen om het verschil te zien.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-11-2019 12:21
dat is dus gewoon niet waar. de grenzen zijn verlegd met wat 'normaal" zou moeten zijn, En nee ik ben echt niet mager. Zie genoeg echt "magere" mensen om het verschil te zien.
De grenzen zijn verlegd om normaal te moeten zijn? Dus anno 2019 moet je 40 k wegen om een normaal gewicht te hebben ofzo? :bonk:
Zo, de pek en veren zijn tevoorschijn gehaald hoor. Tjonge jonge wat een tirades richting die kerel zeg.

To, wat wil je hier eigenlijk? Medestanders om je vriend aan de schandpaal te nagelen? Je kunt toch zelf wel verzinnen wat je hiermee moet? Wil je voor hem veranderen: doen. Wil je niet veranderen en 1 keer in de maand seks: doen. Wil je ermee kappen: doen. Kan alleen jij beslissen.

Overigens zeg je zelf wel te willen afvallen dus je bent zelf ook niet helemaal happy met jezelf. Je hebt het ook over lovehandles "zoals zoveel vrouwen" waarmee je de mening van je vriend afdoet als iets dat toch niet bestaat. Beetje kinderachtig.

Iedereen mag aantrekkelijk vinden wat ie wil. Ik hoef ook geen dikke man met een buikje. Of borsten. Ik heb zelf geen lovehandles en >65kg bij 1.70 vind ik al niet mooi meer. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Maar stap uit die slachtofferrol, want dat is sowieso enorm onaantrekkelijk.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:10
Ja maar jij heb misschien anorexia. Dan vind je alles te dik namelijk.
Serieus meid.....je bent 170 en weegt 60 kilo en dat vind jij dik? :bonk:
Ik las ‘niet mager’. :)
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:19
Maar je vind jezelf niet mager. Meid....je bent skinny as hell.
Heremetijd. :bonk:
Dat is gewoon echt niet waar.

Sowieso vind ik de suggestie van anorexia die je eerder deed vrij schunnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven